check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda GL 1500 Valkyrie F6C

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 723
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1 -5%

46,33 zł

48,77 zł

Najniższa cena: 48,77 zł

Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK DPR7EA-9 - DPR7EA-9 -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR7EA-9 - DPR7EA-9

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Kołek montażowy Romix C60434 Honda - C60434
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3 -5%

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Uszczelka korka oleju aluminiowa 14x22x2 JMT
Klosz kierunkowskazu biały 1 szt. - 91030
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002 -10%

20,75 zł

23,06 zł

Najniższa cena: 23,06 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002

stars    (3)
Nakładka kierunkowskazu grill Honda - 91049
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Żarówka H4 12V 60/55W
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Przerywacz kierunkowskazów LED 12V 1-130W
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016 -5%

14,54 zł

15,31 zł

Najniższa cena: 15,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Klosz kierunkowskazu przód/tył Honda JMP
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064 -10%

10,26 zł

11,40 zł

Najniższa cena: 11,40 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064

Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142

stars    (4)
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F -5%

122,55 zł

129,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł

Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F

stars    (4)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

287,13 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda GL 1500 Valkyrie F6C

  • Honda GL 1500 C Valkyrie F6C 2003
  • Honda GL 1500 C Valkyrie F6C 1997
  • Honda GL 1500 C Valkyrie F6C 1998
  • Honda GL 1500 C Valkyrie F6C 1999
  • Honda GL 1500 C Valkyrie F6C 2000
  • Honda GL 1500 C Valkyrie F6C 2001
  • Honda GL 1500 C Valkyrie F6C 2002

other_motorcycle_models

Honda GL 1500

Części motocyklowe

Gdy w 1975 roku na rynku pojawiła się pierwsza generacja modelu Gold Wing pozostałe flagowe marki podjęły wzmożone wysiłki, aby jak najszybciej stworzyć dobrego konkurenta, który skutecznie ukróci sukces Hondy. W kolejnych latach motocyklowy świat przeżył napływ luksusowych krążowników o dużych pojemnościach skokowych. Kawasaki wypuściło sześciocylindrowy model ZN 1300 Voyager, za ciosem poszła Yamaha z XVZ 1200 Venture oraz Suzuki z GV 1400 Cavalcade.

Gdy marketingowcy i konstruktorzy z Hamamatsu poczuli zagrożenie ze strony nacierających rywali zdecydowano na gruntowną modernizację serii GL. I tak powstała druga generacja Gold Winga zaprezentowana w 1988 roku, która w trakcie 13 lat produkcji nie znalazła sobie godnego rywala. Motocykl był ponadprzeciętnie innowacyjny, zebrano w nim doświadczenia z kilkunastu lat obecności GL z najnowszymi nowinkami ze świata technologii. Największe emocje budził nowy sześciocylindrowy silnik w układzie bokser o pojemności 1520 cm ³. Bazą dla wykorzystanej jednostki napędowej było serce prototypowego GL-a o nazwie M1 z 1972 roku. Pozostawiono w nim wiele początkowych rozwiązań (napęd rozrządu paskami zębatymi, liczba zaworów przypadających na jeden cylinder, skrzynia biegów pod wałem korbowym etc.), aczkolwiek zastosowano układ zasilania stworzony od podstaw podczas procesu projektowania. Postawiono na dwa tradycyjne gaźniki umieszczone po obu stronach jednostki. Ogromną ciekawostką GL 1500 była pięciostopniowa skrzynia biegów z obecnym wstecznym przełożeniem, które napędzał zmodyfikowany alternator. To co przede wszystkim zadziwiało w tej jednostce, to kolosalny moment obrotowy i wysoka kultura pracy. W parze z mocniejszym silnikiem szło ulepszone podwozie i nadwozie. Stalowa rama została wzmocniona, układ hamulcowy na obu osiach został zintegrowany, a rozbudowane owiewki zapewniały lepszą aerodynamikę i ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

Druga generacja Gold Winga zyskała także na płaszczyźnie komfortu. Wysoka przednia szyba otrzymała regulację, pojawiło się radio z miejscem na kasety i tempomat, podnóżki były regulowane, a podczas upałów czy przymrozków użytkownicy mogli wybrać zimne lub ciepłe powietrze wydobywające się z nawiewów. Przednie oświetlenie otrzymało pionową regulację położenia oraz system doświetlania zakrętów.

Seria GL niewątpliwie przyniosła Hondzie wielkie wyrazy uznania i poszerzające się grono fanów dalekiej turystyki w jak najlepszym wydaniu. Mimo że motocykl był o 30% cięższy od swojego poprzednika oraz kilkukrotnie droższy to nie miało to większego znaczenia na końcowe wyniki sprzedaży i uznanie w motocyklowym światku. Najważniejsze jest jednak to, że oferowała poziom luksusu i komfortu jak żaden inny równolegle produkowany motocykl. Jeśli ktoś dziś chciałby posmakować wykwintnego stylu jazdy z przełomu tysiącleci ma do tego fenomenalną szansę. Używane Gold Wingi trzeciej generacji nadal trzymają swoją cenę, aczkolwiek drugogeneracyjne GL 1500 w przyzwoitym stanie można wyrwać za sumę odpowiadającą nowym "125-tkom" wątpliwej produkcji chińskiej.