check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2815
Cylinder żeliwny WSK 125 - 76614

149,99 zł

Cylinder żeliwny WSK 125 - 76614

stars    (37)
Cylinder MCN kpl 4T 80cm3 47mm - 78618
Cylinder kompletny Romet 60 cm3 - 55354
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Cylinder kompletny Romet 50 cm3 - 55353
Cylinder 72 cm3 139FMB 4T - 73784
Cylinder S60 Simson  - 80179
Cylinder 60 cm3 Jawa 50 tuning  - 55075
Cylinder tuning TGB 80cm3 - 80843
Cylinder kpl GY6 4T 50 cm3 39mm - 56888
Cylinder kpl 52.40mm ATV 110 125 - 73863
Cylinder S60 kompletny Simson - 61968
Cylinder kompletny 60cm3 Almot Romet 2 biegowy

319,00 zł

dostawa 0 zł

Cylinder kompletny 60cm3 Almot Romet 2 biegowy

stars    (6)
Cylinder + tłok 63,40 mm Quad ATV 200 Bashan - 63626
Cylinder Almot AK20 60cm3 Simson S60 S51

379,00 zł

dostawa 0 zł

Cylinder Almot AK20 60cm3 Simson S60 S51

stars    (6)
Cylinder Keeway 50 cm3 2T kpl - 56778
Cylinder solo Simson S51 - 80409
Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

127,13 zł

Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

stars    (11)
Cylinder S51 kompletny Simson - 61967
Cylinder kompletny GY6 ATV 150 - 74136
Cylinder kpl GY6 4T 65 cm3 44mm - 76754
Cylinder kompletny 50 cm3 Honda Bali Dio - 81052
Cylinder kompletny 50cm3 Almot AK20 Romet 2 biegowy

311,40 zł

dostawa 0 zł

Cylinder kompletny 50cm3 Almot AK20 Romet 2 biegowy

stars    (13)
Cylinder 2T 50 cm3 sworzeń 10mm 3KJ - 74503
Cylinder kompletny Mini Pitbike MRF YX 140 - 233281
Cylinder 125cm3 Cross - 77331

143,57 zł

Cylinder 125cm3 Cross - 77331

stars    (5)
Cylinder 2T 65 cm3 sworzeń 10mm - 74504
Cylinder komplet AK20 WSK 125 Almot

398,08 zł

dostawa 0 zł

Cylinder komplet AK20 WSK 125 Almot

stars    (10)
Cylinder kompletny AK20 60cm3 Almot Komar

319,00 zł

dostawa 0 zł

Cylinder kompletny AK20 60cm3 Almot Komar

stars    (15)
Cylinder Piaggio Gilera AC 50 cm3 - 63297
Cylinder tuning 65cm3 Suzuki Italjet TGB - 76982
Cylinder Almot 60 cm3 Jawa 50 S60 tuning AK20

324,24 zł

dostawa 0 zł

Cylinder Almot 60 cm3 Jawa 50 S60 tuning AK20

stars    (12)
Cylinder 50cm3 Suzuki Italjet TGB - 78483
Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

123,16 zł

Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

stars    (11)
Cylinder kpl GY6 4T 50 cm3 39mm Moretti
Cylinder 125cm3 silnik 154FMI 54 mm - 134876
Cylinder kompletny 70cm3 LC Peugeot - 64175
Cylinder żeliwny tłok pierścienie SHL M11 175 - 80395
Cylinder Almot AK20 50 cm3 Jawa 50

324,24 zł

dostawa 0 zł

Cylinder Almot AK20 50 cm3 Jawa 50

stars    (12)
Cylinder 70cm3 Piaggio Vespa Zip Gilera Italjet - 76491
Cylinder Power Force Peugeot 50 cm3
Cylinder kpl GY6 4T 90cm3 - 63505
Cylinder kompletny AK20 50cm3 Almot Komar

369,00 zł

dostawa 0 zł

Cylinder kompletny AK20 50cm3 Almot Komar

stars    (15)
Cylinder 50 cm3 139FMB 4T - 59031
Cylinder kpl GY6 4T 65 cm3 44mm Moretti
Cylinder Almot AK20 50cm3 Simson S51 kpl

389,00 zł

dostawa 0 zł

Cylinder Almot AK20 50cm3 Simson S51 kpl

stars    (5)
Cylinder 50 cm3 Honda 2T - 77059

119,50 zł

Cylinder 50 cm3 Honda 2T - 77059

stars    (1)

Przeglądaj według producenta

Cylindry motocyklowe do Najpopularniejszych motocykli

Cylinder motocyklowy centralnym punktem pracy silnika

przykładowe komplety cylindrów z głowicami

Cylindry to centralna część układu napędowego motocykla. Pojedyncze lub umieszczone w różnej konfiguracji względem siebie jako blok silnika, cylindry w silniku stanowią miejsce pracy tłoków i powstawania siły napędowej motocykla. Cylinder motocyklowy należy do elementów najbardziej narażonych na rozmaite niszczące siły i czynniki, a jego zużycie, uszkodzenie, niedokładny montaż lub błąd w doborze przyniesie katastrofalne skutki dla motocykla.

Cylindry w silniku obecne pod wieloma postaciami

Cylinder motocyklowy można spotkać pod wieloma postaciami. Najprostszą jest wyposażony w jeden cylinder motor, gdzie jego praca polega na ruchu pojedynczego tłoka. Wbrew pozorom, takie silniki można spotkać nawet w większych jednośladach. Dużo częściej spotkamy tu jednak dwa cylindry w silniku umieszczone w układzie V lub pod kątem 180 stopni. O ile w takich silnikach pojedynczy cylinder motocyklowy jest osobnym elementem, to gdy dodamy kolejny cylinder motor staje się jednostką zwartą, gdzie cylindry w silniku są połączone w blok. Różnice tkwią też w samej konstrukcji cylindra. Na tym tle wyróżnia się cylinder nowoczesnego silnika dwusuwowego, który ze względu na specyfikę pracy takiego silnika ma dużo bardziej skomplikowaną, wyposażoną w szereg kanalików konstrukcję.

Podczas pracy, układ tłok cylinder motor naraża na rozmaite czynniki

Bez względu na typ, cylinder motocyklowy jest narażony na szereg czynników związanych przede wszystkim z jego funkcją. Poruszające się tłoki i spalanie mieszanki wymaga odporności na wysokie temperatury i siły. Z tych powodów, do wytwarzania cylindrów stosuje się żeliwo i aluminium, wytrzymałe i dobrze przewodzące ciepło. Osobny cylinder motocyklowy często posiada też specyficzne wyżłobienia, które zwiększają powierzchnię pozwalającą odprowadzić ciepło.

Cylindry w silniku wymagają przede wszystkim zachowania kształtu

Zachowanie kształtu cylindra jest niezbędne, gdyż nawet niewielkie odkształcenie tulei będzie zgubne dla tłoka, a co najmniej utrudni mu sprawny ruch czy spalanie mieszanki. Zmiana kształtu nie pozwoli optymalnie smarować przestrzeń między tłokiem i powierzchnią boczną cylindra, pozwoli na uciekanie mieszanki z komory spalania oraz oleju do tej komory. W konsekwencji, uszkodzony cylinder motocyklowy doprowadzi do uszkodzenia tłoka i pogorszenia pracy silnika, ale i wału korbowego czy zaworów. Warto pamiętać, że cylindry w silniku mogą być uszkodzone także ze względu na niską jakość, zużycie lub błędny dobóroleju, nieczystości w powietrzu dostającym się przez zużyty filtr powietrza lub przez elementy łożysk tłoka i korbowodu.

Tuningowy cylinder motocyklowy dla poprawienia osiągów

Aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia cylindra, zamienne cylindry motocyklowe są dostępne zwykle jako komplety wraz z ściśle dopasowanym tłokiem, pierścieniami i rozmaitymi uszczelnieniami. Ma to miejsce zarówno w przypadku cylindra standardowego, jak i tuningowego. Cylindry tuningowe, zwykle większe od standardowych, pozwalają poprawić osiągi silnika. Nierzadko jednak, taki cylinder motocyklowy jest mniej wytrzymały od standardowego, a czasem może też wymagać zmian w innych elementach, na przykład mocniejszego wału korbowego.

Rozmaite cylindry motocyklowe w Gmoto.pl

U nas znajdziesz cylindry motocyklowe renomowanych producentów, w tym Malossi, Motoforce, Stage6 czy Tec. Oferujemy wymienne cylindry standardowe zastępujące oryginalne elementy silnika, jak i cylindry tuningowe pozwalające zwiększyć parametry silnika. Cechy i parametry cylindra znajdziesz po kliknięciu na produkt.