check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Moduły zapłonowe do motocykli, skuterów i quadów

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1085
Moduł C.D.I tuning chińskie 4T GY6 - 56933
Moduł odblokowany 4T 139FMB - 76968
Moduł zapłonu 2T odblokowany - 98517
Moduł zapłonowy ATV 150 200 250 - 74085
Moduł zapłonowy 4T Kinroad Ogar 900 - 59049
Prostownik diodowy 6V Simson S51 S50
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
Moduł CDI odblokowany z regulacją - 56932
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (1)
Moduł zapłonowy GY6 4T - 76790
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Moduł + cewka zapłonowa + świeca NGK -10%

51,21 zł

56,90 zł

Najniższa cena: 56,90 zł

Moduł + cewka zapłonowa + świeca NGK

stars    (7)
Moduł zapłonowy wysoki Simson - 80104
Moduł zapłonowy odblokowany Junak nowy - 109973
Moduł tuning CDI INCA 4 piny prąd stały - 76500
Iskrownik + moduł + cewka + świeca NGK - 77092 -10%

94,50 zł

105,00 zł

Najniższa cena: 105,00 zł

Iskrownik + moduł + cewka + świeca NGK - 77092

stars    (11)
Cewko moduł cewka Piaggio Gilera - 76503
Moduł zapłonu 2T - 56814

22,30 zł

Moduł zapłonu 2T - 56814

stars    (4)
Moduł zapłonowy Piaggio - 99158
Moduł zapłonowy do Baotian 4T - 81150
Moduł zapłonowy z regulacją - 58939
Moduł zapłonowy przeźroczysty GY6 tuning - 128096
Moduł zapłonowy Minarelli 2T Tuning - 188967
Moduł zapłonowy GY6 4T Racing - 188952
Moduł zapłonowy MZ ETZ typ A - 80788
Moduł zapłonowy Romet Chart - 82308
Moduł zapłonowy Kingway ATV Quad 250 - 188971
Moduł zapłonowy wysoki MZA Simson
Moduł zapłonowy Peugeot - 188984
Moduł zapłonowy GY6 4T - 188951
Moduł zapłonowy Romet Z 125 tuning - 77121
Moduł tuning INCA 4 Piny prąd zmienny - 77185
Cewko moduł AM6 - TC904.117

160,99 zł

Cewko moduł AM6 - TC904.117

stars    (1)
Moduł tuning TGB 6 pinów - 76771
Moduł zapłonowy Peugeot Speedfight 100 - 188986

Przeglądaj według producenta

Moduły zapłonowe do motocykli, skuterów i quadów do Najpopularniejszych motocykli

Moduły zapłonowe do motocykli decydują o zapłonie mieszanki w cylindrze

Moduł zapłonowy w motocyklu to urządzenie, które określa moment pojawienia się prądu w świecy zapłonowej. Ustawienia modułu mają kluczowe znaczenie dla osiągów i zużycia paliwa przez motocykl, a przez to dla jego trwałości. Moduł zapłonowy do skutera jest często używany jako ogranicznik prędkości zmniejszający osiągi jednośladu do wymaganych przez prawo dla danej kategorii.

W jaki sposób moduł zapłonowy w motocyklu wpływa na osiągi

Spalanie mieszanki paliwa i powietrza w cylindrze rozpoczyna się w momencie, gdy w świecy zapłonowej pojawia się prąd o bardzo wysokim napięciu. Nie da się jednak określić najlepszego czasu i innych parametrów tak zwanej iskry. Iskra może mieć parametry, dzięki którym spalanie mieszanki da lepsze osiągi motocykla, ale i też takie, które ograniczy zużycie paliwa i zwiększy żywotność układu napędowego. Do ustawienia parametrów iskry służą specjalne moduły zapłonowe. Moduł zapłonowy w motocyklu pozwala określić, kiedy i jaki prąd będzie przepuszczany przez układ do świecy zapłonowej.

Fabryczny moduł zapłonowy w motocyklu to kompromis dla silnika

Producenci silników zwykle przyjmują założenie, że parametry iskry mają dawać osiągi zadowalające klienta dużą mocą silnika i prędkością maksymalną, ale bez dużego zużycia paliwa i szybkiego zużycia silnika. Standardowy moduł zapłonowy do quada czy motocykla jest więc kompromisem i nieco ogranicza pracę silnika. Z drugiej strony, taki moduł zapłonowy w motocyklu pozwala na użytkowanie jednośladu przez dłuższy czas i za w miarę przystępną cenę. W ogromnej większości przypadków, taki kompromis zupełnie wystarcza, by cieszyć się z osiągów motocykla w ruchu drogowym.

Moduł zapłonowy do quada czy motocykla to popularny element tuningu pojazdu

Kiedy jednak użytkownik motocykla czy quada chce uzyskać nieco lepsze osiągi, popularnym obiektem tuningu jest właśnie moduł zapłonowy do quada czy motocykla. Moduł zapłonowy można tu przeprogramować dla uzyskania innych parametrów iskry lub po prostu zmienić. Do takiej zmiany należy jednak podchodzić wyjątkowo ostrożnie. Bardzo rzadko zdarza się, że tuningowe moduły zapłonowe poprawią parametry nadane przez producenta i uzyskają lepsze osiągi bez szkody dla silnika czy zużycia paliwa. W większości przypadków, zmodyfikowany lub zmieniony moduł zapłonowy w motocyklu da lepsze osiągi i nawet zmniejszy zużycie paliwa, ale stanie się to kosztem szybszego zużycia części układu napędowego.

Moduł zapłonowy do skutera to popularny sposób na ograniczenie prędkości

W wielu krajach, prawo drogowe pozwala na jazdę motocyklem osobom młodym lub niedoświadczonym w jeździe drogowej. Motocykl musi tu jednak mieć ograniczoną moc i prędkość. Często wykorzystuje się tu właśnie moduł zapłonowy do skutera czy motocykla. Takie moduły zapłonowe nadają iskrze gorsze parametry albo blokują przepływ prądu po przekroczeniu określonej liczby obrotów. W obu przypadkach, takie moduły zapłonowe nie pozwolą silnikowi uzyskać większej mocy, a motocyklowi wyższej prędkości. Zmiana lub modyfikacja modułu zwykle nie przyniesie negatywnych konsekwencji dla silnika. Z drugiej strony, moduł zapłonowy do quada czy motocykla nie pozwoli na dalsze użytkowanie pojazdu przez osobę, która posiada prawo jazdy tylko określonej kategorii.

Standardowy i nietypowy moduł zapłonowy do skutera, motocykla i quada w Gmoto.pl

U nas znajdziesz moduł zapłonowy do skutera, motocykla czy quada w wielu odmianach. Oferujemy moduły zapłonowe standardowe, w tym zdejmujące ograniczenie prędkości, jak i tuningowe moduły zapłonowe do motocykli zmieniające parametry pracy silnika. Cechy i parametry modułu znajdziesz klikając na produkt.