check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Benelli Pepe 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2339
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Szczęki sprzęgła tylnego tuning 2T - 64006
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Cylinder + głowica 47mm 70cm3 2T - 59485
Moduł zapłonowy C.D.I Yamaha 3KJ - 74559
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Świeca zapłonowa Awina BPR7HS
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Wariator komplet - 76909

52,00 zł

Wariator komplet - 76909

stars    (12)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193 -10%

27,27 zł

30,30 zł

Najniższa cena: 30,30 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193

stars    (6)
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Rozrusznik Minarelli - 64671

69,90 zł

Rozrusznik Minarelli - 64671

stars    (6)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Pasek napędowy 747x16,5x30 - 77551
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Seger tłoka 10 mm (zabezpieczenie sworznia) - 201
Przerywacz kierunkowskazów 2 wejścia - 56956
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Rolki wariatora 16x13 5,5g - 56958
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Obudowa filtra powietrza + filtr powietrza Airbox
Cylinder 2T 50 cm3 sworzeń 10mm 3KJ - 74503
Dysza główna 70 M6 x 0,75 - 81366

Posiadamy Części motocyklowe do Benelli Pepe 50

  • Benelli Pepe 50 AC 2011
  • Benelli Pepe LX 50 AC 2011
  • Benelli Pepe 50 AC 2012
  • Benelli Pepe LX 50 AC 2012
  • Benelli Pepe 50 AC 2007-2008
  • Benelli Pepe LX 50 AC 2008
  • Benelli Pepe 50 AC 2008
  • Benelli Pepe LX 50 AC 2009
  • Benelli Pepe LX 50 AC 2010
  • Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2012
  • Benelli Pepe 50 AC 4T 2012
  • Benelli Pepe 50 AC 2T 2000
  • Benelli Pepe 50 AC 2T 2001
  • Benelli Pepe 50 AC 2T 2002
  • Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2004
  • Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2009
  • Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2009
  • Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2010
  • Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2010
  • Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2012
  • Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2013
  • Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2014
  • Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2013
  • Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2014
  • Benelli Pepe 50 AC 4T 2013
  • Benelli Pepe 50 AC 4T 2014
  • Benelli Pepe 50 AC 4T 2015
  • Benelli Pepe 50 AC 2T 1999
  • Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2003
  • Benelli Pepe 50 2005
  • Benelli Pepe 50 2006
  • Benelli Pepe 50 2T 2014
  • Benelli Pepe 50 LX 1999
  • Benelli Pepe 50 LX 2000
  • Benelli Pepe 50 LX 2001
  • Benelli Pepe 50 LX 2002
  • Benelli Pepe 50 LX 2003
  • Benelli Pepe 50 4T 2011
  • Benelli Pepe 50 4T 2016
  • Benelli Pepe 50
  • Benelli Pepe 50 2004
  • Benelli Pepe 50 LX 2005
  • Benelli Pepe 50 LX 2006
  • Benelli Pepe 50 LX 2007
  • Benelli Pepe 50 LX 1998
  • Benelli Pepe 50 2T 2015
  • Benelli Pepe 50 2007
  • Benelli Pepe 50 2003

other_motorcycle_models

Benelli Pepe 50

Benelli Pepe 50 to elegancki skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, którym można poruszać się na podstawie prawa jazdy kategorii AM i B. Klasyczna linia nadwozia w nowoczesnym wydaniu, nawiązująca do takich klasyków jak Vespa czy Lambretta, oraz sprawdzona konstrukcja, będąca gwarantem bezawaryjności i wytrzymałości podzespołów, to największe zalety modelu Pepe 50. Użytkownicy Benelli wymieniają szereg zalet skutera: 16-calowe koła zapewniają fenomenalne prowadzenie, wygodna pozycja za kierownicą i płaskie podesty dają wysoki komfort jazdy, a montowany fabrycznie kufer centralny mieści każdy kask. Benelli Pepe 50 nie jest jednak wolne od wad. Ubogi zestaw wskaźników (prędkościomierz z licznikiem przebiegu i cztery kontrolki), hamulec bębnowy z tyłu i płytki schowek pod kanapą, gdzie nie zmieści się nawet kask otwarty to największe bolączki tego skutera. Benelli Pepe 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 2 KM (po odblokowaniu około 4-5 KM), która trafia na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi pozwalają na dynamiczne przyspieszenia w mieście (oczywiście jak na tę klasę pojemnościową) i jazdę z prędkością maksymalną ponad 80 km/h (zablokowana jednostka ustawowo ogranicza v-max do wartości 45 km/h). Na pokładzie modelu Pepe 50 znajdziemy gaźnikowy układ zasilania i układ wydechowy z katalizatorem. Jednostka 2T cechuje się średnim zużyciem paliwa na poziomie 3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7 litrów gwarantuje użytkownikom zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Nad bezpieczeństwem i komfortem podróżujących czuwa skuteczny układ hamulcowy i miękko zestrojone zawieszenie, które dobrze współgra z wąskimi oponami szosowymi i aluminiowymi felgami o dużej średnicy. Z przodu zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i klasyczny widelec teleskopowy, zaś z tyłu - tradycyjny hamulec bębnowy i amortyzator olejowy.