Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
31,99 zł
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
5,99 zł
Klin wału 2T - 234680
83,26 zł
92,51 zł
Najniższa cena: 92,51 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Milan 50
- Keeway Milan 50 2011
- Keeway Milan 50 2010
- Keeway Milan 50 2012
- Keeway Milan 50 2013
- Keeway Milan 50 2014
other_motorcycle_models
- Keeway Milsan 50
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
Keeway Milan 50 2T
Keeway Milan to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej utrzymany w stylistyce Aprili Mojito Custom/Habana. Niebanalny wygląd, chromowane dodatki (m.in. lusterka i obramówki reflektorów), klasyczne oświetlenie i rozłożysta kierownica sprawią, że użytkownicy poruszający się tym modelem węgierskiej marki z pewnością wyróżnią się z tłumu typowych skuterów. Mimo, że z takim design'em bardziej kojarzą się ekonomiczne silniki czterosuwowe, azjatycki producent zainstalował w Milan'ie żwawego dwusuwa, który pozwoli na natychmiastowe przeskakiwanie po punktach zakorkowanej aglomeracji.
Model Milan został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki której tak nieszablonowy jednoślad został oddany do użytku nawet 14-letnim motocyklistom legitymującym się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Moc maksymalna 3 KM i maksymalny moment obrotowy 3,9 Nm zapewnią dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim oraz umożliwią poruszanie się z prędkością maksymalną nawet 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Chłodzony powietrzem dwusuw jest zasilany tradycyjnym gaźnikiem, za przeniesienie napędu odpowiada bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, a układ wydechowy z trójdrożnym katalizatorem utorował drogę do normy emisji spalin Euro 3. Start silnika użytkownicy będą mogli zainicjować rozrusznikiem elektrycznym lub nożnym, co z pewnością przyda się po dłuższym czasie zimowego postoju. Oczywiście, tak jak w przypadku każdego dwusuwu o nieskomplikowanej konstrukcji nastoletni nabywcy będą mieli możliwość przystępnego tuningu mechanicznego, który umożliwi im szeroki asortyment niedrogich części o dobrej jakości wykonania. Jak na typ zastosowanej jednostki napędowej model Milan cechuje się bardzo ekonomicznym zużyciem paliwa, które zmniejszy koszty eksploatacyjne do minimalnego poziomu. Średnie spalanie w cyklu miejskim oscyluje w granicach 2-2,25 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,6 litra zapewni zasięg nawet 280 kilometrów na jednym tankowaniu.
Większość zastosowanych w podwoziu rozwiązań jest dość niekonwencjonalnych, co w przypadku tego modelu trzeba rozumieć dwojako. Z jednej strony na pokładzie znajdziemy dość przestarzały układ hamulcowy (dwa hamulce bębnowe o średnicy zaledwie 110 mm), który gdyby nie niska masa własna pojazdu (tylko 71 kilogramów ze wszystkimi płynami) nie zapewniałby zadowalającej drogi hamowania, przekładającej się na niewystarczający poziom bezpieczeństwa jazdy. Z drugiej zaś, w przednim zawieszeniu zastosowano wahacz pchany, który w skuterach z tej półki cenowej jest niecodziennym zjawiskiem i zasługuje na szczególną uwagę. Razem z powszechnym, tylnym zawieszeniem (dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym) zapewnia komfortowe warunki do podróżowania, co oczywiście jest zasługą miękkiego zestrojenia obu podzespołów. Wraz z 10-calowymi kołami o małej szerokości gwarantują dobre właściwości jezdne. Łatwość prowadzenia, intuicyjna obsługa i przewidywalna reakcja na polecenia kierowcy to cechy, które dla większości początkujących motocyklistów będą miały fundamentalne znaczenia przy wyborze pierwszego jednośladu.
Keeway Milan to pod wieloma względami maszyna niecodzienna, która nawet bardziej doświadczonym użytkownikom pozwoli spojrzeć na motoryzacją pod innym kątem. Nietypowe zawieszenie i niebanalna stylistyka to tylko ułamek powodów do zaskoczenia. Jedno jest jednak pewne- osoby, które będą miały odwagę sięgnąć po ten model z pewnością się nie zawiodą. Ekonomiczne spalanie, mocna jednostka napędowa o dużym potencjale i niskie koszty eksploatacyjne spowodują, że nawet po długim czasie od rozstania z Milan'em użytkownicy będą miło wspominać czas spędzony za jego kierownicą.