check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda CB 1100 Bol dor

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 574
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK XD05F - 8072 -10%

19,71 zł

21,90 zł

Najniższa cena: 21,90 zł

Fajka zapłonowa NGK XD05F - 8072

stars    (4)
Świeca zapłonowa Awina DR8ES - DR8ES
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003 -10%

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3 -5%

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Uszczelka korka oleju aluminiowa 14x22x2 JMT
Żarówka H4 12V 60/55W
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006 -5%

18,74 zł

19,73 zł

Najniższa cena: 17,27 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006

stars    (2)
Przerywacz kierunkowskazów LED 12V 1-130W
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Zaślepki otworu kierunkowskazu kpl 4 szt. - 221989
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 37x45x4  - S410210012061 -10%

10,17 zł

11,30 zł

Najniższa cena: 11,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 37x45x4 - S410210012061

Łożysko 6302 2RS SKF - 6302 2RSH
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-103 - MSB-103 -5%

48,36 zł

50,90 zł

Najniższa cena: 50,90 zł

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-103 - MSB-103

Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Zawór iglicowy gaźnika Keihin typ 3 Honda - 460040
Czujnik sprzęgła Honda - 134907
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-166-016 - 45133-166-016 -5%

17,39 zł

18,31 zł

Najniższa cena: 18,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-166-016 - 45133-166-016

Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 1100 Bol dor

  • Honda CB 1100 F Bol dor 1984
  • Honda CB 1100 F Bol dor 1983

other_motorcycle_models

Honda CB 1100

Części motocyklowe

W 1968 roku na targach w Tokio Honda zaprezentowała swój pierwszy motocykl klasy Universal Japanese Motorcycles. Japońskim wizjonerom przyświecała idea stworzenia jednośladu na tyle wszechstronnego, żeby sprawdzał się zarówno w roli sportowej maszyny, jak i długodystansowego krążownika. Modele z tego segmentu miały się także charakteryzować prostotą wykonania i przystępną ceną, aby mogły sprostać zadaniom codziennego środka transportu w zatłoczonych aglomeracjach. Był to również pomysł marketingowców Hondy na zmniejszenie popularności europejskich i amerykańskich motocykli na ich rodzimych rynkach.

Poprzez model CB 750 Four nie dość że w pełni zrealizowali swoje zamiary, to dodatkowo stworzyli nowy nurt motocyklowy za którym w mig podążyli inni producenci. Każdy chciał mieć w swojej ofercie model wpisujący się w ramy UJM, bowiem podczas 10 lat produkcji protoplasta tej klasy sprzedał się w zatrważającej ilości 400 000 sztuk. Już w latach 70' świat zalała fala podobnych maszyn, aczkolwiek z każdą dekadą ich wzięcie malało, żeby na dobre zniknąć wraz z początkiem nowego tysiąclecia. Co prawda wiele japońskich koncernów nadal produkuje jednoślady tego typu, ale są one jedynie ciekawostką w ich ofercie i nie brylują wśród motocyklistów w takim stopniu jak kilkadziesiąt lat temu.

W 2007 roku Honda postanowiła wrócić do swoich dawnych idei i kolejny raz na targach w Tokio zaprezentowała prototypowy model CB 1100. Jednakże liczne przeciwności losu sprawiły, że japońscy wielbiciele dwóch kółek musieli czekać na jego wprowadzenie do oferty ponad 3 lata. W salonach europejskich i amerykańskich przedstawicieli Hondy reinkarnowane modele pojawiły się jeszcze później, bo w 2013 roku. Nowego członka gamy CB można śmiało porównać do modeli z początków powstania ideologii UJM. Nie ma co prawda kopniaka, czy choćby bębnowego hamulca na tylnym kole, aczkolwiek stylistyka i materiały użyte do produkcji karoserii pozostały te same. Piękna, klasyczna linia o stonowanym wyglądzie została wyeksponowana przez ciężkie błotniki ze stalowej blachy, archaiczny zestaw wskaźników, wiele chromowanych podzespołów i elementów nadwozia, niecodziennie wąskie opony i monumentalną jednostkę napędową, której dopracowany odlew zakrawa o dzieło sztuki. Co ciekawe, producent oferuje trzy wersje kolorystyczne, aczkolwiek jedynie zbiornik paliwa zostaje poddany procesowi lakierowania na barwę inną, niż czerń. Wysublimowany dizajn, to to, na co w tym modelu położono największy nacisk.

W sercu maszyny na próżno szukać innowacji czy wyszukanych rozwiązań, zostało zbudowane na bazie starej, gruntownie przetestowanej jednostce napędowej modelu CB 1300. Czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym chłodzony jest powietrzem i olejem, w głowicy pracują cztery zawory sterowane podwójnym wałkiem rozrządu, a za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa. Z pojemności 1140 cm ³ udało się uzyskać moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 93 Nm, co przy wadze prawie 250 kilogramów generuje godziwe osiągi. Moc oddawana jest liniowo, choć duży moment pozwala na sprawne przyspieszenia. Z zadowalającej prędkości maksymalnej 180 km/h, pierwsza setka osiągana jest już po upływie nieco ponad 4 sekund. Nad bezpieczeństwem motocyklisty czuwa zintegrowany układ hamulcowy CBS, który dzięki trzem tarczom o średnicy prawie 300 mm i czterotłoczkowym zaciskom zapewnia optymalną skuteczność. W zawieszeniu pojazdu postawiono na klasykę. Z przodu zainstalowano tradycyjny widelec teleskopowy, z tyłu zaś dwa elementy resorująco-tłumiące opierają się na stalowym wahaczu. Oba układy zostały wyposażone w regulację napięcia wstępnego, aczkolwiek użytkownicy nie powinni nastawiać się na zbyt duży zakres doboru charakterystyki tych podzespołów.

Honda CB 1100 to niezwykłe narzędzie do przyziemnych podróży, choć najlepiej sprawdzi się w tych w czasie. Archaiczna budowa, spokojna praca silnika i wygląd sprzed laty są gwarantem niecodziennych doznań, które docenią głównie starsi motocykliści pamiętający czasy debiutu CB 750 Four. Dla młodszych będzie to idealny kompan do swawolnej jazdy, podczas której liczyć się będzie tylko kontemplacja i radość płynąca z samej jazdy jednośladem.