Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1674
Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio Diesis 50
- Piaggio Diesis 50 AC 2002
- Piaggio Diesis 50 AC 2003
- Piaggio Diesis 50 AC 2005
- Piaggio Diesis 50 AC 2001
- Piaggio Diesis 50 AC 2004
other_motorcycle_models
- Piaggio Diesis 100
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio X7 300
- Piaggio SKR 150
- Piaggio X8 125
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Xevo 125
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300
- Piaggio MP3 125
- Piaggio MP3 250
- Piaggio Si 50
- Piaggio Si 25
- Piaggio Ape 175
- Piaggio Ape 220
- Piaggio Ape 190
- Piaggio Ape 50
- Piaggio Grillo 25
Piaggio Diesis 50
Piaggio Diesis 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej produkowany przez włoski koncern w latach 2001-2005. Dynamiczna linia nadwozia, żwawy silnik dwusuwowy i wysoka jakość wykonania sprawiły, że model Diesis 50 zyskał popularność zarówno w kraju produkcji, jak i u nas.
Model Diesis 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 ccm. Chłodzony powietrzem singiel generował moc maksymalną ponad 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm, dzięki czemu po demontażu blokad fabrycznych użytkownicy mogli rozpędzić się do 80 km/h. Konstrukcja silnika Piaggio jest bardzo prosta, więc początkujący motocykliści nie będą mieli problemów ani z potencjalnymi naprawami, ani z modyfikacjami w ramach tuningu mechanicznego. Bezstopniowa przekładnia CVT, gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI to dobrze znane rozwiązania, które długo posłużą posiadaczom modelu Diesis 50.
Piaggio Diesis 50 posiada komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który fenomenalnie radzi sobie z jego niską masą własną (na sucho Diesis 50 waży niespełna 85 kilogramów). Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 190 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, zaś z tyłu - pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na przekładni i tradycyjny hamulec bębnowy.
Piaggio Diesis 50 to odpowiedni wybór dla osób, które stawiają przede wszystkim na dynamikę i ekonomię jazdy. Model Diesis 50 wyposażony w 6,5 litrowy zbiornik paliwa zagwarantuje ponad 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, przy okazji nie tracąc na przyspieszeniu i prędkości maksymalnej.