Posiadamy Części motocyklowe do Italjet Velocifero 50
- Italjet Velocifero 50 1995
- Italjet Velocifero 50 1996
- Italjet Velocifero 50 1997
- Italjet Velocifero 50 1998
- Italjet Velocifero 50 1999
- Italjet Velocifero 50 2000
- Italjet Velocifero 50 1993
- Italjet Velocifero 50 1994
- Italjet Velocifero 50 AC 1998
- Italjet Velocifero 50 4T 2015
other_motorcycle_models
- Italjet Dragster 200
- Italjet Dragster 125
- Italjet Formula 50
- Italjet Yankee 50
- Italjet Twin 125
- Italjet Torpedo 50
- Italjet Scoop 50
- Italjet Grifon 900
- Italjet Grifon 650
- Italjet Rollercraft 50
- Italjet Torpedo 125
- Italjet SX1 50
- Italjet Pit-Jet 125
- Italjet Jet-Set 125
- Italjet Jupiter 150
- Italjet Jet-Set 150
- Italjet Torpedo 150
- Italjet
- Italjet Jupiter 125
- Italjet Formula 80
- Italjet Reporter 50
- Italjet Pista 50
- Italjet Cruise 50
- Italjet Formula 125
- Italjet Dragster 250
- Italjet Bazzoka 650
- Italjet Bazzoka 50
- Italjet Dragster 50
- Italjet Jet-Set 50
- Italjet Millennium 150
- Italjet Millennium 125
- Italjet Millennium 100
- Italjet Jupiter 100
- Italjet Jupiter 250
- Italjet Dragster 180
- Italjet Caffeina 250
- Italjet Bazooka 50
- Italjet Ascot 50
- Italjet Jack 125
Italjet Velocifero 50
Italjet Velocifero 50 to skuter miejski przywodzący na myśl klasyczne włoskie jednoślady, produkowany przez włoski koncern od 2012 roku. Ponadczasowy wygląd, nowoczesna konstrukcja i wysoka jakość wykonania sprawiły, że model Velocifero 50 zyskał bardzo dużą popularność zarówno na rynku lokalnym, jak i w innych krajach europejskich.
Italjet Velocifero 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i dwa rozruszniki (nożny i elektryczny). Moc maksymalna 3,1 KM i maksymalny moment obrotowy 3,2 Nm trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Model Velocifero 50 nie należy do najlżejszych skuterów ze swojej klasy pojemnościowej (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Italjet waży 102 kilogramy), a mimo to oferowane osiągi zapewniają bardzo dobre przyspieszenie i pozwalają na rozpędzenie się do ponad 80 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca uprzednio zdemontuje blokady fabryczne ograniczające v-max do 45 km/h. To jednak nie koniec zalet czterosuwowego serca Velocifero 50. Średnie spalanie w cyklu miejskim na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności aż 9 litrów użytkownicy pokonają ponad 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Taki zasięg w tej klasie pojemnościowej robi wrażenie!
Italjet Velocifero 50 to maszyna stworzona do miasta, nie mogło więc w nim zabraknąć miękko zestrojonego zawieszenia - zapewniającego komfort jazdy i precyzję prowadzenia - oraz skutecznego układu hamulcowego, który skutecznie radziłby sobie z nie najmniejszą masą skutera. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy (z przodu) oraz mechaniczny hamulec bębnowy (z tyłu). Italjet Velocifero 50 porusza się na 12. calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w szosowe opony o rozmiarze 120/70-12 (przód/tył).