Posiadamy Części motocyklowe do Flex Tech Topdrive 50 4T
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2011
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2012
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2008
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2009
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2010
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2013
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2014
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2015
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2016
other_motorcycle_models
- Flex Tech Venus 50 Classic Limited Edition 4T
- Flex Tech Venus 25 Classic Limited Edition 4T
- Flex Tech X2 50 Hurrican 4T
- Flex Tech X1 50
- Flex Tech Venus II 50 4T
- Flex Tech Venus 50 4T
- Flex Tech Venus 25 4T
- Flex Tech TVZ 50 4T
- Flex Tech TVZ 25 4T
- Flex Tech Topspeed 50 4T
- Flex Tech Topspeed 25 4T
- Flex Tech Topspeed 125
- Flex Tech Thunder 25 4T
- Flex Tech Thunder 50 4T
- Flex Tech Sprint 50 4T
- Flex Tech Sportstar 50 4T
- Flex Tech Sportstar 25 4T
- Flex Tech Speedy 50 4T
- Flex Tech Speedy 25 4T
- Flex Tech Seed 0
- Flex Tech Riva 50 4T
- Flex Tech Riva 25 4T
- Flex Tech Piacenza 50 4T
- Flex Tech Piacenza 25 4T
- Flex Tech Piacenza 125
- Flex Tech Napoli 50 4T
- Flex Tech Fun 50 4T
- Flex Tech Fun 25 4T
- Flex Tech Fun 125
- Flex Tech Firenze 50 4T
- Flex Tech Firenze 25 4T
- Flex Tech Firenze 125
- Flex Tech Eco Flash 0
- Flex Tech Eco Flash 0 Venus
- Flex Tech Dolphin 125
- Flex Tech Cruiser 250
- Flex Tech Cruiser 125
- Flex Tech City Leader 50 4T
- Flex Tech Cavallino 50 4T
- Flex Tech City Leader 25 4T
- Flex Tech Cavallino 25 4T
- Flex Tech Cavallino 125
- Flex Tech Athena I 125
- Flex Tech Speedmax 125
- Flex Tech New Cruiser 125
- Flex Tech Farosa 125
- Flex Tech Echo 0
- Flex Tech Breeze 0
Flex Tech Topdrive 50
Flex Tech Topdrive 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, który zdobył dużą popularność wśród młodych motocyklistów (szczególnie u naszych sąsiadów, w Niemczech). Atrakcyjna cena zakupu nowych egzemplarzy, niskie koszty eksploatacyjne, sprawdzona konstrukcja i bezawaryjny silnik czterosuwowy, który zadowala się bardzo niskimi racjami paliwa - to dzięki tym cechom model Topdrive 50 zyskał sympatię nastoletnich miłośników jednośladów.
Flex Tech Topdrive 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (elektryczny i nożny/kickstarter) i zapłon CDI. Niewielkie serce modelu Topdrive 50 generuje moc maksymalną 2,9 KM przy 5250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm przy 4500 obr./min, co po demontażu blokad fabrycznych (ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h) umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h i pozwala dość sprawnie przyspieszać w ruchu miejskim. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Na pokładzie Flex Tech Topdrive 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Flex Tech Topdrive 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych, która zapewnia odpowiednią sztywność i wytrzymałość. Osadzono na niej miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, zapewniający bezpieczeństwo jazdy prawie 80 kilogramowym skuterem. Z przodu zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory hydrauliczne i tradycyjny hamulec bębnowy. Flex Tech Topdrive 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 3,00-10 i 3,50-10 (przód/tył).