Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
36,18 zł
40,20 zł
Najniższa cena: 40,20 zł
Zębatka przód JT JTF327.14, 14z rozmiar 520 - JTF327.14
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NSR 125
- Honda NSR 125 R 1994
- Honda NSR 125 2004
- Honda NSR 125 R 2002
- Honda NSR 125 R 2003
- Honda NSR 125 R 1997
- Honda NSR 125 R 1998
- Honda NSR 125 R 1999
- Honda NSR 125 R 2000
- Honda NSR 125 R 2001
- Honda NSR 125 F 1988
- Honda NSR 125 R 1988
- Honda NSR 125 F 1989
- Honda NSR 125 R 1989
- Honda NSR 125 F 1990
- Honda NSR 125 R 1990
- Honda NSR 125 F 1991
- Honda NSR 125 R 1991
- Honda NSR 125 F 1992
- Honda NSR 125 R 1992
- Honda NSR 125 F 1993
- Honda NSR 125 R 1993
- Honda NSR 125 R 1995
- Honda NSR 125 R 1996
- Honda NSR 125 F 1986
- Honda NSR 125 F 1987
- Honda NSR 125 R 1987
other_motorcycle_models
- Honda NSR 50
- Honda NSR 80
- Honda NSR 75
- Honda NSR 250
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
Honda NSR 125
Honda NSR 125 to ucieleśnienie wszystkich marzeń nastoletnich motocyklistów, którzy nie posiadają jeszcze odpowiedniej kategorii prawa jazdy na większe, sportowe jednoślady, a chcieliby już doznać dynamicznej jazdy. Od samego początku cieszyła się dużym zainteresowaniem, głównie za sprawą wytrzymalszej konstrukcji przy nieznacznym spadku mocy (w stosunku do włoskich maszyn), a dziś jest prawdziwą legendą, którą często spotyka się na drogach całego świata. Mimo, że od 1988 roku minęło szmat czasu, a konstrukcja zdążyła się już zestarzeć, "NSR-ka" nadal jest pożądanym jednośladem na rynku wtórnym.
Hondę NSR 125 wyposażono w jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności 124 cm³, który bez blokad fabrycznych producenta rozwija moc 28,5 KM i moment obrotowy ponad 20 Nm. Nie jest najmocniejszym motocyklem w swoim segmencie, aczkolwiek niewysilona jednostka napędowa korzystnie wpływa zarówno na spalanie, jak i na żywotność poszczególnych podzespołów. To właśnie dlatego w porównaniu do np. Aprili RS 125 zużycie paliwa jest o prawie 2 litry mniejsze, a przebieg pomiędzy serwisami został wydłużony o dobre kilka tysięcy kilometrów. Sześciostopniowa skrzynia biegów, gaźnikowy układ zasilania, lekka rama z aluminium i wyczynowy układ wydechowy z zaworem RC-Valve (zmieniającym czas otwarcia okna wydechowego) w zupełności wystarczą, aby zapewnić początkującym motocyklistom odpowiednią dawkę wrażeń. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje NSR niewiele ponad 6 sekund, a prędkość maksymalna wynosi aż 160 km/h. Takie osiągi w maszynie o masie własnej niespełna 140 kilogramów to i tak wystarczający argument, aby poddać się ekonomicznemu myśleniu i wybrać spośród motocykli tej klasy pojemnościowej właśnie Hondę, której bezawaryjność i wytrzymałość na nonszalanckie traktowanie jest nieodłącznym elementem każdego egzemplarza.
Konstrukcja nadwozia oraz podwozia została przystosowana do możliwości jednostki napędowej, więc nie znajdziemy w niej zbędnych innowacji. Do amortyzacji kół użyto konwencjonalnego widelca teleskopowego i pojedynczego elementu resorująco-tłumiącego opartego na podwójnym wahaczu wleczonym, oczywiście w obu przypadkach bez możliwości regulacji. Tarczowy układ hamulcowy doskonale radzi sobie z niewielką masą motocykla oraz gwarantuje przepisową drogę hamowania. Po zajęciu miejsca za sterami użytkownicy będą mogli się napawać widokiem rozbudowanej deski rozdzielczej oraz rasowej kierownicy typu clip-on, która wymusza zajęcie sportowej pozycji.
Honda NSR 125 to niewątpliwe motocykl godny polecenia osobom, które chciałyby nieco poszaleć na torze i napawać się dynamiczną jazdą na co dzień, ale nie posiadają jeszcze niezbędnych uprawnień, aby dosiadać pełnoprawnych maszyn klasy Super Sport. Ponadczasowa stylistyka ze słynnymi, przednimi reflektorami (tzw. "kocie oczy") oraz sportowa kolorystyka z pewnością spodobają się nastoletnim jeźdźcom. Tym bardziej jest to jednoślad warty uwagi, że dziś można go kupić za ułamek ceny nowych "125-tek", a dostarczy zdecydowanie więcej adrenaliny podczas jazdy.
W 2002 roku NSR 125 bezpowrotnie zniknęło z oferty Hondy, a na jego miejscu pojawił sie nowoczesny model CBR 125 z silnikiem czterosuwowym. Mimo znacznie gorszych osiągów oferował ponad dwa razy mniejsze spalanie, co przy równie sportowym wyglądzie zagwarantowało mu ogromną popularność na całym świecie.