Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 721
31,99 zł
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
5,99 zł
Klin wału 2T - 234680
-10%
83,26 zł
92,51 zł
Najniższa cena: 92,51 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Giantco Spartan 50
- Giantco Spartan 50 DD 2T 2011
- Giantco Spartan 50 DT 2T 2011
- Giantco Spartan 50 DD 2T 2012
- Giantco Spartan 50 DT 2T 2012
- Giantco Spartan 50 DT 2T 2009
- Giantco Spartan 50 DD 2T 2009
- Giantco Spartan 50 DD 2T 2010
- Giantco Spartan 50 DT 2T 2010
- Giantco Spartan 50 2009-2012
- Giantco Spartan 50 DD 2T 2013
- Giantco Spartan 50 DD 2T 2014
- Giantco Spartan 50 DD 2T 2015
- Giantco Spartan 50 DT 2T 2013
- Giantco Spartan 50 DT 2T 2014
- Giantco Spartan 50 DT 2T 2015
other_motorcycle_models
- Giantco Venus II 50 4T
- Giantco Venus I 50
- Giantco Stealth 50
- Giantco Stealth 125
- Giantco Sprint 50
- Giantco Royale 125
- Giantco Princess 125
- Giantco Lambros 50
- Giantco Lambros 125
- Giantco GW 125
- Giantco Grand Venus 150
- Giantco Grand Venus 125
- Giantco G-Buddy 50
- Giantco G-Apex 125
- Giantco G-10 50
- Giantco Fvision 152
- Giantco Fvision 125
- Giantco Falcon Quad 150
- Giantco Falcon Max 125
- Giantco Falcon Quad 125
- Giantco Falcon 125
- Giantco Dolphin Twin 50
- Giantco Dolphin Twin 125
- Giantco Dolphin I 125 [10 cali]
- Giantco Cyrus 50 4T
- Giantco Cyrus 125
- Giantco Cyclop 50 2T
- Giantco Bud 50
- Giantco Venus IID 50
- Giantco 50 [12 cali]
- Giantco 50 [13 cali]
- Giantco Falcon Max 150
- Giantco Eagle 125
- Giantco Cyrus 100 4T
- Giantco Athena 125
Giantco Spartan 50
Giantco Spartan 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, po raz pierwszy zaprezentowany w Polsce w 2008 roku. Niewielkie rozmiary, mocny silnik dwusuwowy i sportowa stylistyka wykończona ciekawą grafiką - dzięki tym cechom model Spartan 50 świetnie sprawdza się mieście na krótkich dystansach i budzi zainteresowanie najmłodszej grupy motocyklistów.
Giantco Spartan 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można się nim poruszać na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy cechuje się gaźnikowym układem zasilania, sportowym układem wydechowym (montowanym w standardzie!), zapłonem CDI i dwoma rozrusznikami (nożnym/kicksatrterem i elektrycznym). Niewielkie serce modelu Spartan 50 generuje moc maksymalną 2,5 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,3 Nm przy 7000 obr./mi, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, gdzie wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy odwalają całą brudną robotę. Takie osiągi przy masie zaledwie 90 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwalają sprawnie przyspieszać w ruchu miejskim i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Na pokładzie Giantco Spartan 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 4,2 litra, który gwarantuje zasięg około 150 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Giantco Spartan 50 opiera się na wytrzymałej ramie kołyskowej z rur stalowych, która stała się bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano jeden amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego i tarczę hamulcową z zaciskiem 1-tłoczkowym. Giantco Spartan 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12.