Części do Keeway

Najpopularniejsze modele

motocykle Keeway - logo

Charakterystyka marki

Keeway to chińska firma, która powstała pod koniec XX wieku. Jej siedziba zlokalizowana jest w węgierskim miasteczku Szentendre. Jako jedna z niewielu prowadzi własne badania nad rozwijaniem nowoczesnych technologii i projektów by oferować klientom towar najlepszej jakości. Jej misją jest sprzedaż oraz serwis takich pojazdów jak motocykle i skutery, rowery czy quady.

Troska o nowoczesne technologie jak i komfort jazdy jest głównym wyznacznikiem polityki firmy. Cały czas trwają pracę nad tym,  aby do sprzedaży  wprowadzić pojazdy o większej pojemności silnika, tak by dostosować się do potrzeb i oczekiwań wymagającego rynku. Firma cały czas się rozwija i posiada przedstawicielstwa  w wielu krajach Europy.

W Polsce marka Keeway pojawiła się w 2003 roku i z roku na rok zyskuje co raz większą popularność nie tylko na polskim rynku. Tym co wyróżnia motocykle tej marki to przede wszystkim konkurencyjne ceny przy zachowaniu bardzo dobrej jakości oraz atrakcyjny wygląd.  Klienci podkreślają również bardzo dobrze zorganizowany serwis posprzedażowy, który jest zdecydowanie mocną stroną tej firmy. A produkty tej firmy stopniowo wprowadzane są również na inne światowe rynki jak w Azji czy w USA, gdzie również zdobywają popularność.

Firma swój sukces zawdzięcza przede wszystkim determinacji i troski o klienta. Pracownicy firmy rozumieją pasję do motocykli dlatego w pełni utożsamiają się z jej założeniami. Pozwala to na szybki rozwój firmy i sprzedaż motocykli i innych produktów co raz lepszej jakości.

Wszystkie modele Keeway

Poniżej znajduje się lista modeli Keeway do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Agora

ARN

ATV

Blackster

Blade

Cityblade

Cruiser

Dragon

Easy

F-Act

Flash

Focus

Goccia

GTX

Hacker

Hurricane

Index

K-Light

Leone Diavolo 4T

Keeway Leone Diavolo to jeden z tych motorowerów, które nie tylko wyglądają jak pełnoprawny motocykl, ale również pozwalają poczuć się jak za sterami większego jednośladu. Dopracowana stylistyka prawdziwego naked'a, fenomenalne zachowanie proporcji i ponadczasowy wygląd sprawiają, że tylko wyeksponowany, małolitrażowy silnik zdradza obcowanie z maszyną z najniższej klasy pojemnościowej. Bynajmniej nie jest to wada, ponieważ niskie spalanie i wrodzona bezawaryjność będą dla początkujących użytkowników nieocenioną pomocą w uzyskaniu niskich kosztów eksploatacyjnych, co pozwoli im na pełne wykorzystanie zazwyczaj skromnego budżetu na realizowanie nowej pasji.

Model Leone Diavolo został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co oznacza, że poruszać się nim będą mogli już 14-latkowie legitymujący się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Moc maksymalna 3,8 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm pozwolą na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych azjatyckiego producenta oddadzą we władanie prędkość maksymalną ponad 80 km/h. Co ciekawe, ponadprzeciętne osiągi (jak na tę półkę cenową) nie kolidują z niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu miejskim wynosi zaledwie 2 l/100 kilometrów, co przy tak ogromnym zbiorniku paliwa (pojemność 14 litrów) zapewni użytkownikom zasięg około 700 kilometrów na jednym tankowaniu. Motocyklowi nowicjusze marzący o dalszych wyjazdach nie mogli trafić pod lepszy adres, tym bardziej, że czterosuwowy silnik Leone Diavolo od lat gości w różnych modelach (nie tylko węgierskiej marki) i zdążył już dać świadectwo swojej niezawodności. Dopracowanego singla cechuje bardzo prosta budowa. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu- z serwisowaniem i potencjalnymi naprawami takiego zestawu poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i ma w swoim warsztacie zestaw podstawowych narzędzi. Manualna skrzynia biegów o czterech przełożeniach przygotuje kierowców do jazdy mocniejszymi motocyklami w przyszłości, co również dla wielu będzie dużą zaletą.

Podwozie Leone Diavolo zostało skonstruowane tak, aby dać użytkownikom możliwość jak najefektowniejszego wykorzystania potencjału jednostki napędowej oraz podnieść bezpieczeństwo i komfort podróżowania do maksymalnego poziomu (jak na tę klasę pojemnościową). Solidna rama z rur stalowych zapewnia doskonałą sztywność, niezbędną do dynamicznego pokonywania zakrętów, a miękko zestrojone zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy o dużym skoku i dwa elementy resorująco-tłumiące osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali) pozwala bez bólu pokonać większość nierówności polskich dróg, które nie rzadko najlepsze czasy mają już dawno za sobą. Niska masa własna (100 kilogramów ze wszystkimi płynami, w tym 14 litrami paliwa) sprawiła, że nawet nieco przestarzały układ hamulcowy (pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa z jednotłoczkowym zaciskiem z przodu i tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu) jest w stanie zagwarantować dobrą skuteczność i intuicyjną obsługę. Co więcej, węgierska marka zainstalowała na pokładzie przeciwblokujący system ABS, który nie dopuszcza do blokady kół podczas gwałtownego wytracania prędkości, tym samym w jeszcze większym stopniu skracając drogę hamowania.

Keeway Leone Diavolo to doskonała propozycja dla wszystkich osób, które dysponując małym budżetem chciałyby od najmłodszych lat rozwijać się w nowej pasji. Budowa prawdziwego motocykla oparta na sprawdzonych rozwiązaniach, ekonomiczne spalanie, doskonałe właściwości jezdne i satysfakcjonujące osiągi niepozornego silnika dają taką możliwość, o czym przekonało się już kilka tysięcy nabywców z całej Europy.

Logik

Matrix

Milan

Milsan

Outlook

Partner

Pixel

RK

RKS

RKV

RX8

RY6

RY8

Silver Blade

Silver Blade II

Silverblade

Speed

Strike

Superlight

Swan

Target

TX

X-Blade

X-Ray

Zahara

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe