check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
CPI Oliver 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1691
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

69,00 zł

Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

stars    (24)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Folia okleinowa carbon 50x127 - 99486
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Świeca zapłonowa A-7TC Quad ATV FMB 4T - 73838
Świeca Awina CR7HSA

6,99 zł

Świeca Awina CR7HSA

stars    (7)
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Króciec gaźnika - 56869

14,99 zł

Króciec gaźnika - 56869

stars    (6)
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Lampa tył LED Derbi Senda klosz czerwony - 135281
Świeca zapłonowa Awina BR7ES
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Lampa tył LED klosz dymiony Derbi Senda - 135282
Rolki wariatora 15x12 5,0g  - 74595
Rolki wariatora 15x12 4.5g - 56875
Ślizgi wariatora Top Racing SV1 2T 4T - 6044001
Rolki wariatora 15x12 4.0g  - 74594
Rolki wariatora 15x12 3.5g  - 74592
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
Rolki wariatora 15x12 5,5g - 74602

Posiadamy Części motocyklowe do CPI Oliver 50

  • CPI Oliver 50 AC City 2011
  • CPI Oliver 50 AC City 2012
  • CPI Oliver 50 AC Sport 2007
  • CPI Oliver 50 AC City 2007
  • CPI Oliver 50 1PE40QMB 2001-2002
  • CPI Oliver 50 2005
  • CPI Oliver 50 City 2007
  • CPI Oliver 50 Sport 2007
  • CPI Oliver 50 2003
  • CPI Oliver 50 2004
  • CPI Oliver 50 City 2006
  • CPI Oliver 50 Sport 2006
  • CPI Oliver 50 2002
  • CPI Oliver 50 Sport 2005
  • CPI Oliver 50 2010
  • CPI Oliver 50 2006
  • CPI Oliver 50 2T 2001

other_motorcycle_models

CPI Oliver 50

CPI Oliver 50 to sportowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, który trafił do polskich salonów w 2013 roku. Wyróżnia się dynamiczną linią nadwozia, wyrazistymi wersjami kolorystycznymi i mocnym silnikiem dwusuwowym. Duży wybór części i popularna konstrukcja jednostki napędowej pozwalają na zaawansowany tuning mechaniczny, dzięki któremu użytkownicy będą mogli cieszyć się fenomenalnym przyspieszeniem i wysoką prędkością maksymalną. CPI Oliver 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co pozwala na zajęcie miejsca za kierownicą już przez 14-letnich motocyklistów z prawem jazdy kategorii AM. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada dwa rozruszniki (nożny i elektryczny), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i sportowy układ wydechowy (montowany w ramach wyposażenia standardowego). Serce modelu Oliver 50 generuje moc maksymalną 3,2 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,4 Nm przy 5000 obr./min. Takie osiągi przy masie zaledwie 75 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) pozwalają sprawnie przyspieszać i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pasek napędowy, wariator i sprzęgło odśrodkowe gwarantują bezawaryjną i bezobsługową eksploatację przez długie lata. Na pokładzie CPI Oliver 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra, który przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów zapewnia zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem CPI Oliver 50 jest rama z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu skutera zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy jeden amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy. Taki zestaw to gwarancja satysfakcjonującego komfortu jazdy i krótkiej drogi hamowania. CPI Oliver 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12.