Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
1,30 zł
Nit zębatki Romet Jawa - 55127
199,00 zł
Zębatka tył MZ ETZ 251 48 zębów
71,91 zł
79,90 zł
Najniższa cena: 79,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1206.42, 42z rozmiar 428 - JTR1206.42
88,11 zł
97,90 zł
Najniższa cena: 97,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1844.48, 48z rozmiar 428 - JTR1844.48
95,85 zł
106,50 zł
Najniższa cena: 106,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR273.44, 44z rozmiar 520 - JTR273.44
44,01 zł
48,90 zł
Najniższa cena: 48,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42
99,90 zł
111,00 zł
Najniższa cena: 111,00 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR839.57, 57z rozmiar 428 - JTR839.57
66,51 zł
73,90 zł
Najniższa cena: 73,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1131.50, 50z rozmiar 420 - JTR1131.50
62,91 zł
69,90 zł
Najniższa cena: 69,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1078.47, 47z rozmiar 420 - JTR1078.47
95,94 zł
106,60 zł
Najniższa cena: 106,60 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR857.47, 47z rozmiar 520 - JTR857.47
Przeglądaj według producenta
Opinie o produkcie
Igor
2023-02-11, 08:59
Adapter zębatki tył JT JTA750B Ducati Adapter kupiłem do Ducati 848 w wersji podstawowej z 2008 roku. Adapter pasuje bardzo dobrze do zębatki, którą kupiłem. Jedyny minus, który zauważyłem, to brak instrukcji montażu, co dla osoby składającej może być kłopotliwe, jednak da się dojść do tego jak to złożyć.
Opinia wiarygodna
Krzysztof
2023-02-26, 15:35
Zębatka tył stalowa JT JTR809.55, 55z rozmiar 428 Zębatka została wykorzystana do urządzenia, które nie jest pojazdem. Jakość produktu oceniam jako bardzo dobra. Wymiary podane w ofercie zgadzają się z faktycznymi. Estetyka produktu bardzo dobra.
Opinia wiarygodna
Tomaszqu
2023-04-04, 18:30
Zębatka tył 55 zębów Jawa 50 jawa 50 mustang 1976 rok zębatka jak najbardziej pasuje wytrzymała zęby się nie łamią ani nie kruszą nie wygina się produkt jak najbardziej w porządku spełnił moje oczekiwania POLECAM!!!!
Opinia wiarygodna
Bartosz Buszowiecki
2023-05-23, 09:16
Zębatka tył 428 41 zębów Ranger Classic GR 200 WS50 Produkt wykonany z dobrego materiału,widać że firma zaangażowała się w stworzenie tej zębatki lecz niestety nie mogłem jej użyć bo zamówiłem za mała
Opinia wiarygodna
Dariusz
2023-05-23, 05:42
Zębatka tył stalowa PBR 4412 48Z rozmiar 420 JTR1133-48 Zakupiona zębatka spisuje się idealnie w mojej Aprilia rs 50 z 2010 roku. Wykonanie jest identyczne jak w innych droższych firmach. Polecam w 100%
Opinia wiarygodna
Zębatki tylne do motocykli do Najpopularniejszych motocykli
Artykuły z bloga
Zębatki tylne do motocykli kluczowym przekaźnikiem napędu
Tylna zębatka motocykla, w przypadku układu wyposażonego w łańcuch napędowy, jest ostatnim elementem przenoszącym moc i moment obrotowy silnika na tylne koło. Podobnie jak łańcuch, tylna zębatka motocyklowa jest narażona na zwiększone zużycie spowodowane niewłaściwą konserwacją układu. Cechą tylnej zębatki jest możliwa instalacja elementu o różnej ilości zębów, co wpływa na dynamikę motocykla.
Czym wyróżnia się w układzie zębatka tylna motocykla?
W przypadku zębatki przenoszącej moc przekazywaną przez łańcuch napędowy na koło, zębatka o mniejszej ilości zębów pozwala zwiększyć prędkość motocykla przy tej samej ilości obrotów. Jednocześnie, taka zmiana skutkuje jednak także mniejszą dynamiką jazdy, a to z powodu mniejszego momentu obrotowego przenoszonego na koło.
Skutkiem użycia zębatki o mniejszej ilości zębów jest również szybsze jej zużycie, gdyż zębatka częściej spotyka się z łańcuchem i przez to częściej dochodzi do tarcia między elementami układu. Duży wpływ na zużycie zębatki ma więc materiał, z którego została wykonana tylna zębatka motocyklowa.
Zębatki tylne do motocykli wytrzymałe, ale wymagające
Standardowo zębatki tylne motocykla wykonuje się ze stali nierdzewnej, dzięki czemu są one trwałe i odporne na wysokie temperatury. W przypadku lekkich motocykli takich, jak cross czy enduro, stosowane są natomiast zębatki aluminiowe. Choć mniej wytrzymałe, są one średnio o 60% lżejsze od ich stalowych odpowiedników.
Najważniejszą cechą wpływającą na zużycie tylnej zębatki jest jednak odpowiednia konserwacja układu. Zły naciąg lub nawet drobne uszkodzenia łańcucha wyraźnie przyśpieszają zużycie tylnej zębatki, co widoczne jest szczególnie, gdy do starego układu montuje się nową zębatkę. Z tego powodu, w razie wymiany sugerowany jest zakup całego układu złożonego z łańcucha oraz tylnej i przedniej zębatki.
Wytrzymała zębatka tylna do motocykla dostępna w Gmoto.pl
U nas znajdziesz zębatki tylne do motocykli renomowanych producentów układów przeniesienia napędu, w tym JT Sprockets, Supersprox czy Sunstar. Oferujemy wysokiej jakości zębatki tylne stalowe, aluminiowe i duraluminiowe w wielu rozmiarach. Dokładne wymiary pozwalają precyzyjnie dobrać zębatkę tylną do motocykla, a gwarantowana wysoka jakość pozwala cieszyć się długim czasem eksploatacji przy odpowiednio konserwowanym układzie.