check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Pierścienie motocyklowe

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 3852
Pierścień tłoka N 52,00 mm WSK 125 - 55268
Pierścień N 40 mm - 55138

6,99 zł

Pierścień N 40 mm - 55138

stars    (12)
Pierścień tłoka R2 52,50 mm WSK 125 - 55270
Pierścień 41 mm nominał Simson - 62270
Pierścień R2 70.00 mm - 62975
Pierścień tłoka R3 52,75 mm WSK 125 - 55271
Pierścień R2 38.50 mm Romet 50 cm3 - 55883
Pierścień R1 38.25 mm - 55134
Pierścień R2 58.50mm Jawa 350 - 61442
Pierścień R1 69.50 mm - 62974
Pierścień tłoka R2 61.50mm - 56147
Pierścień R3 70.50 mm - 62976
Pierścień R1 58.25mm Jawa 350 - 61441
Pierścień R2 38.50 mm - 55135
Pierścień R4 59.00mm Jawa 350 - 61444
Pierścień R2 58.50mm CZ 350 - 81765
Pierścień N 56.00 mm ETZ 150 - 62630
Pierścień tłoka R3 61.75mm - 56148
Pierścień R4 71.00 mm - 62977
Pierścień tłoka S50 N 40 mm - 60341
Pierścień 45 mm N Simson - 77341
Pierścień nominał 61.5mm SHL M11 175 - 60048
Pierścień R1 56.50 mm ETZ 150 - 62631
Pierścienie kpl 52,40mm ATV 110 - 82608
Pierścień R2 57.00 mm ETZ 150 - 62632
Pierścień tłoka R4 62.00mm - 56149
Pierścień R3 38.75 mm Romet 50 cm3 - 55884
Pierścień remont R4 62,50 mm SHL M11 175 - 60052
Pierścienie tłoka 72cm3 4T 139FMB - 73800
Pierścień R1 58.25mm CZ 350 - 81764
Pierścienie komplet 52,40mm Cross 125 - 81793
Pierścienie komplet 50 cm3 GY6 4T - 73731
Pierścień R3 58.75mm CZ 350 - 81766
Pierścień remont R1 61,75 mm SHL M11 175 - 60049
Pierścienie komplet 80 cm3 - 73733
Pierścień 38.50 mm R2 Simson - 62265
Pierścień R3 38.75 mm - 55136
Pierścień tłoka R5 53,25 mm WSK 125 - 88524
Pierścień R4 59.00mm CZ 350 - 81767
Pierścień 39 mm R4 Simson - 62267
Pierścień R1 40.25 mm - 55139
Pierścień R3 57.50 mm ETZ 150 - 62633
Pierścień kpl Peugeot A/C 50cm3 - 82328
Pierścienie tłoka 50cm3 kpl - 74584
Pierścień remont R6 63,00 mm SHL 175 - 81699
Pierścień 38.75 mm R3 Simson - 62266
Pierścienie tłoka 63,40 ATV 200 powietrze - 74094

Przeglądaj według producenta

Pierścienie motocyklowe do Najpopularniejszych motocykli

Pierścienie motocyklowe rozdzielają przestrzenie w cylindrze motocykla

Pierścienie tłokowe

Pierścienie tłokowe motocyklowe to elementy, które zapewniają szczelność wnętrza cylindra przy tłoku. Poszczególne pierścienie w motocyklu nie dopuszczają do wypływu mieszanki poza komorą spalania i do wprowadzenia tam oleju smarującego powierzchnię boczną cylindra. Uszkodzone pierścienie tłoka grożą nieprawidłową pracą i awarią silnika motocykla.

Pierścienie tłokowe motocyklowe niezbędne dla poprawnej pracy układu

Praca silnika spalinowego motocykla jest oparta na ruchu posuwisto-zwrotnym tłoka w cylindrze. Bez odpowiedniego smarowania, taki ruch posuwisto zwrotny byłby co najmniej utrudniony wskutek tarcia tłoka o ściany boczne cylindra. Z drugiej strony, nawet minimalny luz między tłokiem i cylindrem grozi przepływem substancji między komorą spalania i dolnej części silnika. Z tych powodów, w tłokach są wyżłobione specjalnie wgłębienia, w które osadza się pierścienie tłokowe motocyklowe uszczelniające układ.

Poszczególne pierścienie w motocyklu przeznaczone do różnych zadań

Wykonane z żeliwa szarego lub specjalnej stali, pierścienie motocyklowe zachowują kształt i siłę nacisku na tłoki motocyklowe mimo sił i wysokiej temperatury działających wskutek wybuchu mieszanki. W zależności od silnika i działanie dużych sił o konkretnych parametrach, tłoki i pierścienie można spotkać w układach od jednego do nawet trzech pierścieni oplatających tłoki. W przypadku dwóch lub więcej, komorę spalania uszczelnia pierścień górny, dolny służy do zebrania nadmiaru oleju smarującego, a trzeci stanowi zabezpieczenie pełniące obie funkcje.

Uszkodzone pierścienie motocyklowe groźne dla całego układu

Uszkodzone pierścienie motocyklowe grożą poważnymi uszkodzeniami silnika. W przypadku pierścienia górnego, komora spalania traci szczelność, a wypływająca mieszanka pogarsza smarowanie powierzchni tłoka i cylindra. Uszkodzony dolny pierścień otaczający tłok motocyklowy także grozi tarciem w układzie, a w jego przypadku również wypływem oleju do komory spalania i zaburzeniem spalania mieszanki. W obu przypadkach wpływa to na siłę wybuchu paliwa, przez co silnik pracuje gorzej, a częstym objawem jest dym będący efektem spalania oleju. Pierścienie motocyklowe należy dobierać ściśle do typu i stanu silnika, a uszkodzone jak najszybciej wymienić.

Rozmaite pierścienie motocyklowe do wielu typów silników w Gmoto.pl

U nas znajdziesz pierścienie motocyklowe cenionych producentów części zamiennych, w tym Polini, Airsal czy Motoforce. Oferujemy wysokiej jakości pierścienie do wielu silników, poszeregowane pod kątem wielkości i dedykowanych maszyn. Cechy i parametry pierścienia są dostępne po kliknięciu na produkt.