Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
87,21 zł
96,90 zł
Najniższa cena: 96,90 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA HH (2 szt.) - SFA228HH
57,22 zł
60,23 zł
Najniższa cena: 60,23 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 EC (2 szt.) - MCB689EC
99,62 zł
Kierunkowskaz CPI
48,08 zł
50,61 zł
Najniższa cena: 50,61 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 LC (2 szt.) - MCB689LC
121,00 zł
Klocki hamulcowe przód Triumph Tiger 1200cc RMS 22 510 1423 spiekane - RMS 22 510 1423
121,00 zł
Klocki hamulcowe przód Suzuki Burgman 400cc RMS 22 510 1073 spiekane - RMS 22 510 1073
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Partner 110
- Keeway Partner 110 2013
- Keeway Partner 110 2010
- Keeway Partner 110 2007
- Keeway Partner 110 2008
- Keeway Partner 110 2009
other_motorcycle_models
- Keeway Partner 100
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
Keeway Partner 110
Keeway Partner 110 to miejski motorower stworzony na wzór Hondy Wave, który w ofercie węgierskiej marki pojawił się w 2006 roku. Kompaktowe rozmiary, ekonomiczna jednostka napędowa i 17-calowe koła zapewniające fenomenalną zwrotność sprawiły, że stał się zaskakująco popularny w gronie użytkowników na co dzień pokonujących duże dystanse w zakorkowanych aglomeracjach. Z kolei stonowana linia nadwozia i pospolity wygląd spowodowały duże zamiłowanie wśród motoryzacyjnych ascetów, którzy podczas dojazdów do pracy lub szkoły nie chcieliby wyróżniać się z tłumu.
Model Partner został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 109 cm³, dzięki której Keeway'a będą mogli prowadzić już 16-latkowie z prawem jazdy kategorii A1. Moc maksymalna 6,4 KM, maksymalny moment obrotowy 7 Nm i masa własna 95 kilogramów (ze wszystkimi płynami) to połączenie, które gwarantuje dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i pozwala użytkownikom rozpędzić jednoślad do prędkości maksymalnej 75 km/h. Nieskomplikowana budowa czterosuwu (chłodzenie powietrzem, półautomatyczna skrzynia biegów o czterech przełożeniach, zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu) umożliwi samodzielne przeprowadzanie bieżących serwisów i usuwanie potencjalnych usterek, choć jak wiadomo niewysilony silnik bazujący na konstrukcji wspomnianego wcześniej modelu Wave uchodzi za nieprawdopodobnie wytrzymałą i bezawaryjną jednostkę. Partner należy do tych jednośladów, które mimo bardzo niskiego spalania nie zapewniają dużego zasięgu, ponieważ specyficzna konstrukcja nadwozia nie pozwala na zamontowanie pojemnego zbiornika paliwa. I tak, ze średnim zużyciem benzyny na poziomie 1,9 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim) na jednym tankowaniu jego użytkownicy pokonają jedynie 185 kilometrów, czego głównym winowajcą jest bak o kubaturze 3,5 litra.
Podwozie Partner'a to zbiór sprawdzonych rozwiązań, które nie dość, że zapewniają doskonałą trwałość podzespołów i całkowicie wywiązują się ze swoich zadań, to dodatkowo (dzięki prostej konstrukcji) pozwalają utrzymać koszty produkcyjne na niskim poziomie, co w finalnym rozrachunku przekłada się na atrakcyjne ceny wyjściowych modeli (w dniu premiery Partner kosztował tylko 4500 złotych). Solidna rama z rur stalowych stała się dobrym oparciem dla miękko zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego, które zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy (jak na tę klasę pojemnościową). Amortyzację 17-calowych kół (ażurowe felgi z lekkiego aluminium) powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym osadzonym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Taki zestaw doskonale niweluje niedoskonałości naszych dróg i pozwala sprawnie pokonać urbanistyczne przeszkody. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się pojedyncza, wentylowana tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu oraz tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu, który dzięki niewielkiej masie Partner'a dobrze odnajduje się w roli pomocniczej i razem z dużo skuteczniejszym "przodem" gwarantuje krótką drogę hamowania.
Keeway Partner 110 to doskonała propozycja dla osób, które w ekonomiczny i szybki sposób chciałyby pokonać miasto, ale nie mogą lub nie chcą poświęcić na to dużego budżetu. Ponadczasowa stylistyka, niskie spalanie, fenomenalne właściwości jezdne i optymalne osiągi, które bez trudu pozwolą wyprzedzić większość "50-tek" to wystarczające powody, aby zaufać węgierskiej marce i niezauważenie przemknąć przez ścieżki betonowej dżungli.