Język

tel: 17 247 22 20

Menu

Zębatki przednie do motocykli
Honda CBR 650

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 16

Posiadamy Zębatki przednie do motocykli do Honda CBR 650

  • Honda CBR 650 FA ABS 2014
  • Honda CBR 650 FA ABS 2016
  • Honda CBR 650 FA ABS 2017
  • Honda CBR 650 FA ABS 2018
  • Honda CBR 650 FA ABS 2015
  • Honda CBR 650 RA ABS 2019
  • Honda CBR 650 RA ABS 2020
  • Honda CBR 650 F 2015
  • Honda CBR 650 R ABS 2021
  • Honda CBR 650 F 2014
  • Honda CBR 650 F 2016
  • Honda CBR 650 R ABS 2019
  • Honda CBR 650 R ABS 2022
  • Honda CBR 650 R ABS 2023

Honda CBR 650

Honda CBR 650 to sportowy motocykl klasy średniej, który w ofercie japońskiej marki pojawił się w 2014 roku. Kompaktowa konstrukcja, niska masa własna, smukłe nadwozie o ostrych liniach i czterocylindrowa jednostka napędowa o dynamicznym charakterze to tylko część powodów, dla których warto zapoznać się z najmłodszym członkiem legendarnej rodziny CBR. Jak zapewnia producent doskonałe właściwości jezdne, natychmiastowa reakcja na ruch manetki gazu i dopracowane podwozie dostarczą motocyklistom prawdziwej eksplozji wrażeń.

Model CBR 650 został wyposażony w czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 649 cm³. W głowicy czterosuwowego motoru znajdziemy szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania nowoczesny system elektronicznego wtrysku paliwa PGM-Fi. W rękach doświadczonych użytkowników oba podzespoły zapewnią jak najlepszą wydajność i niskie zużycie paliwa, będą także gwarantem wysokiej kultury pracy jednostki przy każdej prędkości obrotowej. Kolejnym czynnikiem spokojnej eksploatacji będzie manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz efektywny układ chłodzenia cieczą, który nie dopuści do przegrzania silnika podczas jazdy w niesprzyjających warunkach. Tak, jak w każdym motocyklu klasy Super Sport, tak i w przypadku CBR 650 główną rolę grają osiągi. Moc maksymalna 90 KM jest osiągana przy 11 000 obr/min, zaś maksymalny moment obrotowy 64 Nm dostępny jest już od 8 000 obr/min. Nie daje to wprawdzie optymalnej elastyczności, jednakże podczas torowej jazdy lub szalonych gonitw po górskich serpentynach sprawdza się znakomicie. Ponadprzeciętne przyspieszenie (w porównaniu do innych członków tej klasy pojemnościowej) oraz prędkość maksymalna ponad 200 km/h osiągana w natychmiastowym tempie to zalety, które doceni każdy miłośnik sportowych motocykli.

Podwozie CBR 650 zostało skonstruowane tak, aby w pełni wykorzystać potencjał jednostki napędowej. Jednocześnie użyto takich komponentów, aby cena finalnego produktu była przystępna dla przeciętnego klienta, co widać na przykład po budowie zawieszenia. Amortyzacją przedniego koła zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy SDBV o średnicy goleni 41 mm bez możliwości regulacji (dokładnie taki, jaki mogliśmy znaleźć w CBR 600 F2 produkowanej przed modernizacją z 1994 roku). Z tyłu znajdziemy pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, który osadzono na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. W przypadku układu hamulcowego sprawa wygląda zupełnie inaczej. Na przedniej osi zamontowano dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnej- jedną tarczę o nieco mniejszej, bo 240 mm średnicy i zacisk jednotłoczkowy. Zarówno z przodu, jak i z tyłu znajdziemy dwukanałowy system antypoślizgowy ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas hamowania w złych warunkach pogodowych i na drogach o gorszej nawierzchni. Ważnymi elementami podwozia są również ażurowe felgi z lekkich stopów aluminium w rozmiarze 17 cali (zapewniające dobrą zwrotność i niską masę nieresorowaną) oraz stalowa rama typu Diamond, która zagwarantuje wystarczająco sztywny szkielet dla całego motocykla.

CBR 650 to jeden z tych jednośladów, który stale podnosi popularność i renomę Hondy na całym świecie. Długą listę zalet zamykają: niska masa własna (221 kilogramów ze wszystkimi płynami) oraz ekonomiczne spalanie. Średnie zużycie benzyny w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 3,5 l/100 kilometrów (wartość uzyskana w testach, mimo, że na stronie producenta podano wynik aż 4,75 l/100 km) sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 17,3 litra zasięg może wynieść nawet 500 kilometrów na jednym tankowaniu. W tej klasie pojemnościowej o sportowym charakterze jest to fenomenalny wynik, który rzadko pojawia się u konkurencji.

Honda CBR 650 to doskonały wybór dla tych, co chcieliby doświadczyć eksplozji wrażeń, ale nie są przygotowani na spotkanie z "królewską" klasą pojemnościową segmentu Super Sport. Nowoczesny design (pełne oświetlenie w technologii LED), mocna jednostka napędowa oraz podwozie zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy to doskonały pretekst, aby w salonie Hondy zostawić ponad 35 tys. złotych i wyjechać z niego z uczuciem pełnej satysfakcji.