check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 39
Pasek rozrządu Dayco 68x19 Ducati
Pasek rozrządu Dayco 88x19 Honda
Pasek rozrządu Dayco 72x18 Ducati
Pasek rozrządu Dayco 93x17
Pasek rozrządu

455,27 zł

dostawa 0 zł

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu Gates 87x19 - 8595-15119
Pasek rozrządu Dayco 70x18 Ducati
Pasek rozrządu Dayco 137x18 Gilera
Pasek rozrządu Dayco 89x21 Ducati
Pasek rozrządu produkt OEM

357,98 zł

dostawa 0 zł

Pasek rozrządu produkt OEM

Pasek rozrządu KL Supply - 15-0114

392,66 zł

dostawa 0 zł

Pasek rozrządu KL Supply - 15-0114

Pasek rozrządu KL Supply - 15-1449

344,84 zł

dostawa 0 zł

Pasek rozrządu KL Supply - 15-1449

Pasek rozrządu KL Supply - 15-1459

487,58 zł

dostawa 0 zł

Pasek rozrządu KL Supply - 15-1459

Paski rozrządu Belt Drives 95z 17 mm 2szt - BDL-996
Paski rozrządu Belt Drives 93z 21 mm 2szt - BDL-DVT-100
Paski rozrządu Belt Drives 68z 18 mm 2szt - BDL-800
Paski rozrządu Belt Drives 70z 18 mm 2szt - BDL-900
Paski rozrządu Belt Drives 88z 21 mm 2szt - BDL-1198
Paski rozrządu Belt Drives 68z 19,05 mm 2szt - BDL-F1-100
Paski rozrządu Belt Drives 70z 19 mm 2szt - BDL-696
Paski rozrządu Belt Drives 93z 17 mm 2szt - BDL-ST4
Paski rozrządu Belt Drives 89z 21 mm 2szt - BDL-999
Paski rozrządu Belt Drives 72z 19 mm 2szt - BDL-1100
Paski rozrządu Belt Drives 94z 21 mm 2szt - BDL-XD-100
Pasek rozrządu Dayco 95x170 Ducati
Pasek rozrządu Dayco 70x18 Ducati

84,39 zł

Niedostępny

Pasek rozrządu Dayco 70x18 Ducati

Pasek rozrządu Ducati 68x18 1 szt

398,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Pasek rozrządu Ducati 68x18 1 szt

Pasek rozrządu 95 zębów produkt OEM

403,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Pasek rozrządu 95 zębów produkt OEM

Pasek rozrządu produkt OEM

465,11 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Pasek rozrządu produkt OEM

Przeglądaj według producenta

Motocyklowy pasek rozrządu do Najpopularniejszych motocykli

Pasek rozrządu tanim sposobem połączenia rozrządu z tłokami

paski rozrządu

Pasek rozrządu to element silnika motocykla, który łączy układ tłok-cylinder z rozrządem. Stosowany w niektórych jednośladach w miejsce łańcucha lub zębatek, pasek rozrządu cechuje się zdecydowanie szybszym zużyciem, ale i mniejszym ryzykiem uszkodzeń w przypadku zerwania. Uszkodzony pasek rozrządu uniemożliwi poprawne zgranie rozrządu z silnikiem jednośladu.

Paski rozrządu nie wymagają poważnych prac przy wymianie

Sprawna praca silnika wymaga ścisłego połączenia ruchu tłoków z zaworami. Tylko tak układ rozrządu i obecne na nim wałki rozrządu będą pracowały w koordynacji z wałem korbowym. Jednym z sposobów połączenia wału korbowego z wałkami rozrządupaski rozrządu, tanie i niewymagające poważnych prac przy wymianie.

Wymiana paska rozrządu częstsza, jednak nie wymagająca poważnych prac

W przeciwieństwie do łańcucha rozrządu, zużyty lub uszkodzony pasek rozrządu nie będzie wymagał wymiany elementów z nim związanych. Najczęściej trzeba tu będzie wymienić pasek rozrządu i rolki prowadzące. Poważniejsze skutki przyniesie dopiero zerwanie paska, które przy wymianie paska będzie wymagało sprawdzenia stanu innych elementów, w tym wałków rozrządu.

Pasek rozrządu mniej wytrzymały i wymagający okresowej wymiany

Ze względu na materiały, paski rozrządu cechuje dużo szybsze zużycie i narażenie na uszkodzenia. Z tego powodu napęd paskiem rozrządu wymaga regularnej kontroli, szczególnie pod kątem zużycia paska i przy agresywnej jeździe. W przeciwnym wypadku, zerwany pasek rozrządu rozłączy rozrząd i układ tłok-cylinder i uniemożliwi silnikowi dalszą pracę. Paski rozrządu podlegają też okresowej wymianie ze względu na poluzowanie i utratę pierwotnych właściwości.

Paski rozrządu do różnych modeli motocykli w Gmoto.pl

U nas znajdziesz paski rozrządu stosowane w silnikach różnych motocykli. Oferujemy szeroki wybór pasków rozrządu różniących się parametrami i kształtem zębów. Cechy i parametry danego paska rozrządu są dostępne po kliknięciu na produkt.