Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
128,42 zł
160,53 zł
Najniższa cena: 160,53 zł
Łańcuch napędowy DID 520 108 otwarty z zapinką - DID520-108
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
296,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG636 Yamaha FZS FZR XJ600 XT660 YZF 600 Thundercat - NG636
91,42 zł
107,55 zł
Najniższa cena: 107,55 zł
Łańcuch napędowy RK 520 108 otwarty z zapinką - 520-108-CL
53,42 zł
Korek wlewu oleju M20x2,5 - 229969
15,50 zł
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
429,50 zł
477,22 zł
Najniższa cena: 477,22 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS
19,91 zł
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP
108,78 zł
114,50 zł
Najniższa cena: 114,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Scrambler 800
- Ducati Scrambler 800 Classic ABS 2015
- Ducati Scrambler 800 Full Thczerwonytle ABS 2015
- Ducati Scrambler 800 Icon ABS 2015
- Ducati Scrambler 800 Urban Enduro ABS 2015
- Ducati Scrambler 800 Classic ABS 2016
- Ducati Scrambler 800 Flat Track Pro ABS 2016
- Ducati Scrambler 800 Full Thczerwonytle ABS 2016
- Ducati Scrambler 800 Icon ABS 2016
- Ducati Scrambler 800 Italia Independent ABS 2016
- Ducati Scrambler 800 Urban Enduro ABS 2016
- Ducati Scrambler 800 Cafe Racer ABS 2017
- Ducati Scrambler 800 Classic z ABS 2017
- Ducati Scrambler 800 Desert Sled ABS 2017
- Ducati Scrambler 800 Full Thczerwonytle ABS 2017
- Ducati Scrambler 800 Icon ABS 2017
- Ducati Scrambler 800 Cafe Racer ABS 2018
- Ducati Scrambler 800 Classic z ABS 2018
- Ducati Scrambler 800 Desert Sled ABS 2018
- Ducati Scrambler 800 Full Thczerwonytle ABS 2018
- Ducati Scrambler 800 Icon ABS 2018
- Ducati Scrambler 800 Mach 2.0 ABS 2018
- Ducati Scrambler 800 Street Classic ABS 2018
- Ducati Scrambler 800 Full Throttle ABS 2015
- Ducati Scrambler 800 Full Throttle ABS 2016
- Ducati Scrambler 800 Desert Sled ABS 2019
- Ducati Scrambler 800 Cafe Racer ABS 2019
- Ducati Scrambler 800 Classic ABS 2019
- Ducati Scrambler 800 Full Throttle ABS 2019
- Ducati Scrambler 800 Icon ABS 2019
- Ducati Scrambler 800 Mach 2.0 ABS 2019
- Ducati Scrambler 800 Street Classic ABS 2019
- Ducati Scrambler 800 Desert Sled ABS 2020
- Ducati Scrambler 800 Cafe Racer ABS 2020
- Ducati Scrambler 800 Full Throttle ABS 2020
- Ducati Scrambler 800 Icon ABS 2020
- Ducati Scrambler 800 Classic ABS 2020
- Ducati Scrambler 800 Icon Dark ABS 2020
- Ducati Scrambler 800 Cafe Racer ABS 2021
- Ducati Scrambler 800 Desert Sled ABS 2021
- Ducati Scrambler 800 Hailwood 2016
- Ducati Scrambler 800 Full Throttle 2021
other_motorcycle_models
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 350
- Ducati Scrambler 250
- Ducati Scrambler 400 Sixty2
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
- Ducati Panigale 1200
Ducati Scrambler 800
Ikona dzisiejszych czasów
Ducati wprowadzając do oferty Scrambler'a 800 miało na celu stworzenie ikony, która umiejętnie oddawałaby ducha starych, dobrych czasów i doskonale wpisywałaby się w bieżące trendy. Scramber oferuje współczesnym motocyklistom takie same wrażenia, jakie towarzyszyły jeździe jednośladem pół wieku temu. Harmonia kierowcy z wystarczająco mocną jednostką napędową, intuicyjna obsługa bez zbędnych gadżetów na pokładzie oraz kultowe "dwa koła, silnik i kierownica" to esencja idei gamy Scrambler'ów.
W 2015 roku branża motocyklowa mogła również obserwować postęp w działaniach marketingowych, ponieważ to, co zrealizowała włoska marka z Bolonii zakrawa o sprzedażowy majstersztyk. Sieć knajp sygnowanych logiem Scramber'a, tematyczna kolekcja ubrań i zrzeszanie nabywców w grupę zaprzyjaźnionych motocyklistów przyniosło Ducati świetne rezultaty. Dzięki nim Scrambler 800 stał się najlepiej sprzedającym się modelem w dzisiejszej ofercie koncernu.
Jeden motocykl, wiele wcieleń
Na sezon 2019 Ducati przygotowało aż 6 wersji modelu Scrambler 800, a każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa. Cafe Racer, Deserd Sled, Icon, Classic, Full Throttle i Street Classic to na pierwszy rzut oka sześć różnych motocykli, choć opartych na tej samej bazie. Każdy z nich emanuje wyrafinowaną stylistyką, niepowtarzalnym charakterem i wyjątkowym malowaniem. Wszystko po to, aby motocyklista decydujący się na dany wariant mógł w pełni oddać swoją osobowość i wyróżnić się z tłumu konwencjonalnych maszyn. W poszczególnych wersjach znajdziemy również cechy, które w jasny sposób określają preferencję nabywców co do stylu jazdy i najczęściej wybieranych tras. Deserd Sled idealnie sprawdzi się na nieutwardzonych drogach i w lekkim terenie, Cafe Racer natychmiast pokona miasto w sportowym stylu dawnych czasów, zaś Full Throttle będzie idealnym kompromisem pomiędzy środkiem miejskiego transportu, a maszyną przeznaczoną na jeszcze nieistniejące ścieżki.
Jedno serce
Niezależnie od wybranej wersji model Scrambler 800 będzie wyposażony w tą samą jednostkę napędową o pojemności 803 cm³. Chłodzony powietrzem, dwucylindrowy silnik w układzie V (typ L) z charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym dostarczy niezapomnianych wrażeń na każdej drodze. Dzięki niskiej masie własnej pojazdu (ze wszystkimi płynami około 190 kilogramów w wersji bazowej) moc maksymalna 75 KM i maksymalny moment obrotowy 68 Nm zagwarantują dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Klasyczny twin (z dwoma zaworami na każdy cylinder) zasilany jest elektronicznym systemem wtrysku paliwa współpracującym z przepustnicami typu Ride-by-Wire, które nie mają fizycznego połączenia pomiędzy manetką gazu. Zapewnia to natychmiastową i dynamiczną reakcję na najmniejszy ruch nadgarstka kierowcy, co z pewnością docenią wszyscy użytkownicy.
Niewysilona jednostka napędowa została połączona z manualna skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i mokrym, wielotarczowym sprzęgłem APTC. Za napęd końcowy odpowiada klasyczny łańcuch, który przenosi moc ponad 70 KM na 17-calowe, szprychowe koło obute w oponę Pirelli Dual (w wersji Classic).
Dopracowane podwozie
Szkieletem modelu Scrambler 800 jest solidna rama kratownicowa z rur stalowych, która zapewnia doskonałą sztywność oraz stanowi idealne oparcie dla zawieszenia marki Kayaba i układu hamulcowego marki Brembo wspomaganego przeciwpoślizgowym systemem ABS firmy Bosch. Amortyzację 18- i 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu (średnica lag: 41 mm) typu Upside-down oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Co ważne, tylny amortyzator został wyposażony w pełen zakres regulacji, dzięki któremu każdy z użytkowników będzie mógł dopasować jego charakterystykę do własnych preferencji. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się pojedyncza, wentylowana, tarcza hamulcowa (pływająca) o średnicy 330 mm i czterotłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 245 mm tarcza i zacisk dwutłoczkowy (z tyłu).
Szprychowe koła z aluminiowymi obręczami zostały obute markowymi oponami Pirelli MT 60 RS, które zapewniają doskonałą przyczepność na każdym podłożu. Dzięki dual-sportowej naturze motocykliści nie będą musieli ograniczać się jedynie do asfaltu i oddadzą się przygodzie na mniej uczęszczanych szlakach.
Multum możliwości
Wybierając wymarzoną wersję modelu Scrambler warto zwrócić uwagę na długą listę wyposażenia. W każdej wersji znajdziemy m.in. gniazdo USB pod kanapą, oświetlenie oparte na technologii LED oraz rozbudowany wyświetlacz LCD, aczkolwiek prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero wtedy, gdy zaczniemy doszukiwać się różnic pomiędzy dostępnymi wariantami. Na pokładzie Scrambler'a może się znaleźć np. układ wydechowy marki Termignoni, aluminiowe felgi, system ABS Bosch działający również w pochyleniu na zakrętach oraz zawieszenie o zwiększonym skoku.
Stworzony z myślą o każdym z nas
Próżno szukać drugiego takiego motocykla jak Scrambler 800 w ofertach innych producentów. Ducati dało miłośnikom jednośladów możliwość wyboru na dużą skalę, dzięki któremu każdy, niezależnie od ulubionego segmentu lub klasy motocykli, będzie mógł znaleźć coś dla siebie.
Odważny design, rozbudowana paleta wersji kolorystycznych i niepowtarzalny charakter to cechy, które towarzyszą każdemu egzemplarzowi Scrambler'a. Gdy dołożymy do tego satysfakcjonujące osiągi, dopracowaną konstrukcję obejmującą wiele autorskich i ciekawych rozwiązań (jak choćby rozrząd desmodromiczny) oraz długie przebiegi pomiędzy serwisami (co 15 000 kilometrów) otrzymamy motocykl, który od pierwszego dnia obecności na ogólnoświatowym rynku był skazany na sukces.
Jedno jest pewne. Mimo, że Scrambler 800 jest już na rynku od 3 lat, to do dzisiaj żaden z największych producentów nie powtórzył jego sukcesu sprzedażowego. I nie ma się co temu dziwić, ponieważ te trzy lata wystarczyły, aby Scrambler ze zwykłego motocykla przerodził się w żyjącą legendę dróg na całym świecie.