Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
31,99 zł
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
83,26 zł
92,51 zł
Najniższa cena: 92,51 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
11,16 zł
12,40 zł
Najniższa cena: 12,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 25,4x33,5x4 - S410485012045
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Pixel 50
- Keeway Pixel 50 2009
- Keeway Pixel 50 2010
- Keeway Pixel 50 2011
- Keeway Pixel 50 2012
- Keeway Pixel 50 2013
- Keeway Pixel 50 2008
other_motorcycle_models
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
- Keeway Dragon 250
Keeway Pixel 50 2T
Keeway Pixel to kompaktowy skuter miejski, który pojawił się w ofercie węgierskiej marki w 2007 roku. Niewielkie rozmiary, dwusuwowy silnik o dobrych osiągach i dopracowane podwozie- oto cechy niezależnego środka komunikacji, który swoją funkcjonalnością i niskimi kosztami eksploatacyjnymi zaskarbił sobie uwagę kilku tysięcy osób w naszym kraju. Ogromny wkład w zadowalające wyniki sprzedaży miała również niska cena nowych egzemplarzy, która pozwoliła konkurować Pixel'owi z najpopularniejszymi skuterami z najniższej półki cenowej (w dniu premiery Pixel był do zdobycia w salonach za jedyne 3200 złotych).
Model Pixel został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która umożliwiała poruszanie się nim już 14-latkom legitymującym się kartą motorowerową lub prawem jazdy kategorii AM. Moc maksymalna 3,3 KM i maksymalny moment obrotowy 4,3 Nm zapewniają dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych azjatyckiego producenta, pozwolą na poruszanie się z prędkością maksymalną ponad 75 km/h. Satysfakcjonująca specyfikacja żwawego singla nie kłóci się z akceptowalnym zużyciem paliwa. Średnie spalanie Pixel'a utrzymuje się na poziomie 2,5 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim), co przy jego 5-litrowym zbiorniku paliwa zapewnia użytkownikom zasięg około 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Nieskomplikowana budowa jednostki napędowej (chłodzenie powietrzem, popularny typ bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI) daje nabywcom wiele możliwości. Samodzielne naprawy, przeprowadzanie bieżących serwisów w zaciszu domowego garażu, łatwy dostęp do szerokiego asortymentu części zamiennych dobrej jakości oraz nieograniczony zakres tuningu mechanicznego nie tylko pozwolą pielęgnować więź z własnym jednośladem i poznać świat motoryzacji od technicznej strony, ale również ograniczą koszty eksploatacyjne do minimalnego poziomu.
W podwoziu modelu Pixel znajdziemy same sprawdzone rozwiązania, które od lat zdają egzamin w tej klasie pojemnościowej i umożliwiają zmniejszenie kosztów produkcyjnych, co bezpośrednio przekłada się na konkurencyjne ceny węgierskich skuterów. Solidna rama z rur stalowych, miękko zestrojone zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy, olejowy element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym ze stali), 12-calowe koła zapewniające znakomite właściwości jezdne i intuicyjne prowadzenie oraz wydajny układ hamulcowy (pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu oraz tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu) gwarantujący, jak na tę klasę pojemnościową, krótką drogę hamowania. Pozornie przestarzałe rozwiązania i nieskomplikowane podzespoły zapewniają wystarczający poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy, co wśród jednośladów z tej półki cenowej nie jest wcale takie oczywiste.
Keeway Pixel 50 to atrakcyjna propozycja dla osób, które znakomite osiągi dwusuwowego silnika przedkładają ponad ekonomiczny charakter czterosuwu. Mimo, że Pixel nie zapewni najniższego spalania w swojej klasie, to z pewnością pozwoli z dużo większą dynamiką poruszać się po mieście i znacznie szybciej docierać do odległych punktów na mapie aglomeracji. Jednocześnie jakość podzespołów została utrzymana na tym samym poziomie, co w innych jednośladach węgierskiej marki, a bezawaryjność i bezobsługowa eksploatacja jest wpisana w naturę każdego egzemplarza, więc o trwałość wysilonego silnika nabywcy nie powinni się martwić.