check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia RS4 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 443
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Czujnik stopu 0010 zamiennik RMS - 185738
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Automat stopu przód/tył JMP

36,31 zł

Automat stopu przód/tył JMP

stars    (3)
Łożysko 6202 C3 SKF - 6202/C3
Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna  - HF563 -15%

26,18 zł

30,80 zł

Najniższa cena: 30,80 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna - HF563

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 154 Husqvarna  - HF154 -15%

20,66 zł

24,30 zł

Najniższa cena: 24,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 154 Husqvarna - HF154

stars    (3)
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)
Filtr oleju produkt JMP - 431242
Świeca zapłonowa NGK CR9EB - CR9EB -10%

31,41 zł

34,90 zł

Najniższa cena: 34,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EB - CR9EB

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6112 - HFA6112 -15%

35,17 zł

41,38 zł

Najniższa cena: 41,38 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6112 - HFA6112

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 6Ah JMT YTX7L-BS (WP7L-BS)
Łańcuch napędowy DID 428 HD 136 otwarty z zapinką - DID428HD-136 -20%

126,85 zł

158,56 zł

Najniższa cena: 158,56 zł

Łańcuch napędowy DID 428 HD 136 otwarty z zapinką - DID428HD-136

stars    (19)
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 136 otwarty z zapinką - 428HSB-136-CL -15%

86,91 zł

102,25 zł

Najniższa cena: 102,25 zł

Łańcuch napędowy RK 428 HSB 136 otwarty z zapinką - 428HSB-136-CL

stars    (10)
Łańcuch napędowy DID 428 D 136 otwarty z zapinką - DID428D-136 -20%

87,84 zł

109,80 zł

Najniższa cena: 109,80 zł

Łańcuch napędowy DID 428 D 136 otwarty z zapinką - DID428D-136

stars    (13)
Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena -10%

14,27 zł

15,85 zł

Najniższa cena: 15,85 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

stars    (1)
Kierunkowskaz prawy przód/lewy tył JMP
Filtr oleju K&N KN563 - KN-563

39,62 zł

Filtr oleju K&N KN563 - KN-563

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Zębatka przód JT JTF277.13, 13z rozmiar 428 - JTF277.13 -10%

19,08 zł

21,20 zł

Najniższa cena: 21,20 zł

Zębatka przód JT JTF277.13, 13z rozmiar 428 - JTF277.13

stars    (2)
Kierunkowskaz lewy przód/prawy tył JMP
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Przekaźnik rozrusznika JMT

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia RS4 125

  • Aprilia RS4 125 4T 2011
  • Aprilia RS4 125 4T 2012
  • Aprilia RS4 125 4T Replica 2013
  • Aprilia RS4 125 4T Replica 2014
  • Aprilia RS4 125 4T 2015
  • Aprilia RS4 125 4T 2016
  • Aprilia RS4 125 4T Replica 2017
  • Aprilia RS4 125 2010

other_motorcycle_models

Aprilia RS4 125

Części motocyklowe

Aprilia RS4 to lekki motocykl sportowy klasy 125 zaprezentowany w 2011 roku. Jako następca kultowej serii RS początkowo budził wiele wątpliwości, zarówno wśród nastolatków o wyścigowych aspiracjach, jak i w szerokim gronie pasjonatów włoskiej motoryzacji. Jest on bowiem początkiem nowej ery, która definitywnie zakończyła czas wyżyłowanych ścigaczy o niewielkich pojemnościach generujących niebotyczne osiągi i cieszących specyficznym zapachem dwusuwowej mieszanki.

RS4 zostało wyposażone w nowoczesną, jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 124 cm ³ generującą moc 15 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm. W głowicy chłodzonego cieczą singla pracują cztery zawory i podwójny wałek rozrządu, a za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa. Bezkonkurencyjne przeniesienie napędu zapewnia precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej. Na przedzie znajdziemy widelec typu Upside-down o dużej średnicy lag (41 mm) oraz ogromną 300 mm tarczę hamulcową współpracującą z radialnym czterotłoczkowym zaciskiem o niebywałej skuteczności, z tyłu zaś zawieszenie w systemie Monoshock. Dzięki odlewanej grzbietowej ramie oraz wahaczowi z lekkich stopów aluminium motocykl "na sucho" waży jedynie 121 kilogramów.W kolejnych latach sprzedaży wprowadzono model spełniający normy emisji spalin Euro 4, a na liście dodatkowego wyposażenia znalazł się układ hamulcowy z systemem ABS. Poprawiono również wygląd wahacza, który w pierwotnej wersji zakłócał dopracowaną linię nadwozia, a od czasu modernizacji idealnie współgra z wyeksponowaną ramą o dorosłych rozmiarach.

Jak widać, zestawienia użytych rozwiązań nie powstydziłby się żaden pełnoprawny motocykl sportowy, tak więc dlaczego RS4 budziła przed premierą tyle kontrowersji? Wszystkiemu był winien czterosuwowy silnik. Z jakiego powodu marketingowcy z Noale nie postanowili pozostać przy sprawdzonej konstrukcji? Dostosowanie dwusuwowego Rotaxa z ostatniej generacji RS na 2010 rok do ówcześnie obowiązujących norm emisji spalin wymagało wiele trudu i było najzwyklej nieopłacalne. Także spalanie austriackiego "pieca" na poziomie 9 litrów wzbudzało coraz większą dezaprobatę wśród motocyklistów. Czterosuwowa jednostka co prawda nie generuje 30 KM, nie pozwoli na osiągnięcie 160 km/h i nie jest aż tak podatna na tuning mechaniczny. W zamian zadowala się mniej niż 4 litrami na "setkę" i rozpędza pojazd do przyzwoitych 125 km/h. Ponadto dostosowanie czterosuwu do normy Euro 3 jest o wiele prostsze i wymaga mniejszych nakładów finansowych, co z kolei przekłada się na finalną cenę jednośladu.

Stylistyka motocykla nawiązuje bezpośrednio do topowego Supersporta z oferty Aprili- modelu RSV 4. Jest połączeniem niezwykle wysublimowanego poczucia stylu włoskich projektantów z obecnie panującymi trendami w świecie wyczynowych maszyn sportowych. Przednia czasza z trzema reflektorami emanuje dynamiką, boczna linia przebiega lekko i subtelnie, grafitowy silnik nieśmiało wygląda przez lukę w dopracowanej owiewce, a zgrabny „zadupek” z efektownie wkomponowaną lampą perfekcyjnie zamyka ponadczasową bryłę nadwozia. Do tego wszystkiego dochodzi malowanie będące nawiązaniem do stylizacji torowych maszyn z padoku Aprilia Racing, oczywiście oddane w typowo włoskich kolorach. Całość prezentuje się ciekawie i dynamicznie, gwarantując natychmiastowy opad szczęki.

Najdroższa wersja RS4 125 "Biaggi", sygnowana nazwiskiem włoskiego zawodowego motocyklisty z zespołu Aprilia Racing, wyposażona została w innowacyjny Quickshifter, umożliwiający zmianę biegu bez użycia sprzęgła i odejmowania gazu, co podczas torowych zmagań pozwala zaoszczędzić cenne ułamki sekund. Ponadto znajdziemy w niej Laptimer o szerokim zakresie zapamiętywanych informacji oraz wyczynowe opony Pirelli Diablo Rosso 2. Takiego zestawienia w motocyklu klasy 125 jeszcze nie było. Niestety suma, jaką trzeba zapłacić za RS4 powoduje zawały serca i nieodwracalne zmiany w psychice. W dniu premiery koszt podstawowego modelu wynosił ponad 22 000 złotych, a dziś cena oscyluje w okolicach 20 tysięcy. Jest to obecnie najdroższa, seryjnie produkowana "125-tka" z manualną skrzynią biegów. Czy warto zapłacić aż tyle za motocykl tej klasy pojemnościowej? W cenie otrzymujemy ułamek włoskiej historii motosportu, na małych Apriliach pierwsze zwycięstwa odnosiły takie sławy jak Rossi, Biaggi, Lorenzo czy Stoner. Ponadto ciężko o lepszy europejski zespół konstruktorów i projektantów niż Włosi z Noale, bowiem mają na swoim koncie 52 tytuły mistrzowskie w klasie Moto GP i World Superbike oraz 290 wygranych w najbardziej prestiżowych wyścigach na całym świecie. Aprilia postawiła przed motocyklistami bardzo ciężkie pytanie, choć patrząc przez pryzmat polskiego rynku motocyklowego, raczej niewielu rodaków będzie musiało się zastanawiać nad odpowiedzią.