Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TZR 50
- Yamaha TZR 50 2012
- Yamaha TZR 50 Anniversary 2012
- Yamaha TZR 50 1992
- Yamaha TZR 50 1996
- Yamaha TZR 50 2001
- Yamaha TZR 50 2003
- Yamaha TZR 50 2008
- Yamaha TZR 50 2004
- Yamaha TZR 50 2005
- Yamaha TZR 50 2006
- Yamaha TZR 50 2007
- Yamaha TZR 50 2009
- Yamaha TZR 50 2010
- Yamaha TZR 50 2011
- Yamaha TZR 50 RR 2005
- Yamaha TZR 50 RR 2008
- Yamaha TZR 50 1993
- Yamaha TZR 50 1994
- Yamaha TZR 50 1995
- Yamaha TZR 50 1997
- Yamaha TZR 50 1998
- Yamaha TZR 50 2002
- Yamaha TZR 50 2013
- Yamaha TZR 50 2014
- Yamaha TZR 50 2015
- Yamaha TZR 50 2016
- Yamaha TZR 50 WGP Anniversary 2013
- Yamaha TZR 50 1999
- Yamaha TZR 50 2000
- Yamaha TZR 50 1990
- Yamaha TZR 50 1991
- Yamaha TZR 50 R 1997
- Yamaha TZR 50 R 1996
other_motorcycle_models
- Yamaha TZR 80
- Yamaha TZR 250
- Yamaha TZR 125
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
Yamaha TZR 50
Model TZR 50 to sportowy motorower z oferty Yamahy, będący nieodłącznym elementem katalogów japońskiego producenta od ponad 28 lat. Niewiele jednośladów może pochwalić się tak długim stażem na ogólnoświatowym rynku, więc łatwo wywnioskować, że niepozorna "TZR-ka" ma w sobie to "coś". Młodzi motocykliści, którzy po odebraniu karty motorowerowej lub prawa jazdy kategorii AM rządni mocnych wrażeń wyruszają na poszukiwania swojego wymarzonego "ścigacza", prawie zawsze trafiają właśnie na tę maszynę.
Mocna jednostka napędowa ma potencjał, który łatwo uwolnić po pewnych modyfikacjach w układzie zasilania i układzie wydechowym. Dzięki temu fakt, że producent w specyfikacji technicznej podaje moc maksymalną jedynie 1,8 KM ani trochę nie zraża przyszłych użytkowników. Bez poważnego tuningu mechanicznego jednostki napędowe z najniższej klasy pojemnościowej osiągają moc 7,8 KM i moment obrotowy ponad 7 Nm. Takie wartości połączone z lekką konstrukcją, dobrą aerodynamiką i precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach to wystarczający powód, aby związać się na dłużej z najmniejszym motocyklem sportowym z oferty azjatyckiego giganta.
Jednocylindrowy, dwusuwowy silnik zasilany jest klasycznym gaźnikiem renomowanej marki Keihin, co nawet przy wysokich osiągach pozwala zachować spalanie na zadowalającym poziomie. Dzięki chłodzeniu cieczą nadwyrężona jednostka napędowa podczas powolnej jazdy w mieście lub szaleńczej gonitwy po torze nie powinna ulec przegrzaniu, co z pewnością będzie ogromnym plusem podczas zdobywania doświadczenia za sterami pierwszego motocykla.
Podwozie w pełni zaspokoi wymagania początkujących motocyklistów. Amortyzacją przedniego koła zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy, tylnego zaś, pojedynczy element resorująco-tłumiący osadzony na aluminiowym wahaczu wleczonym. Nieocenionym plusem małolitrażowej Yamahy są fabrycznie montowane opony szosowe Pirelli Sport Demon, które dzięki dużej szerokości (największej w tej klasie pojemnościowej) zapewniają dobrą stabilność i sterowność podczas szybszej jazdy. Kolejnym atutem TZR 50 jest tarczowy układ hamulcowy wyposażony w dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, będące gwarantem całkowitej skuteczności i przepisowej drogi hamowania w każdych warunkach. Wraz z wejściem w życie normy Euro 4 wszystkie modele TZR otrzymały przeciwblokujący system ABS w standardzie.
Yamaha TZR 50 od zawsze wzbudzała sportowe emocje wśród najmłodszych motocyklistów. Gdy w 1990 roku model ujrzał światło dzienne był szosową wersją wyczynowej Yamahy TZ 50 Road Racer, która w klasie "młodzików" odnosiła liczne sukcesy w poważnych zawodach. Od samego początku produkcji także stylistyka przywodzi na myśl torowe maszyny. Generacje z pierwszych lat nawiązywały do diabelnie szybkiego TZR 250, podczas gdy wygląd nowszych egzemplarzy czerpie garściami z królewskiej serii R.
Trzeba przyznać, że niezależnie od roku produkcji czy wersji ten niepozorny jednoślad jeździ i wygląda fenomenalnie, o czym przekonały się dziesiątki tysięcy nastolatków na całym świecie.