Menu

O-ringi

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 356

Oring korka oleju Simson

2,00 zł

Oring korka oleju Simson

            (7)

Oring wałka rozrusznika WSK 125

1,99 zł

Oring wałka rozrusznika WSK 125

            (67)

Oring wałka zmiany biegów WSK 125

1,50 zł

Oring wałka zmiany biegów WSK 125

            (65)

Oring wałka rozrusznika

2,00 zł

Oring wałka rozrusznika

            (55)

Oring wałka kopnika MZ ETZ 150 250 251

3,99 zł

Oring wałka kopnika MZ ETZ 150 250 251

            (5)

Oring wałka startera Simson

1,99 zł

Oring wałka startera Simson

            (10)

Oring wałka zmiany biegów MZ ETZ 250 251

1,99 zł

Oring wałka zmiany biegów MZ ETZ 250 251

            (1)

Oringi olejowe cylinder - głowica 4T 139FMB

7,99 zł

Oringi olejowe cylinder - głowica 4T 139FMB

            (16)

Oring kosza sprzęgłowego Jawa 350

12,99 zł

Oring kosza sprzęgłowego Jawa 350

            (1)

-10% O-Ring uszczelka Athena

11,87 zł

13,19 zł

O-Ring uszczelka Athena

Oring korka wlewu oleju 13,3x2,65 AM6

5,99 zł

Oring korka wlewu oleju 13,3x2,65 AM6

            (1)

-10% O-ring otworu na łańcuch rozrządu

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 22,82 zł

21,28 zł

23,64 zł

O-ring otworu na łańcuch rozrządu

O-ringi do Najpopularniejszych motocykli

O-ringi szeroko wykorzystywane w uszczelnianiu mechanizmów

O-ringi to popularna nazwa niewielkich pierścieni uszczelniających o kształcie torusa. Ich znakomita elastyczność pozwala wykorzystywać oringi jako uszczelnienia techniczne na rozmaitych łączeniach metalowych, okrągłych elementów motocykla. Przy ich zastosowaniu, o-ringi wymagają odpowiedniego doboru, nie tylko pod kątem wymiarów, ale i materiału wykorzystanego do produkcji o ringów.

O ringi dobierane pod kątem rozmiaru i materiałów

O ringi są narażone na uszkodzenia mechaniczne, chemię czy zmiany temperatur. Obok rozmiaru, oringi są więc dobierane przede wszystkim pod kątem materiału, z jakiego wykonana jest uszczelka. Najpopularniejsze o-ringi są wykonane z różnego rodzaju gumy. Wyroby gumowe mają dobre właściwości mechaniczne, elastyczność, odporność na działanie oleju, benzyny czy promieniowanie UV. Oringi wykonuje się jednak także z materiałów odpornych na działanie innych substancji. Obok gumy, popularne są oringi silikonowe, odporne na płyny hydrauliczne czy choćby gorącą wodę oringi NBR i oringi EPDM.

O ringi narażone na działanie wysokich temperatur i drgań

Właśnie oringi wykonane w technologii EPDM stosuje się tam, gdzie o ringi mogą być narażone na wysokie temperatury, a więc na przykład w układach hamulcowych. Standardowe, gumowe oringi wytrzymują te w granicach od -30 do 110 stopni Celsjusza, czyli zdecydowanie niższe, niż panujące w wielu miejscach silnika i całego motocykla. W związku z odpornością oringów, w tych układach stosuje się więc oringi wykonane z elastomerów, odpornych na temperatury nawet powyżej 300 stopni Celsjusza. Jeszcze jednym czynnikiem działającym na o-ringi są drgania. Tu o ringi są odpowiednio uodpornione na uszkodzenia mechaniczne wynikające z drgań, tarć i innych skutków ruchu, przede wszystkim ścieranie.

Oringi dopasowane pod kątem średnicy i przekroju

Pod kątem rozmiarów, oringi są natomiast dzielone w zależności od średnicy, a także średnicy i kształtu przekroju. Zbyt mały przekrój nie pozwoli wypełnić uszczelnienia, natomiast zbyt duży nie pozwoli na połączenie się elementów metalowych.

Rozmaite o-ringi w wielu rozmiarach w Gmoto.pl

U nas znajdziesz rozmaite o-ringi wykorzystywane w motocyklach. Oferujemy typowe, gumowe oringi odporne na olej i benzynę, jak i specjalne o-ringi wykorzystujące silikon i inne substancje, przeznaczone do użycia w konkretnych miejscach w silniku. Cechy i parametry danego o-ringu są dostępne po kliknięciu na produkt.