check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 54
Seger wewnętrzny łożyska wału 40W
Seger zewnętrzny 17Z wałka kopnika
Seger wewnętrzny łożyska wałka głównego 32W
Seger zewnętrzny 15Z wałka kopnika
Seger zewnętrzny 12Z
Seger wewnętrzny łożyska 47W
Seger łożyska wałka zdawczego W42 Jawa 50
Seger zewnętrzny 8Z
Seger wewnętrzny łożyska 62W
Seger wewnętrzny łożyska 52W Jawa TS 350
Seger zewnętrzny 16Z
Seger zewnętrzny 20Z
Seger wewnętrzny łożyska 22W Jawa TS 350
Seger wewnętrzny 28W
Seger wewnętrzny łożyska 72W Junak
Seger zewnętrzny 24Z
Seger 12x1mm DIN471
Seger 47x1,75 DIN472
Seger zewnętrzny 45Z
Seger 17x1mm DIN471
Seger Produkt OEM

11,73 zł

Seger Produkt OEM

Seger Produkt OEM

11,12 zł

Seger Produkt OEM

Seger 25x26.9x1.2 Produkt OEM
Pierścień segera - A-35087-99A
Pierścień segera - A-11002
Pierścień segera - A-11494
Seger 16X1mm DIN471
Seger 40x1,75 DIN472
Seger MIVV  - MV50732181

21,74 zł

Niedostępny

Seger MIVV - MV50732181

Seger 47 mm Produkt OEM

10,07 zł

Niedostępny

Seger 47 mm Produkt OEM

Przeglądaj według producenta

Segery pojedyncze do Najpopularniejszych motocykli

Pojedyncze segery do zabezpieczenia konkretnych elementów motocykla

Pojedyncze segery, czyli pierścienie osadcze Segera to elementy, które zabezpieczają obracające się części mechanizmów przed ruchem po osi obrotu. Znany z mechanizmów opartych na wałach czy sworzniach seger jest w wielu przypadkach niezbędny, by dany mechanizm pracował optymalnie i bez przyśpieszonego zużycia. Uszkodzony, zużyty lub nieprawidłowo dobrany seger zewnętrzny czy wewnętrzny grozi przyśpieszonym zużyciem i uszkodzeniem układu.

Seger ring niezbędny do ograniczenia ruchu elementów obrotowych po osi

Począwszy już od układów w silniku, wiele mechanizmów motocykla opiera się na, częściowym lub całkowitym, wzajemnym ruchu obrotowym elementów. Typowym przykładem jest ruch korbowodu względem sworznia tłoka. Duża część takich układów nie dopuszcza do ruchu elementów wzdłuż osi obrotu, w tym przypadku grożąc nadmiernym tarciem tłoka o cylinder i uszkodzeniem ich powierzchni. Z tych powodów, ważnym elementem układu jest specjalny pierścień zabezpieczający, tak zwany seger.

Seger wewnętrzny lub zewnętrzny wymaga odpowiednich narzędzi

Zależnie od konstrukcji i przeznaczenia, pierścienie zabezpieczające można spotkać jako seger wewnętrzny lub zewnętrzny. Seger zewnętrzny zabezpiecza elementy montowane na wałkach czy sworzniach, seger wewnętrzny pozwala natomiast zabezpieczyć elementy wewnątrz różnego rodzaju otworów. Bez względu na seger pierścień do montażu wymaga specjalnych szczypiec z końcówkami przygotowanymi pod otwory w pierścieniach.

Segery pojedyncze o odpowiednich parametrach i właściwościach materiału

Pod kątem oferty, seger ring można zakupić nie tylko w formie kompletu elementów do różnych mechanizmów, ale też jako pojedyncze segery związane ściśle z danym układem. W niejednym przypadku pojedynczy seger ring jest przygotowany wprost pod dany element motocykla, nie tylko pod kątem średnicy i grubości, ale też materiału i parametrów. Na te parametry warto zresztą zwracać uwagę także w przypadku produktów uniwersalnych, szczególnie gdy seger pierścień ma być umieszczany w układzie narażonym na duże, zmienne siły.

Pojedynczy seger zewnętrzny lub wewnętrzy w wielu rozmiarach w Gmoto.pl

U nas znajdziesz segery pojedyncze do wielu układów stosowanych w motocyklach. Oferujemy wysokiej jakości, wytrzymałe segery w różnych rozmiarach i typach konstrukcji. Cechy i parametry segera są dostępne po kliknięciu na produkt.