Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1437
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
(12)
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do CPI SM 50 Supermoto
- CPI SM 50 Supermoto 2007
- CPI SM 50 Supermoto 2012
- CPI SM 50 Supermoto 2003
- CPI SM 50 Supermoto 2004
- CPI SM 50 Supermoto 2005
- CPI SM 50 Supermoto 2006
- CPI SM 50 Supermoto 2008
- CPI SM 50 Supermoto 2009
- CPI SM 50 Supermoto 2010
- CPI SM 50 Supermoto 2011
- CPI SM 50 Supermoto 2013
- CPI SM 50 Supermoto 2014
other_motorcycle_models
- CPI SM 250
- CPI SM 50
- CPI SM 125
- CPI SM 250 Supermoto
- CPI SMX 50 Supermoto
- CPI Hussar 50
- CPI Husar 25
- CPI Formula 50
- CPI Popcorn 25
- CPI Oliver 50
- CPI Oliver 25
- CPI Oliver City 25
- CPI Oliver City 50
- CPI SX 250
- CPI Tennesse 50
- CPI Bingo 50
- CPI Crab 50
- CPI Crab 100
- CPI X-Large 200
- CPI X-Large 125
- CPI SX 50
- CPI Popcorn 50
- CPI Oliver 125
- CPI Hussar 125
- CPI Cross 50
- CPI Aragon 125
- CPI Aragon 50
- CPI XT 50
- CPI XT 100
- CPI XS 250
- CPI X-Large 250
- CPI Vogue 125
- CPI Vogue 50
- CPI Mini RV 70
- CPI GTR 180
- CPI Mini RV 25
- CPI GTR 150
- CPI XR 125
- CPI SX 125
- CPI Bravo 125
- CPI GTR 25
- CPI Sahel 125
- CPI GTS 200
- CPI GTR 200
- CPI GTS 50
- CPI GTS 125
CPI SM 50 Supermoto
CPI SM 50 to motorower klasy supermoto produkowany na Tajwanie od 2012 roku. Fenomenalne właściwości jezdne, duże osiągi i agresywna stylistyka sprawiły, że ten jednoślad zdobył dużą popularność wśród nastolatków z całego świata. Warto również zaznaczyć, że duży wkład w sukces modelu SM 50 miała cena zakupu nowego egzemplarza - CPI oferowało jeden z najtańszych motorowerów tego typu na rynku.
CPI SM 50 Supermoto zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą singiel generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Taka specyfikacja połączona z niską masą własną pojazdu - na sucho model SM 50 waży niespełna 85 kilogramów - sprawia, że supermoto z najniższej klasy pojemnościowej osiąga prędkość ponad 85 km/h i cechuje się bardzo dobrym przyspieszeniem. Oczywiście, aby uzyskać takie wartości należy wcześniej zdemontować fabryczne blokady, które producent zamontował w jednośladzie, aby ten mógł być uznany w Polsce (i nie tylko) za motorower. Ponadto konstrukcja CPI prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Na pokładzie nie zabrakło manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, gaźnikowego układu zasilania oraz sportowego układu wydechowego. W latach sprzedaży model SM 50 od tajwańskiego CPI spełniał ówczesne, najwyższe normy emisji spalin Euro 2.
Podwozie, zawieszenie i układ hamulcowy oferuje wszystko, czego mogliby sobie zażyczyć wymagający odbiorcy. Sztywno zestrojone zawieszenie (z przodu widelec teleskopowy, z tyłu centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją napięcia wstępnego sprężyny) oraz tarczowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem i tarczami typu Wave na każdym kole to rzadko spotykane bajery wśród motorowerów z tej półki cenowej.