Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Gulliver 50
- Aprilia Gulliver 50 AC 1996
- Aprilia Gulliver 50 AC 1998
- Aprilia Gulliver 50 AC 1999
- Aprilia Gulliver 50 LC 1997
- Aprilia Gulliver 50 LC 1999
- Aprilia Gulliver 50 AC 1995
- Aprilia Gulliver 50 AC 1997
- Aprilia Gulliver 50 LC 1996
- Aprilia Gulliver 50 LC 1998
- Aprilia Gulliver 50 AC 1993
- Aprilia Gulliver 50 AC 1994
- Aprilia Gulliver 50 LC 1993
- Aprilia Gulliver 50 LC 1994
- Aprilia Gulliver 50 LC 1995
- Aprilia Gulliver 50 LC 2000
- Aprilia Gulliver 50 AC 2000
- Aprilia Gulliver 50 LC 2001
- Aprilia Gulliver 50 LC 2002
other_motorcycle_models
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
- Aprilia Scarabeo 125
- Aprilia Sonic 50
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia RST 1000
- Aprilia Red Rose 125
- Aprilia Pegaso 660
Aprilia Gulliver 50
Aprilia Gulliver 50 to kompaktowy skuter miejski produkowany we Włoszech w latach 1995-1999. Jednoślad został wyposażony w niezawodny silnik Minarelli z bezstopniową przekładnią automatyczną, który niezależnie od rodzaju czynnika chłodzącego odznaczał się dużą wytrzymałością i małą podatnością na awarie. Zarówno w wersji chłodzonej cieczą jak i powietrzem do dyspozycji początkujących motocyklistów oddano zadowalającą moc 4,5 KM i moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Jednocylindrowa, dwusuwowa jednostka napędowa odznacza się bardzo dobrą dynamiką, a w wersji pozbawionej fabrycznych blokad producenta również wysoką prędkością maksymalną. Dwutaktowa charakterystyka źródła napędu w zestawieniu z niewielkim, bo 5,5 litrowym zbiornikiem paliwa nie daje spektakularnego zasięgu na jednym tankowaniu, aczkolwiek w miejskim środku transportu wynik 150 kilometrów jest jak najbardziej akceptowalny. Optymalne gabaryty, wygodna kanapa i komfortowa pozycja za kierownicą zachęcają również do dalszych wycieczek, choć i w miejskiej dżungli prowokują do obrania dłuższej trasy.
Łatwość prowadzenia, przytłumiony dźwięk układu wydechowego i niewielka masa pojazdu gotowego do jazdy (74 kilogramy) będą dodatkowymi powodami, aby dać się porwać jeździe we włoskim stylu. O bezpieczeństwo podróżujących dba efektywny układ hamulcowy i dopracowane zawieszenia. Na przedniej osi znajdziemy tarczę o średnicy 190 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny oraz klasyczny widelec teleskopowy, na tylnej zaś nieco przestarzały hamulec bębnowy o niepokojąco małej średnicy 110 mm oraz pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym. Mimo podstawowego zestawu całość należycie wywiązuje się z powierzonego zadania i daje motocyklistom całkowitą pewność prowadzenia oraz spokój w niesprzyjających warunkach pogodowych.
Stylistyka skutera została nieco przytłumiona jednokolorowym malowaniem w dość stonowanej barwie, aczkolwiek Gulliver ma kilka smaczków, dzięki którym wyróżnia się z tłumu. Na przedniej czaszy znajdziemy charakterystyczne, nieregularne atrapy wlotów powietrza, zaś na tylnej obudowie elegancki zestaw oświetlenia pięknie wtapiający się w bryłę karoserii. Na uwagę zasługują również chromowane elementy wykończeniowe oraz niewielkie, lecz atrakcyjne felgi z lekkich stopów aluminium.
Aprilia Guliver oferuje mocną i trwałą jednostkę napędową, ciekawą stylistykę oraz duży komfort jazdy. Warto również wspomnieć o jednym rozwiązaniu, które wyłamuje się z ram powszechności i podnosi walory użytkowe pojazdu. Dostęp pod schowka pod kanapą realizowany jest tak jak w większości skuterów, lecz dzięki podnoszonej tylnej owiewce użytkownicy mają do niego łatwiejszy dostęp i mogą przewozić większe ładunki. Niby nic, ale na tle masy podobnych jednośladów nawet najbardziej uznani producenci muszą walczyć o klienta, a potencjalni nabywcy Gullivera będą mieli kolejny powód za tym, aby wybrać właśnie jego.