Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,27 zł
30,30 zł
Najniższa cena: 30,30 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193
31,99 zł
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
83,26 zł
92,51 zł
Najniższa cena: 92,51 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Goccia 50
- Keeway Goccia 50 2T 2009
- Keeway Goccia 50 2011
- Keeway Goccia 50 4T 2013
- Keeway Goccia 50 2T 2010
- Keeway Goccia 50 2T 2011
- Keeway Goccia 50 2T 2012
- Keeway Goccia 50 2T 2013
- Keeway Goccia 50 2T 2014
- Keeway Goccia 50 2T 2015
- Keeway Goccia 50 4T 2014
- Keeway Goccia 50 4T 2015
- Keeway Goccia 50 2009
- Keeway Goccia 50 2T 2016
- Keeway Goccia 50 4T 2012
- Keeway Goccia 50 4T 2016
- Keeway Goccia 50 4T 2011
- Keeway Goccia 50 4T 2010
other_motorcycle_models
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
- Keeway Dragon 250
Keeway Goccia 50 2T
Keeway Goccia to kompaktowy skuter miejski o niebanalnym wyglądzie inspirowany włoską klasyką gatunku. Łagodna linia przebiegająca gładko po kolejnych elementach nadwozia, stonowane wersje kolorystyczne, 16-calowe koła o małej szerokości i klasyczne oświetlenie nie są przypadkowymi cechami tego modelu. Gdy w 2005 roku węgierski koncern przejął włoską markę Benelli wiadome było, że będzie chciał wykorzystać jej zaplecze podczas projektowania i produkcji własnych jednośladów. Inspiracją dla Gocci był ponadczasowy model Pepe 50, który w słonecznej Italii i innych krajach Europy Zachodniej zdobył bardzo dużą popularność.
Sercem Keeway'a jest jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, której osiągi w zupełności wystarczają do przyjemnej eksploatacji na co dzień. Moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3,9 Nm zapewnią dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Co ciekawe, przy tak dobrych osiągach dwusuwowy silnik zadowala się małymi porcjami benzyny. Średnie spalanie wynosi zaledwie 2,5 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,8 litra daje użytkownikom ponad 230 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Nieskomplikowana budowa jednostki napędowej (chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i gaźnikowy układ zasilania) gwarantuje obniżenie kosztów eksploatacyjnych. Samodzielne naprawy, bieżące serwisowanie na własną rękę i nieograniczony dostęp do szerokiego asortymentu niedrogich części zamiennych i tuningowych z pewnością pozytywnie wpłynie na finanse początkujących motocyklistów.
Jednakże na tle konkurencji Goccia nie wyróżnia się zastosowaną jednostka napędowa, a konstrukcją podwozia. 16-calowe, wąskie koła z ażurowymi felgami z lekkiego aluminium zapewniają bezkonkurencyjną zwrotność podczas dynamicznego pokonywania miasta. Fenomenalne właściwości jezdne to również zasługa optymalnie zestrojonego zawieszenia (klasyczny widelec teleskopowy o wystarczającym skoku i pojedynczy, olejowy element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym) i solidnej ramy z rur stalowych o dużej sztywności, która nawet podczas dużych przeciążeń zapewni użytkownikom stabilność podczas pokonywania zakrętów. Dzięki niewielkiej masie własnej (około 100 kilogramów ze wszystkimi płynami) prosty układ hamulcowy dobrze radzi sobie z wyhamowaniem pojazdu z każdej prędkości. Pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu i tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu gwarantują szybką reakcję i krótką drogę hamowania, przekładając się na wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy (jak na tę klasę pojemnościową).
Keeway Goccia to ciekawa propozycja dla osób, które chcą wyłamać się z tłumu. Odważna stylistyka, doskonałe właściwości jezdne, ekonomiczna jednostka napędowa o satysfakcjonujących osiągach oraz dobra jakość wykonania i użytych materiałów to cechy, które z pewnością przypadną użytkownikom do gustu i pozwolą w pełni dostrzec uroki miejskich eskapad.