check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia Gulliver 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2996
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Świeca zapłonowa Awina BR8HS

6,99 zł

Świeca zapłonowa Awina BR8HS

stars    (34)
Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HS - BR8HS

stars    (85)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca irydowa B8HIX Awina

24,90 zł

Świeca irydowa B8HIX Awina

stars    (23)
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Klucz do świec 21 mm - 134784

22,88 zł

Klucz do świec 21 mm - 134784

stars    (13)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Klucz do świec 16/18/21mm 3w1 JMP z dźwignią.
Świeca zapłonowa Denso W24FSR - BR8HS - W24FSR
Szczęki sprzęgła tylnego tuning 2T - 64006
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Łożysko SKF 6204 C3

23,32 zł

Łożysko SKF 6204 C3

stars    (4)
Klucz do świec 21mm długość 100mm - 77382
Cylinder + głowica 47mm 70cm3 2T - 59485
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Świeca zapłonowa Awina BPR7HS
Wariator komplet - 76909

52,00 zł

Wariator komplet - 76909

stars    (12)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193 -10%

27,27 zł

30,30 zł

Najniższa cena: 30,30 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193

stars    (6)
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Rozrusznik Minarelli - 64671

69,90 zł

Rozrusznik Minarelli - 64671

stars    (6)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Pasek napędowy 747x16,5x30 - 77551
Seger tłoka 10 mm (zabezpieczenie sworznia) - 201
Przerywacz kierunkowskazów 2 wejścia - 56956
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Rolki wariatora 16x13 5,5g - 56958

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Gulliver 50

  • Aprilia Gulliver 50 AC 1996
  • Aprilia Gulliver 50 AC 1998
  • Aprilia Gulliver 50 AC 1999
  • Aprilia Gulliver 50 LC 1997
  • Aprilia Gulliver 50 LC 1999
  • Aprilia Gulliver 50 AC 1995
  • Aprilia Gulliver 50 AC 1997
  • Aprilia Gulliver 50 LC 1996
  • Aprilia Gulliver 50 LC 1998
  • Aprilia Gulliver 50 AC 1993
  • Aprilia Gulliver 50 AC 1994
  • Aprilia Gulliver 50 LC 1993
  • Aprilia Gulliver 50 LC 1994
  • Aprilia Gulliver 50 LC 1995
  • Aprilia Gulliver 50 LC 2000
  • Aprilia Gulliver 50 AC 2000
  • Aprilia Gulliver 50 LC 2001
  • Aprilia Gulliver 50 LC 2002

other_motorcycle_models

Aprilia Gulliver 50

Aprilia Gulliver 50 to kompaktowy skuter miejski produkowany we Włoszech w latach 1995-1999. Jednoślad został wyposażony w niezawodny silnik Minarelli z bezstopniową przekładnią automatyczną, który niezależnie od rodzaju czynnika chłodzącego odznaczał się dużą wytrzymałością i małą podatnością na awarie. Zarówno w wersji chłodzonej cieczą jak i powietrzem do dyspozycji początkujących motocyklistów oddano zadowalającą moc 4,5 KM i moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Jednocylindrowa, dwusuwowa jednostka napędowa odznacza się bardzo dobrą dynamiką, a w wersji pozbawionej fabrycznych blokad producenta również wysoką prędkością maksymalną. Dwutaktowa charakterystyka źródła napędu w zestawieniu z niewielkim, bo 5,5 litrowym zbiornikiem paliwa nie daje spektakularnego zasięgu na jednym tankowaniu, aczkolwiek w miejskim środku transportu wynik 150 kilometrów jest jak najbardziej akceptowalny. Optymalne gabaryty, wygodna kanapa i komfortowa pozycja za kierownicą zachęcają również do dalszych wycieczek, choć i w miejskiej dżungli prowokują do obrania dłuższej trasy.

Łatwość prowadzenia, przytłumiony dźwięk układu wydechowego i niewielka masa pojazdu gotowego do jazdy (74 kilogramy) będą dodatkowymi powodami, aby dać się porwać jeździe we włoskim stylu. O bezpieczeństwo podróżujących dba efektywny układ hamulcowy i dopracowane zawieszenia. Na przedniej osi znajdziemy tarczę o średnicy 190 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny oraz klasyczny widelec teleskopowy, na tylnej zaś nieco przestarzały hamulec bębnowy o niepokojąco małej średnicy 110 mm oraz pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym. Mimo podstawowego zestawu całość należycie wywiązuje się z powierzonego zadania i daje motocyklistom całkowitą pewność prowadzenia oraz spokój w niesprzyjających warunkach pogodowych.

Stylistyka skutera została nieco przytłumiona jednokolorowym malowaniem w dość stonowanej barwie, aczkolwiek Gulliver ma kilka smaczków, dzięki którym wyróżnia się z tłumu. Na przedniej czaszy znajdziemy charakterystyczne, nieregularne atrapy wlotów powietrza, zaś na tylnej obudowie elegancki zestaw oświetlenia pięknie wtapiający się w bryłę karoserii. Na uwagę zasługują również chromowane elementy wykończeniowe oraz niewielkie, lecz atrakcyjne felgi z lekkich stopów aluminium. 

Aprilia Guliver oferuje mocną i trwałą jednostkę napędową, ciekawą stylistykę oraz duży komfort jazdy. Warto również wspomnieć o jednym rozwiązaniu, które wyłamuje się z ram powszechności i podnosi walory użytkowe pojazdu. Dostęp pod schowka pod kanapą realizowany jest tak jak w większości skuterów, lecz dzięki podnoszonej tylnej owiewce użytkownicy mają do niego łatwiejszy dostęp i mogą przewozić większe ładunki. Niby nic, ale na tle masy podobnych jednośladów nawet najbardziej uznani producenci muszą walczyć o klienta, a potencjalni nabywcy Gullivera będą mieli kolejny powód za tym, aby wybrać właśnie jego.