check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Keeway Milan 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1382
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Rolki wariatora 15x12 5,0g  - 74595
Rolki wariatora 15x12 4.5g - 56875
Ślizgi wariatora Top Racing SV1 2T 4T - 6044001
Rolki wariatora 15x12 4.0g  - 74594
Rolki wariatora 15x12 3.5g  - 74592
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
Rolki wariatora 15x12 5,5g - 74602
Rolki wariatora 15x12 6,0g  - 74601
Uszczelka wydechu wzmocniona 101 Octane - IP11406
Tryb rozrusznika nożnego 101 Octane - KW13990
Rolki wariatora 15x12 7g  - 74604

16,10 zł

Rolki wariatora 15x12 7g - 74604

stars    (31)
Klin wału 2T - 234680
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487 -10%

83,26 zł

92,51 zł

Najniższa cena: 92,51 zł

Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Milan 50

  • Keeway Milan 50 2011
  • Keeway Milan 50 2010
  • Keeway Milan 50 2012
  • Keeway Milan 50 2013
  • Keeway Milan 50 2014

other_motorcycle_models

Keeway Milan 50 2T

Części motocyklowe

Keeway Milan to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej utrzymany w stylistyce Aprili Mojito Custom/Habana. Niebanalny wygląd, chromowane dodatki (m.in. lusterka i obramówki reflektorów), klasyczne oświetlenie i rozłożysta kierownica sprawią, że użytkownicy poruszający się tym modelem węgierskiej marki z pewnością wyróżnią się z tłumu typowych skuterów. Mimo, że z takim design'em bardziej kojarzą się ekonomiczne silniki czterosuwowe, azjatycki producent zainstalował w Milan'ie żwawego dwusuwa, który pozwoli na natychmiastowe przeskakiwanie po punktach zakorkowanej aglomeracji.

Model Milan został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki której tak nieszablonowy jednoślad został oddany do użytku nawet 14-letnim motocyklistom legitymującym się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Moc maksymalna 3 KM i maksymalny moment obrotowy 3,9 Nm zapewnią dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim oraz umożliwią poruszanie się z prędkością maksymalną nawet 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Chłodzony powietrzem dwusuw jest zasilany tradycyjnym gaźnikiem, za przeniesienie napędu odpowiada bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, a układ wydechowy z trójdrożnym katalizatorem utorował drogę do normy emisji spalin Euro 3. Start silnika użytkownicy będą mogli zainicjować rozrusznikiem elektrycznym lub nożnym, co z pewnością przyda się po dłuższym czasie zimowego postoju. Oczywiście, tak jak w przypadku każdego dwusuwu o nieskomplikowanej konstrukcji nastoletni nabywcy będą mieli możliwość przystępnego tuningu mechanicznego, który umożliwi im szeroki asortyment niedrogich części o dobrej jakości wykonania. Jak na typ zastosowanej jednostki napędowej model Milan cechuje się bardzo ekonomicznym zużyciem paliwa, które zmniejszy koszty eksploatacyjne do minimalnego poziomu. Średnie spalanie w cyklu miejskim oscyluje w granicach 2-2,25 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,6 litra zapewni zasięg nawet 280 kilometrów na jednym tankowaniu.

Większość zastosowanych w podwoziu rozwiązań jest dość niekonwencjonalnych, co w przypadku tego modelu trzeba rozumieć dwojako. Z jednej strony na pokładzie znajdziemy dość przestarzały układ hamulcowy (dwa hamulce bębnowe o średnicy zaledwie 110 mm), który gdyby nie niska masa własna pojazdu (tylko 71 kilogramów ze wszystkimi płynami) nie zapewniałby zadowalającej drogi hamowania, przekładającej się na niewystarczający poziom bezpieczeństwa jazdy. Z drugiej zaś, w przednim zawieszeniu zastosowano wahacz pchany, który w skuterach z tej półki cenowej jest niecodziennym zjawiskiem i zasługuje na szczególną uwagę. Razem z powszechnym, tylnym zawieszeniem (dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym) zapewnia komfortowe warunki do podróżowania, co oczywiście jest zasługą miękkiego zestrojenia obu podzespołów. Wraz z 10-calowymi kołami o małej szerokości gwarantują dobre właściwości jezdne. Łatwość prowadzenia, intuicyjna obsługa i przewidywalna reakcja na polecenia kierowcy to cechy, które dla większości początkujących motocyklistów będą miały fundamentalne znaczenia przy wyborze pierwszego jednośladu.

Keeway Milan to pod wieloma względami maszyna niecodzienna, która nawet bardziej doświadczonym użytkownikom pozwoli spojrzeć na motoryzacją pod innym kątem. Nietypowe zawieszenie i niebanalna stylistyka to tylko ułamek powodów do zaskoczenia. Jedno jest jednak pewne- osoby, które będą miały odwagę sięgnąć po ten model z pewnością się nie zawiodą. Ekonomiczne spalanie, mocna jednostka napędowa o dużym potencjale i niskie koszty eksploatacyjne spowodują, że nawet po długim czasie od rozstania z Milan'em użytkownicy będą miło wspominać czas spędzony za jego kierownicą.