check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Keeway Partner 110

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 36
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA (2 szt.) - SFA228 -10%

34,83 zł

38,70 zł

Najniższa cena: 38,70 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA (2 szt.) - SFA228

stars    (2)
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFAC (2 szt.) - SFAC228 -10%

39,78 zł

44,20 zł

Najniższa cena: 44,20 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFAC (2 szt.) - SFAC228

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA HH (2 szt.) - SFA228HH -10%

87,21 zł

96,90 zł

Najniższa cena: 96,90 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA HH (2 szt.) - SFA228HH

stars    (2)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 (2 szt.) - MCB689 -5%

92,29 zł

97,15 zł

Najniższa cena: 97,15 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 (2 szt.) - MCB689

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 EC (2 szt.) - MCB689EC -5%

57,22 zł

60,23 zł

Najniższa cena: 60,23 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 EC (2 szt.) - MCB689EC

Kierunkowskaz CPI

99,62 zł

Kierunkowskaz CPI

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 LC (2 szt.) - MCB689LC -5%

48,08 zł

50,61 zł

Najniższa cena: 50,61 zł

Niedostępny

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 LC (2 szt.) - MCB689LC

Łożysko 6301 2RS Timken

21,99 zł

Niedostępny

Łożysko 6301 2RS Timken

Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Partner 110

  • Keeway Partner 110 2013
  • Keeway Partner 110 2010
  • Keeway Partner 110 2007
  • Keeway Partner 110 2008
  • Keeway Partner 110 2009

other_motorcycle_models

Keeway Partner 110

Części motocyklowe

Keeway Partner 110 to miejski motorower stworzony na wzór Hondy Wave, który w ofercie węgierskiej marki pojawił się w 2006 roku. Kompaktowe rozmiary, ekonomiczna jednostka napędowa i 17-calowe koła zapewniające fenomenalną zwrotność sprawiły, że stał się zaskakująco popularny w gronie użytkowników na co dzień pokonujących duże dystanse w zakorkowanych aglomeracjach. Z kolei stonowana linia nadwozia i pospolity wygląd spowodowały duże zamiłowanie wśród motoryzacyjnych ascetów, którzy podczas dojazdów do pracy lub szkoły nie chcieliby wyróżniać się z tłumu.

Model Partner został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 109 cm³, dzięki której Keeway'a będą mogli prowadzić już 16-latkowie z prawem jazdy kategorii A1. Moc maksymalna 6,4 KM, maksymalny moment obrotowy 7 Nm i masa własna 95 kilogramów (ze wszystkimi płynami) to połączenie, które gwarantuje dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i pozwala użytkownikom rozpędzić jednoślad do prędkości maksymalnej 75 km/h. Nieskomplikowana budowa czterosuwu (chłodzenie powietrzem, półautomatyczna skrzynia biegów o czterech przełożeniach, zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu) umożliwi samodzielne przeprowadzanie bieżących serwisów i usuwanie potencjalnych usterek, choć jak wiadomo niewysilony silnik bazujący na konstrukcji wspomnianego wcześniej modelu Wave uchodzi za nieprawdopodobnie wytrzymałą i bezawaryjną jednostkę. Partner należy do tych jednośladów, które mimo bardzo niskiego spalania nie zapewniają dużego zasięgu, ponieważ specyficzna konstrukcja nadwozia nie pozwala na zamontowanie pojemnego zbiornika paliwa. I tak, ze średnim zużyciem benzyny na poziomie 1,9 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim) na jednym tankowaniu jego użytkownicy pokonają jedynie 185 kilometrów, czego głównym winowajcą jest bak o kubaturze 3,5 litra.

Podwozie Partner'a to zbiór sprawdzonych rozwiązań, które nie dość, że zapewniają doskonałą trwałość podzespołów i całkowicie wywiązują się ze swoich zadań, to dodatkowo (dzięki prostej konstrukcji) pozwalają utrzymać koszty produkcyjne na niskim poziomie, co w finalnym rozrachunku przekłada się na atrakcyjne ceny wyjściowych modeli (w dniu premiery Partner kosztował tylko 4500 złotych). Solidna rama z rur stalowych stała się dobrym oparciem dla miękko zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego, które zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy (jak na tę klasę pojemnościową). Amortyzację 17-calowych kół (ażurowe felgi z lekkiego aluminium) powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym osadzonym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Taki zestaw doskonale niweluje niedoskonałości naszych dróg i pozwala sprawnie pokonać urbanistyczne przeszkody. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się pojedyncza, wentylowana tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu oraz tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu, który dzięki niewielkiej masie Partner'a dobrze odnajduje się w roli pomocniczej i razem z dużo skuteczniejszym "przodem" gwarantuje krótką drogę hamowania.

Keeway Partner 110 to doskonała propozycja dla osób, które w ekonomiczny i szybki sposób chciałyby pokonać miasto, ale nie mogą lub nie chcą poświęcić na to dużego budżetu. Ponadczasowa stylistyka, niskie spalanie, fenomenalne właściwości jezdne i optymalne osiągi, które bez trudu pozwolą wyprzedzić większość "50-tek" to wystarczające powody, aby zaufać węgierskiej marce i niezauważenie przemknąć przez ścieżki betonowej dżungli.