Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
122,55 zł
129,00 zł
Najniższa cena: 129,00 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 37x45x4 - S410210012061
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CRF 250
- Honda CRF 250 X 2007
- Honda CRF 250 X 2008
- Honda CRF 250 R ie 2012
- Honda CRF 250 X 2009
- Honda CRF 250 X 2010
- Honda CRF 250 X 2011
- Honda CRF 250 X 2012
- Honda CRF 250 R ie 2013
- Honda CRF 250 R 2007
- Honda CRF 250 R 2008
- Honda CRF 250 R 2009
- Honda CRF 250 R ie 2011
- Honda CRF 250 R ie 2010
- Honda CRF 250 R ie 2014
- Honda CRF 250 L 2013
- Honda CRF 250 L 2015
- Honda CRF 250 LA ABS 2017
- Honda CRF 250 M 2014
- Honda CRF 250 M 2015
- Honda CRF 250 R 2004
- Honda CRF 250 R 2005
- Honda CRF 250 R 2006
- Honda CRF 250 R 2015
- Honda CRF 250 R 2016
- Honda CRF 250 R 2017
- Honda CRF 250 R 2018
- Honda CRF 250 RE 2016
- Honda CRF 250 RE 2017
- Honda CRF 250 RLA Rally ABS 2017
- Honda CRF 250 RLA Rally ABS 2018
- Honda CRF 250 X 2006
- Honda CRF 250 X 2013
- Honda CRF 250 XRL 2016
- Honda CRF 250 L 2014
- Honda CRF 250 L 2016
- Honda CRF 250 LA ABS 2018
- Honda CRF 250 LA ABS 2019
- Honda CRF 250 M 2016
- Honda CRF 250 R 2019
- Honda CRF 250 R 2020
- Honda CRF 250 RLA Rally ABS 2019
- Honda CRF 250 RX 2019
- Honda CRF 250 RX 2020
- Honda CRF 250 X 2014
- Honda CRF 250 X 2015
- Honda CRF 250 X 2016
- Honda CRF 250 X 2017
- Honda CRF 250 X 2018
- Honda CRF 250 X 2019
- Honda CRF 250 XRL 2017
- Honda CRF 250 XRL 2018
- Honda CRF 250 XRL 2019
- Honda CRF 250 LA ABS 2020
- Honda CRF 250 R Red Moto 2020
- Honda CRF 250 RLA Rally ABS 2020
- Honda CRF 250 RX Red Moto 2020
- Honda CRF 250 X 2004
- Honda CRF 250 X 2005
- Honda CRF 250 L 2012
- Honda CRF 250 XRL 2015
- Honda CRF 250 Rally 2019
- Honda CRF 250 R 2022
- Honda CRF 250 RX 2022
- Honda CRF 250 R 2021
- Honda CRF 250 RX 2021
- Honda CRF 250 Rally 2020
- Honda CRF 250 RL Rally 2017
- Honda CRF 250 RL Rally 2020
- Honda CRF 250 L 2017
- Honda CRF 250 L 2020
- Honda CRF 250 L 2019
- Honda CRF 250 L 2018
- Honda CRF 250 R 2003
- Honda CRF 250 R 2023
- Honda CRF 250 RX 2023
- Honda CRF 250 F 2023
- Honda CRF 250 F 2022
other_motorcycle_models
- Honda CRF 1100 Africa Twin
- Honda CRF 230
- Honda CRF 300
- Honda CRF 80
- Honda CRF 50
- Honda CRF 125
- Honda CRF 110
- Honda CRF 450
- Honda CRF 150
- Honda CRF 1000 Africa Twin
- Honda CRF 70
- Honda CRF 400 Red Moto
- Honda CRF 100
- Honda CRF-E 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
Honda CRF 250
Honda CRF 250 to lekki motocykl terenowy oferowany w dwóch wersjach nadwoziowych. Wariant "L" to typowe enduro o doskonałych właściwościach off-road'owych, zaś opcja "Rally" to maszyna stworzona dla początkujących obieżyświatów. Doskonałe zawieszenia i skuteczny układ hamulcowy połączony z lekką jednostką napędową to zestaw niemalże idealny, jeśli poszukujemy jednośladu który sprosta każdym warunkom terenowym. Zastosowanie silnika o pojemności nieprzekraczającej 250 cm³ ma szereg zalet, szczególnie jeśli potencjalni nabywcy nastawiają się na długodystansowe podróżowanie. W wielu krajach (np. w Iranie, będącym coraz bardziej popularnym kierunkiem wśród motocyklistów z Europy) przepisy zabraniają wjazdu motocykli o większej kubaturze jednostki.
CRF 250 zostało wyposażone w jednocylindrowy silnik zasilany elektronicznym systemem wtrysku paliwa PGM-FI. Niewysilona jednostka czterosuwowa generuje moc maksymalną 25 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 22 Nm, które w maszynie o masie własnej niecałych 160 kilogramów dają zadowalające przyspieszenie oraz prędkość maksymalną ponad 150 km/h. Dzięki czterozaworowej głowicy z podwójnym wałkiem rozrządu jednostka cechuje się dobrą kulturą pracy. Niewielkie zapotrzebowanie na paliwo sprawia, że 10,5 litrowy zbiornik paliwa wystarcza na przejechanie ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. W motocyklu klasy Adventure może nie zrobi na nikim wrażenia, ale w połączeniu z zapasowym kanistrem pełnym benzyny daje niezły zasięg. Jak przystało na jednoślad Hondy zarówno sprzęgło, jak i manualna, sześciostopniowa skrzynia biegów działają płynnie i nie wymagają od kierowcy użycia dużej siły, co w dalekiej podróży z pewnością zostanie docenione.
Motocykl nastawiony na tysiące kilometrów jazdy po drogach, których nawierzchnia najlepsze czasu ma już dawno za sobą, musi dysponować doskonałym zawieszeniem. Nie inaczej jest w przypadku modelu CRF 250, który ubrano w produkty renomowanej marki Showa. Na przedzie znajdziemy masywny widelec teleskopowy typu Upside-down o 43. mm średnicy lag, z tyłu zaś pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na aluminiowym wahaczu w systemie Pro-Link. W przypadku tylnego komponentu użytkownikom podarowano pełen zakres regulacji, obejmujący napięcie wstępne sprężyny oraz tłumienie dobicia i odbicia. Układ hamulcowy osadzono na kołach o typowej średnicy dla tej klasy motocykli- 21 i18 cali. W jego skład wchodzą dwie tarcze typu Wave oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne. Całość została okraszona dwukanałowym systemem ABS, który przeciwdziała blokadzie koła podczas hamowania, w efekcie diametralnie skracając drogę hamowania.
Honda CRF 250 to bez wątpienia motocykl wszechstronnego zastosowania, który dzięki stylistyce nawiązującej do rajdowego CRF 450 Rally z morderczego rajdu Dakar na każdym tle wypada niesamowicie. Niska masa i smukła sylwetka oraz małe spalanie okażą się niezastąpione podczas codziennych dojazdów, a doskonałe podwozie i wysoka ładowność dadzą duże pole do popisu podczas planowania wypraw w najdalsze zakątki ziemi.