Posiadamy Części motocyklowe do Malaguti F10 50
- Malaguti F10 50 Wap Jetline AC 2011
- Malaguti F10 50 Wap Jetline AC 2012
- Malaguti F10 50 Wap Jetline AC 2006
- Malaguti F10 50 Wap Jetline AC 2010
- Malaguti F10 50 Wap Jetline AC 2008
- Malaguti F10 50 Wap Jetline AC 2007
- Malaguti F10 50 Wap Jetline AC 2009
- Malaguti F10 50 Jetline 1995
- Malaguti F10 50 Jetline 1996
- Malaguti F10 50 Jetline 1998
- Malaguti F10 50 Jetline 1999
- Malaguti F10 50 Jetline 2001
- Malaguti F10 50 Jetline 2004
- Malaguti F10 50 Jetline 2011
- Malaguti F10 50 Jetline 1992-1993
- Malaguti F10 50 Jetline 1994
- Malaguti F10 50 Jetline 1997
- Malaguti F10 50 Jetline 2000
- Malaguti F10 50 Jetline 2002
- Malaguti F10 50 Jetline 2003
- Malaguti F10 50 Jetline 2005
- Malaguti F10 50 AC 1993
- Malaguti F10 50 AC 2000
- Malaguti F10 50 Jetline 1991
- Malaguti F10 50 Jetline 1992
- Malaguti F10 50 Jetline 1993
other_motorcycle_models
- Malaguti F10 25 Jetline
- Malaguti XSM 125
- Malaguti Blog 160
- Malaguti XTM 125
- Malaguti Blog 125
- Malaguti GT 500
- Malaguti Fifty Top 50
- Malaguti MGX 50
- Malaguti DVD 50
- Malaguti Madison 125
- Malaguti MRX 50
- Malaguti Fifty Full 50
- Malaguti Fifty 50
- Malaguti Centro 50
- Malaguti Crosser 50
- Malaguti Drakon 50
- Malaguti Madison 400
- Malaguti F12 50
- Malaguti Ciak 50
- Malaguti Madison 250
- Malaguti Ciak 200
- Malaguti CNK 50
- Malaguti Phantom 250
- Malaguti Ciak 150
- Malaguti F12 125
- Malaguti Madison 3 250
- Malaguti Password 250
- Malaguti Madison 200
- Malaguti F12 200
- Malaguti Ciak 125
- Malaguti Phantom 200
- Malaguti Madison 180
- Malaguti Phantom 125
- Malaguti Phantom 150
- Malaguti F15 50
- Malaguti F18 150
- Malaguti Madison 150
- Malaguti Yesterday 50
- Malaguti Ciak 100
- Malaguti F18 125
- Malaguti F12 100
- Malaguti Grizzly RCX 12 50
- Malaguti Grizzly RCX 10 50
- Malaguti XTM 50
- Malaguti XSM 50
- Malaguti Centro 160
- Malaguti RCX 50 Grizzly
- Malaguti F12 50 Phantom
Malaguti F10 50 Jetline
Malaguti F10 Jetline 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej produkowany od 1998 roku. Został wyposażony w jednocylindrowy silnik dwusuwowy, który generował moc maksymalną ponad 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. Chłodzona powietrzem jednostka napędowa otrzymała gaźnikowy układ zasilania, bezstopniową przekładnię automatyczną CVT i elektroniczny zapłon CDI. Dzięki temu była podatna na tuning mechaniczny, choć już demontaż blokad fabrycznych włoskiego producenta sprawiał, że model F10 Jetline cechował się bardzo dobrymi osiągami. Po drobnych modyfikacjach prędkość maksymalna Malaguti wzrastała do 85 km/h, a przyspieszenie ulegało znacznej poprawie.
Malaguti F10 Jetline posiadało klasyczną ramę z rur stalowych, na której oparto komfortowe, miękko zestrojone zawieszenie. Nierówności dróg z przodu amortyzował widelec teleskopowy, a z tyłu dwa elementy resorująco-tłumiące osadzone na przekładni i ramie pomocniczej. Mimo zastosowanego zawieszenia Malaguti nie było wymarzonym skuterem na drogi o nie najlepszym stanie nawierzchni. Wąskie opony obute na 10. calowych felgach nie zapewniały fenomenalnego prowadzenia. Braki w pewności za sterami rekompensował wydajny układ hamulcowy. Przy przednim kole zastosowano wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, a przy tylnym - tradycyjny hamulec bębnowy. Taki zestaw przy niskiej masie własnej pojazdu - F10 Jetline ważył niespełna 85 kilogramów (bez płynów) - gwarantował dużą skuteczność i krótką drogę hamowania.