check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Daelim VL 125 Daystar

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 355
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9 -10%

50,70 zł

56,33 zł

Najniższa cena: 56,33 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9

stars    (6)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16 -10%

19,17 zł

21,30 zł

Najniższa cena: 21,30 zł

Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16

stars    (31)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002 -10%

20,75 zł

23,06 zł

Najniższa cena: 23,06 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR9EH-9 - CR9EH9 -10%

47,61 zł

52,90 zł

Najniższa cena: 52,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EH-9 - CR9EH9

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9 -10%

61,65 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 169 Dealim  - HF169 -15%

14,97 zł

17,61 zł

Najniższa cena: 17,61 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 169 Dealim - HF169

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR9EHIX9 irydowa - CR9EHIX9 -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EHIX9 irydowa - CR9EHIX9

Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42 -10%

44,01 zł

48,90 zł

Najniższa cena: 48,90 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42

stars    (19)
Szczęki hamulcowe EBC 310 - H310 -10%

73,94 zł

82,16 zł

Najniższa cena: 82,16 zł

Szczęki hamulcowe EBC 310 - H310

stars    (1)
Akumulator High Power 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598 -5%

110,60 zł

116,42 zł

Najniższa cena: 116,42 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598

Uszczelniacz zaworowy Athena -10%

17,12 zł

19,02 zł

Najniższa cena: 19,02 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena

Łańcuch napędowy DID 428 D 146 otwarty z zapinką - DID428D-146 -20%

95,94 zł

119,93 zł

Najniższa cena: 119,93 zł

Łańcuch napędowy DID 428 D 146 otwarty z zapinką - DID428D-146

stars    (13)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V

stars    (5)
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Akumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS -10%

297,68 zł

330,76 zł

Najniższa cena: 330,76 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS

stars    (31)
Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B -10%

203,29 zł

225,88 zł

Najniższa cena: 225,88 zł

Akumulator 12V 9 Ah Yuasa Yumicron YB9-B

stars    (33)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 (2 szt.) - MCB677 -5%

127,61 zł

134,33 zł

Najniższa cena: 134,33 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 677 (2 szt.) - MCB677

stars    (2)
Komplet łożysk główki ramy JMT
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YB9-B (CB9-B)
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 146 otwarty z zapinką - 428HSB-146-CL -15%

93,52 zł

110,02 zł

Najniższa cena: 110,02 zł

Łańcuch napędowy RK 428 HSB 146 otwarty z zapinką - 428HSB-146-CL

stars    (10)

Posiadamy Części motocyklowe do Daelim VL 125 Daystar

  • Daelim VL 125 Daystar FI 2011
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2012
  • Daelim VL 125 Daystar 2007
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2008
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2009
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2010
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2013
  • Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2017
  • Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2018
  • Daelim VL 125 Daystar koła odlewane 2006
  • Daelim VL 125 Daystar koła odlewane 2007
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2014
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2015
  • Daelim VL 125 Daystar FI 2016
  • Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2019
  • Daelim VL 125 F Daystar CBS FI 2019
  • Daelim VL 125 Daystar CBS FI 2020
  • Daelim VL 125 Daystar CBS FI Plus 2020
  • Daelim VL 125 Daystar 2000
  • Daelim VL 125 Daystar 2001
  • Daelim VL 125 Daystar 2002
  • Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2002
  • Daelim VL 125 Daystar 2003
  • Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2003
  • Daelim VL 125 Daystar 2004
  • Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2004
  • Daelim VL 125 Daystar Classic koła szprychowe 2005
  • Daelim VL 125 Daystar 2005

other_motorcycle_models

Daelim VL 125

Części motocyklowe

Daelim VL 125 to ciekawa propozycja dla początkujących motocyklistów poszukujących pierwszego jednośladu typu cruiser. Oprócz ogromnej jednostki V2 wydającej z siebie rasowy pomruk ma wszystko, czego mogliby zapragnąć nowicjusze mający ochotę spełnić swój wymarzony "amerykański sen" wraz z odbiorem prawa jazdy kategorii A1.

Masywność większości podzespołów, przysadzista budowa i niezliczona ilość błyszczących elementów to tylko część zalet małolitrażowego krążownika. Rozłożysty profil kierownicy, wysunięte do przodu podesty i obszerne, dwusegmentowe siodło pozwalają przyjąć pozycję typową dla tego typu maszyn. Oprócz poważnego wyglądu użytkownicy otrzymają od VL-a coś więcej. Ergonomia postawy nie zmęczy podczas długich podróży, a odczuwanie przyjemności z jazdy będzie przerywały jedynie rzadkie wizyty na stacjach benzynowych. Ogromny jak na tą klasę pojemnościową, 17 litrowy zbiornik paliwa zapewnia ponad 500 kilometrów zasięgu. Tak imponujący wynik uzyskano przede wszystkim dzięki dopracowanej jednostce napędowej z nowoczesnym systemem wtrysku paliwa, którego sterowanie powierzono elektronice.

Czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem, jednocylindrowy silnik generuje moc 13 KM, dlatego podróżowanie z prędkością 90 km/h wcale nie będzie wykluczało ekonomicznego spalania. Moment obrotowy na poziomie 10,5 Nm pozwoli na płynne przyspieszenia, choć maksimum możliwości otrzymamy dopiero na pułapie 8000 obr/min. Taka prędkość obrotowa wiąże się niestety z nieprzyjemnymi odgłosami wydobywającymi się z wydechu, które zupełnie nie pasują do charakteru krążownika. Mimo to niezależnie od preferowanych prędkości i stylu jazdy motocykl nie powinien spalić więcej paliwa niż 3l/100 kilometrów.

Prędkość maksymalna oscylująca w granicach 120 km/h wymusiła zastosowanie skutecznego układu hamulcowego i efektywnych zawieszeń. Dwie tarcze hamulcowe o średnicy ponad 300 mm współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami dając odpowiedni stopień bezpieczeństwa jazdy, zaś tradycyjny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na wahaczu wleczonym zapewniają należytą stabilność i komfort nawet na drogach o gorszej nawierzchni. Długie trasy uprzyjemni precyzyjne działanie skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i dobra elastyczność silnika. Dużą rolę odgrywają także koła w rozmiarze 18 i 15 cali obute w mięsiste opony o dużej szerokości, zapewniające odpowiednie trzymanie się podłoża. Układ napędowy z napinaczem łańcucha i sprawdzona konstrukcja silnika zmniejszą częstotliwość wizyt w warsztatach, co przy tak niskim spalaniu do minimum ograniczy koszty eksploatacji.

Daelim VL 125 to genialny motocykl do realizowania pierwszych wakacyjnych przygód w siodle. Duży zasięg na jednym tankowaniu zaoszczędzi czasu na nieustannym szukaniu stacji CPN, wytrzymała konstrukcja nie zaskoczy awarią, a grube siodło i silnik zamocowany do ramy na gumowych tulejach zmniejszą niesprzyjające wibracje, dając możliwość wielu godzin nieprzerwanej jazdy bez wszechogarniającego bólu. Mimo że Koreański cruiser nie należy do najtańszych, to zapewnia on jakość wykonania i radość płynącą z jazdy na takim samym poziomie, co markowe maszyny za dużo większe pieniądze.