Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
80,31 zł
94,48 zł
Najniższa cena: 94,48 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL
18,99 zł
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
72,33 zł
80,37 zł
Najniższa cena: 80,37 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR810.36, 36z rozmiar 428 - JTR810.36
82,79 zł
103,49 zł
Najniższa cena: 103,49 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 126 otwarty z zapinką - DID428D-126
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
151,79 zł
189,74 zł
Najniższa cena: 189,74 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 126 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-126
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
118,74 zł
131,93 zł
Najniższa cena: 131,93 zł
Łańcuch napędowy JT 428HPO/126 O-Ring G&B otwarty z zapinką - JTC428HPOGB126SL
309,09 zł
386,36 zł
Najniższa cena: 386,36 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 428 VX 126 X-Ring otwarty z zapinką - DID428VX-126
97,92 zł
Zębatka tylna stalowa Esjot
69,19 zł
Zębatka tylna stalowa Esjot
193,19 zł
241,49 zł
Najniższa cena: 241,49 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 126 otwarty z zapinką - DID428NZ-126
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
139,50 zł
164,12 zł
Najniższa cena: 164,12 zł
Łańcuch napędowy RK 428 MXZ 126 otwarty z zapinką - 428MXZ-126-CL
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway RKV 125
- Keeway RKV 125 2012
- Keeway RKV 125 CBS i. 2017
- Keeway RKV 125 CBS i. 2018
- Keeway RKV 125 2013
- Keeway RKV 125 2014
- Keeway RKV 125 2015
- Keeway RKV 125 2016
- Keeway RKV 125 2017
- Keeway RKV 125 CBS II i. 2019
- Keeway RKV 125 CBS II i.e. 2020
- Keeway RKV 125 2011
other_motorcycle_models
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
- Keeway Dragon 250
Keeway RKV 125
Keeway RKV to małolitrażowy motocykl klasy naked, którego sportowa stylistyka przykuje spojrzenie każdego przechodnia, o miłośnikach jednośladów nie wspominając. Muskularna sylwetka, idealnie zachowane proporcje, ciekawe wzornictwo japońskimi maszynami o większej pojemności i atrakcyjne wersje kolorystyczne- to tylko części powodów, dzięki którym RKV zdobył dużą popularność w naszym kraju. Oczywiście za sukcesem stoi również konkurencyjna cena i dopracowana konstrukcja, które są już znakiem rozpoznawalnym węgierskiej marki.
Model RKV został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 124 cm³, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby początkujący motocykliści z prawem jazdy kategorii A1 mogli rozpocząć swoją przygodę w świecie motoryzacji w jak najlepszym stylu. Moc maksymalna 11,1 KM i maksymalny moment obrotowy 9,2 Nm wystarczą, aby maszyna o masie własnej 123 kilogramów (wraz ze wszystkimi płynami) zagwarantowała kierowcy dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 120 km/h. Niewysilony czterosuw cechuje się wyśmienitym zużyciem paliwa i jeszcze lepszym zasięgiem. Średnie spalanie oscyluje w granicach 2,2-2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności aż 17 litrów pozwoli na pokonanie dystansu nawet 770 kilometrów. Mając do dyspozycji taką wartość na jednym tankowaniu z całą pewnością wielu nowicjuszy rzuci się w wir przygody i ruszy na pierwsze eksploracje nieznanych dla siebie rejonów. Satysfakcjonujące osiągi i niewielka konsumpcja benzyny to zasługa dopieszczonej konstrukcji jednostki napędowej. Zasilanie elektronicznym wtryskiem paliwa, manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach, chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, napęd końcowy łańcuchem i zapłon TLI- mimo, że takie zestawienie nie zrobi już dziś na nikim wrażenia, to doskonale sprawdza się w tej klasie pojemnościowej i od lat zapewnia motocyklistom bezawaryjną i przyjemną eksploatację.
Podwozie modelu RKV zostało zbudowane tak, aby podróżujący mogli w pełni cieszyć się urokami pokonywanej trasy. Optymalnie zestrojone zawieszenie i sztywna rama pozwoli dynamicznie pokonywać zakręty i stworzy poczucie stabilności przy dużych prędkościach, zaś wydajny układ hamulcowy zapewni krótką drogę hamowania (jak na tę klasę pojemnościową) i da pewność pełnej kontroli nad maszyną. Wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy były głównym celem azjatyckich konstruktorów, którzy w pełni wywiązali się ze swojej pracy. Amortyzację 17-calowych kół (ażurowe felgi z lekkiego aluminium, które potęgują lekkość prowadzenia) powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o skoku 110 mm i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa typu Wave o średnicy 260 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny z przodu oraz nieco mniejsza, bo 240 mm tarcza hamulcowa i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny z tyłu. Dzięki systemowi CBS (Combined Braking System) bezpieczeństwo poruszania się po drogach uległo znacznej poprawie i pozwoliło RKV spełnić obecnie obowiązującą normę Euro 4.
Keeway RKV 125 to doskonała propozycja dla osób, które na początku swojej motocyklowej ścieżki nie chcą przebierać w półśrodkach. Agresywna stylistyka, wygląd prawdziwego motocykla, mocna jednostka napędowa oraz podwozie pozwalające zdecydowanie pokonywać zakręty- to cechy, które najbardziej przypadną do gustu wszystkim nastolatkom. Z kolei bezawaryjność, niskie koszty eksploatacji i niewielkie spalanie to powody, dzięki którym nieco starsi użytkownicy również znajdą w tym modelu coś dla siebie i przez lata będą mogli cieszyć się nieskrępowaną jazdą podczas codziennych dojazdów do pracy.