Posiadamy Części motocyklowe do Rex Capriolo 50
- Rex Capriolo 50 4T 2007
- Rex Capriolo 50 4T 2008
- Rex Capriolo 50 4T 2009
- Rex Capriolo 50 2T 1999
- Rex Capriolo 50 2T 2000
- Rex Capriolo 50 2T 1998
other_motorcycle_models
- Rex RS 125
- Rex Trophy 25
- Rex Silverstreet 50
- Rex Silverstreet 25
- Rex Scooter 25
- Rex Rexy 50
- Rex Rexy 25
- Rex Rexy 125
- Rex MK2 50
- Rex Escape 50
- Rex Escape 25
- Rex Chopper 125
- Rex Torino 125
- Rex Supermoto 125
- Rex SC 125
- Rex RS 900 50
- Rex RS 750 50
- Rex RS 700 50
- Rex RS 600 50
- Rex RS 500 50
- Rex RS 50 Classic
- Rex RS 460 50
- Rex RS 450 50
- Rex RS 400 50
- Rex RS 400 50 4T
- Rex RS 250 50
- Rex RS 1100 125
- Rex RS 1000 125
- Rex Palermo 50
- Rex Monza 50
- Rex Monaco 50
- Rex Monaco 125
- Rex Milano 50
- Rex Milano 125
- Rex Imola 50
- Rex Imola 125
- Rex Genua 50
- Rex Enduro 125
- Rex E-Rex 0
- Rex Boston 8 50
- Rex Bergamo 50
- Rex Off Limit 50
- Rex Tribal Scooter 50
- Rex Scooter 50
- Rex Speedy 125
- Rex Flash 50
- Factory Rex 50
- Factory Rex 100
Rex Capriolo 50
Rex Capriolo 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez chiński koncern Jinan Qingqi Motorcycle w latach 1998-2000 i 2007-2009. Dynamiczna linia nadwozia, niewielkie rozmiary, sprawdzona konstrukcja (m.in. silnik 139QMB/GY6-50) i satysfakcjonujące osiągi czterosuwu, którego tuning mechaniczny nie powinien sprawić problemu nawet początkującym majsterkowiczom - oto cechy modelu Capriolo 50, dzięki którym zdobył popularność wśród młodych motocyklistów.
Rex Capriolo 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM (dawna Karta Motorowerowa) lub dowodu osobistego (tylko osoby pełnoletnie). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy o oznaczeniu 139QMB/GY6-50 posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny). Niewielka jednostka modelu Capriolo 50 generuje moc maksymalną 3,2 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 7000 obr./min. Niska masa skutera (na sucho tylko 83 kilogramy) sprawia, że takie osiągi zapewnią dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i pozwolą na jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h. Tak jak w przypadku innych jednośladów z tej klasy pojemnościowej, aby cieszyć się pełnymi możliwościami silnika konieczny jest demontaż blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do ustawowych 45 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Rex Capriolo 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem skutera Rex Capriolo 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, będąca bazą dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano jeden amortyzator hydrauliczny (oparty na przekładni CVT) i mechaniczny hamulec bębnowy. Rex Capriolo 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12 (przód/tył).