check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda XRV 750 Africa Twin

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 964
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Przekaźnik rozrusznika 12V 100A - 90926
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008 -10%

10,62 zł

11,80 zł

Najniższa cena: 11,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008

stars    (2)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1 -5%

46,33 zł

48,77 zł

Najniższa cena: 48,77 zł

Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

stars    (8)
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003 -10%

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3 -5%

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Uszczelka korka oleju aluminiowa 14x22x2 JMT
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016 -5%

14,54 zł

15,31 zł

Najniższa cena: 15,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064 -10%

10,26 zł

11,40 zł

Najniższa cena: 11,40 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064

Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,1x42,7x4 - S410210012060 -10%

13,50 zł

15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,1x42,7x4 - S410210012060

stars    (1)
Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410210015007 -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410210015007

stars    (1)
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F -5%

122,55 zł

129,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł

Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda XRV 750 Africa Twin

  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2001
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2002
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2003
  • Honda XRV 750 RD04 Africa Twin 1990
  • Honda XRV 750 RD04 Africa Twin 1991
  • Honda XRV 750 RD04 Africa Twin 1992
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1993
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1994
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1995
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1996
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1997
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1998
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 1999
  • Honda XRV 750 RD07 Africa Twin 2000

other_motorcycle_models

Honda XRV 750 Africa Twin

Części motocyklowe

Nie będzie przesadą stwierdzić, że Africa Twin to motocykl wykuty rękami Dakaru. To właśnie ten rajd, rozgrywany na polach dziewiczej Afryki, zrodził wiele terenowych jednośladów, które już od połowy lat 80' cieszyły się ogromną popularnością wśród amatorów jazdy po wertepach. Wielu japońskich producentów znalazło w tym morderczym, pustynnym wyścigu idealne źródło reklamy dla swoich wyrobów. Jednakże pierwszą maszyną Hondy, która wybiła się na prestiżu zawodów nie była Africa, lecz model Transalp. To on początkowo korzystał z dobrodziejstw rozdmuchanego marketingu, mimo że jego właściwości szosowe znacznie przewyższały dzielność w terenie, a seryjna wersja zapewne miałaby problemy z dojechaniem do pierwszego punktu kontrolnego.

Pierwszym, prawdziwie off-roadowym pojazdem związanym z rajdem Paryż-Dakar było XRV 650. Był to bezkompromisowy model dla obieżyświatów, mimo dużej masy i ujarzmionej mocy V-Twina w tamtych czasach nie miał sobie równych w segmencie turystycznych enduro. W 1990 roku Honda zaprezentowała większy model XRV 750, w którym zniwelowano największe wady poprzednika. Główny nacisk położono na jednostkę napędową, dzięki zmianom w układzie zasilania (powiększenie średnicy gardzieli gaźników) i rozrządzie podniesiono moc do prawie 60 KM, co miało istotny wpływ na dynamikę w niesprzyjającym terenie. Chłodzona cieczą V-ka o 52 º kącie rozwidlenia cylindrów została powiększona do pojemności 742 cm ³, maksymalny moment obrotowy wzrósł do 61 Nm, a filtr powietrza został przeniesiony w obszar główki ramy. Dzięki temu wyeliminowano kolejną dużą wadę "650-tki", bowiem wcześniejsze umiejscowienie głównego elementu air-boxa przed tylnym kołem sprawiało spore kłopoty na piaszczystych trasach i powodowało powolny spadek wydajności silnika. Konstrukcja jednostki pozostała niezwykle zwarta, a dzięki specyficznej budowie wału korbowego praca silnika była wyjątkowo kulturalna i nie przenosiła męczących wibracji na podróżujących, co było istotną zaletą na długich dystansach.

Wygląd maszyny w stu procentach oddawał jej przeznaczenie. Masywna osłona pod silnikiem, ogromny, 24 litrowy zbiornik paliwa, obszerna owiewka z niewielką szybą, rozbudowany zestaw wskaźników i charakterystyczny podwójny, przedni reflektor to cechy, dzięki którym Africa Twin skutecznie imitowała rajdowe motocykle. Co więcej, takie zestawienie dobrze sprawowało się w ciężkim terenie, większość narzekań użytkowników skupia się na kanapie, która według nich była zbyt wąska. W naprawdę trudnych warunkach daje o sobie znać także duża masa własna, dlatego do szybkiej jazdy po nierównościach niezbędne będzie wieloletnie doświadczenie. Do reszty nie można mieć zastrzeżeń. Układ hamulcowy na przedniej osi składa się z dwóch tarcz o średnicy 280mm i dwutłoczkowych zacisków, więc na bezkompromisową skuteczność można liczyć w każdych warunkach, tylne zawieszenie w systemie Pro-Link posiada pełną regulację, a na prostej jednoślad ważący prawie 210 kilogramów rozpędza się do 170 km/h.

Zadowalającym odkryciem podczas kompletowania ekwipunku będzie udźwig motocykla. Według danych producenta wyprawowa Honda pozwala się objuczyć ponad 200 kilogramowym ładunkiem bez ryzyka uszkodzeń, co jest zasługą solidnej ramy z rur stalowych. Od początków produkcji model wybierany był do realizacji bardzo ambitnych wyzwań. Nie ma kraju w którym Africa nie pozostawiła po sobie śladu, zapewne w każdej, najbardziej odizolowanej wiosce słyszano kiedyś spokojną pracę V-Twina. Obecnie nadal, mimo że pierwsze wersje docierają już do trzydziestki, wielozadaniowe Hondy wybierane są przez wielu podróżników i cieszą się niebywałą popularnością na rynku wtórnym.