Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 650
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
-10%
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
(1)
-10%
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
15,50 zł
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
-10%
447,70 zł
497,45 zł
Najniższa cena: 497,45 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 16Ah Yuasa Yumicron YB16AL-A2
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Supersport 900
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1998
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1998
- Ducati Supersport 900 SS MHR II Mike Hailwood Replica 1985
- Ducati Supersport 900 SS 1975
- Ducati Supersport 900 SS 1976
- Ducati Supersport 900 SS 1977
- Ducati Supersport 900 SS 1978
- Ducati Supersport 900 SS 1979
- Ducati Supersport 900 SS 1980
- Ducati Supersport 900 SS 1981
- Ducati Supersport 900 SS 1982
- Ducati Supersport 900 SS 1990
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1991
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1991
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1992
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1992
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1993
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1993
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1994
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1994
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1995
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1995
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1996
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1996
- Ducati Supersport 900 SS Carenata 1997
- Ducati Supersport 900 SS Nuda 1997
- Ducati Supersport 900 SS Final Edition 1998
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 1999
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 1999
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 2000
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 2000
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 2001
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 2001
- Ducati Supersport 900 SS Carenata IE 2002
- Ducati Supersport 900 SS Nuda IE 2002
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1979
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1980
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1981
- Ducati Supersport 900 SS MHR Mike Hailwood Replica 1982
- Ducati Supersport 900 SS MHR II Mike Hailwood Replica 1983
- Ducati Supersport 900 SS MHR II Mike Hailwood Replica 1984
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1975
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1976
- Ducati Supersport 900 SS Mike Hailwood Replica 1977
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1977
- Ducati Supersport 900 SS Mike Hailwood Replica 1978
- Ducati Supersport 900 SS Upright Shaft 1978
- Ducati Supersport 900 S II 1982
- Ducati Supersport 900 SS 1983
- Ducati Supersport 900 SS 1984
- Ducati Supersport 900 SS 1986
- Ducati Supersport 900 SS 1987
- Ducati Supersport 900 SS 1988
- Ducati Supersport 900 SS 1989
- Ducati Supersport 900 SS FE 1999
Ducati SS Supersport 900
Ducati 900SS to motocykl sportowy produkowany przez włoski koncern w latach 1975-2000. Model 900SS, zwany również Supersport 900, to jeden z najbardziej udanych i najdłużej sprzedawanych jednośladów w historii marki z Bolonii. Pierwsza wersja 900SS zaprezentowana w połowie lat 70 wyróżniała się na tle konkurencji niską masą własną, ponadprzeciętnymi osiągami i fenomenalnym wyglądem, co jest akurat typowe dla produktów Ducati.
Ducati 900SS zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie L (czyli V-ka o 90 st. rozwarciu cylindrów) o pojemności skokowej 904 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym (w Supersport 900 jest to SOHC, dwa zawory na cylinder), elektronicznym zapłonem włoskiej marki Marelli i elektrycznym rozrusznikiem. Serce sportowej “włoszki” generuje moc maksymalną 80 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 77,2 Nm przy 6500 obr./min. Przy masie własnej na poziomie 188 kilogramów (na sucho) takie osiągi pozwalają na naprawdę szybką jazdę (v-max ponad 230 km/h) i dynamiczne przyspieszenie. Na ¼ mili model 900SS uzyskał wynik 11,4 sek. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasyczny łańcuch motocyklowy i hydrauliczne, suche sprzęgło. Na pokładzie Ducati 900SS znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów, który przy średnim spalaniu 5,5 l/100 kilometrów zapewnia zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Ducati 900SS jest kratownicowa rama rurowa ze stali chromowo-molibdenowej i dwustronny wahacz wleczony z lekkiego aluminium. Z przodu motocykla zamontowano widelec Upside-down (średnica lag - 43 mm) renomowanej marki Showa z regulacją napięcia wstępnego, kompresji i odbicia. Z tyłu zaś, amortyzator monoshock Showa z takim samym zakresem regulacji. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i zaciski 4-tłoczkowe (z przodu) oraz tarcza o średnicy 245 mm i zacisk 2-tłoczkowy (z tyłu). Ducati 900SS porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 170/60 ZR17.