Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
26,18 zł
30,80 zł
Najniższa cena: 30,80 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna - HF563
126,85 zł
158,56 zł
Najniższa cena: 158,56 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 136 otwarty z zapinką - DID428HD-136
86,91 zł
102,25 zł
Najniższa cena: 102,25 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 136 otwarty z zapinką - 428HSB-136-CL
87,84 zł
109,80 zł
Najniższa cena: 109,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 136 otwarty z zapinką - DID428D-136
102,99 zł
Kierunkowskaz prawy przód/lewy tył JMP
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
102,99 zł
Kierunkowskaz lewy przód/prawy tył JMP
54,35 zł
Przekaźnik rozrusznika JMT
139,64 zł
155,16 zł
Najniższa cena: 155,16 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR25.60, 60z rozmiar 428 - JTR25.60
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN154 - KN-154
281,38 zł
351,72 zł
Najniższa cena: 351,72 zł
dostawa 0 złKomplet napędowy Aprilia RS 125 4T 12-19 DID JT
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10 - P40FORK455199
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 125 4T ABS 2017
- Aprilia Tuono 125 4T ABS 2018
- Aprilia Tuono 125 4T ABS 2019
- Aprilia Tuono 125 4T ABS 2020
- Aprilia Tuono 125 2001
- Aprilia Tuono 125 2002
- Aprilia Tuono 125 2006
- Aprilia Tuono 125 2007
- Aprilia Tuono 125 2016
- Aprilia Tuono 125 2015
other_motorcycle_models
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia Tuono 1100
- Aprilia Tuono 660
- Aprilia RS 125
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
Aprilia Tuono 125
Model Tuono 125 to narowisty motocykl klasy Naked, który zadebiutował w ofercie Aprili w 2017 roku. Już w dniu premiery okazał się mocnym graczem na rynku "125-tek" i nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ został zbudowany na bazie kultowej RS4, która od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony nastoletnich (i nie tylko) motocyklistów z całego świata. Masywny wygląd, agresywna linia nadwozia, mocny silnik oraz podwozie gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy- tyle wystarczyło, aby Włosi odnieśli kolejny sukces na międzynarodowej arenie jednośladów.
Sercem Tuono jest jednocylindrowa, czterosuwowa jednostka napędowa o pojemności 124 cm³, dzięki której poruszać się nim mogą wszyscy posiadacze prawa jazdy kategorii A1. Moc maksymalna 15 KM i maksymalny moment obrotowy 15 Nm zagwarantują dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 125 km/h. Dużą rolę w satysfakcjonujących osiągach odegrała również niska masa własna jednośladu- ze wszystkimi płynami (w tym ponad 14 litrami benzyny) obecnie najmniejszy członek rodziny Tuono waży niespełna 130 kilogramów. Pojemny zbiornik paliwa w połączeniu z nowoczesnym i wydajnym systemem wtrysku paliwa zapewni użytkownikom wyśmienity zasięg na jednym tankowaniu. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 2,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), więc nabywcy Aprili będą mogli wizytować stacje benzynowe nawet co 580 kilometrów. Taki wynik w tej klasie pojemnościowej naprawdę imponuje, aczkolwiek trzeba pamiętać, że przy tak dynamicznej reakcji na ruch manetki gazu i sportowym charakterze zazwyczaj ulega on znacznemu pogorszeniu, czym zazwyczaj nie przejmują się fani sportowej jazdy. Czterosuwowy singiel cechuje się nieskomplikowaną, aczkolwiek jak najbardziej współczesną konstrukcją. Manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, chłodzenie cieczą, elektroniczny układ zasilania, zapłon CDI, czterozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu oraz układ wydechowy z trójdrożnym katalizatorem sprawiają, że jednostka napędowa nie tylko spełnia normy emisji spalin Euro 4, ale przede wszystkim odznacza się dużą żywotnością podzespołów i wytrzymałością na znaczne przeciążenia podczas dynamicznej jazdy.
Podwozie Tuono 125 zostało zbudowane tak, aby pozwalało na jak najefektywniejsze wykorzystanie potencjału jednostki napędowej. Tak jak w przypadku modelu RS4 125 (od którego pochodzi większość komponentów) mamy do czynienia z rozwiązaniami z najwyższej półki w tej klasie pojemnościowej. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkiego aluminium. Warto wspomnieć, że wyeksponowana rama grzbietowa również została odlana ze stopów aluminium, co zapewniło Tuono doskonałą sztywność i niesamowitą lekkość konstrukcji. Wyhamowanie pojazdu powierzono dwóm tarczom hamulcowym o dużej średnicy oraz dwu- i jednotłoczkowym zaciskom hydraulicznym (przód/tył). Aby podnieść skuteczność układu hamulcowego włoski producent zamontował na pokładzie przeciwpoślizgowy system ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas nagłego wytracania prędkości. Jak zapewnia Aprilia Tuono idealnie sprawdzi się zarówno w zakorkowanym mieście, jak i na torze. Patrząc na skład podwozia ciężko się z tym nie zgodzić. Optymalny rozkład mas, niski środek ciężkości i lekkość prowadzenia to fakty, dzięki którym każdy początkujący motocyklista będzie mógł zasmakować adrenaliny na co raz to bardziej wymagających trasach.
Apilia Tuono 125 to doskonała propozycja dla osób, które podczas zakupu pierwszego motocykla nie chcą iść na żadne kompromisy. Dopracowana konstrukcja, przyzwoite osiągi i niepowtarzalny styl- to wszystko zawarte w każdym jednym egzemplarzu. Jak przystało na markowy produkt z wysokiej półki mały Tuono jak na polskie realia został wyceniony dość wysoko. W dniu premiery w rodzimych salonach można go było nabyć za ponad 20 tys. złotych, co patrząc na wyposażenie i jakość wykonania nie jest zawyżoną ceną, która z pewnością okaże się w pełni racjonalna już po pierwszych przebytych kilometrach za kierownicą rasowego naked bike'a.