check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Keeway X-Ray 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1250
Nakrętka szpilki cylindra M7

4,99 zł

Nakrętka szpilki cylindra M7

stars    (19)
Uszczelki silnika kpl AM6 - 91187
Simering - uszczelniacz 20x35x7 - 62313
Komplet simeringów silnika AM6 - 161281
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder z głowicą 90cm3 AM6 Malina - 77166
Klin wału korbowego 3x12 AM6 50ccm - 63335
Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES

stars    (7)
Simering - uszczelniacz SKF 20x35x7
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 90ccm - 75683
Uszczelki cylindra Aprilia AM6 70ccm - 75682
Łożysko korbowodu 12/15/14 AM6 - 63344
Rozrusznik elektryczny AM6 - 75679
Membrana zawór membranowy - 63347
Lusterka Tuning Skuter Motorower M8 - 76490
Tarcze sprzęgła AM6 kpl 4 szt. - 63366
Cylinder z głowicą 70cm3 AM6 - 77005
Klocki hamulcowe FA 194 - 81469
Szpilka cylindra AM6 - 63365

7,99 zł

Szpilka cylindra AM6 - 63365

stars    (2)
Pokrywa zębatki zdawczej silnika AM6 - 63356
Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

25,52 zł

Tłok AM6 90cm3 49mm - 75661

stars    (8)
Komplet łożysk silnika SKF AM6
Uszczelka membrany AM6 - 75680

11,99 zł

Uszczelka membrany AM6 - 75680

stars    (4)
Dźwignia włączająca sprzęgło AM6 - 63331
Zestaw naprawczy gaźnika 21mm 2T tuning AM6 - 222277
Wał korbowy AM6 - 140510
Dźwignia zmiany biegów Vicma AM6 - VIC-824PL
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Wałek zmiany biegów AM6 - 63385
Uszczelka pokrywy prawej silnika AM6 - 63370
Nakrętka wału lewa M10 AM6 - 63348
Gaźnik 21mm PHBG - 109797

144,41 zł

Gaźnik 21mm PHBG - 109797

stars    (4)
Króciec gaźnika AM6 - 63343

31,99 zł

Króciec gaźnika AM6 - 63343

stars    (4)
Króciec gaźnika AM6 - 275117

41,52 zł

Króciec gaźnika AM6 - 275117

stars    (1)
Pokrywa silnika lewa statora AM6 - 63355
Gaźnik ssanie na linkę AM6 + dysze - 60220
Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Tarcze sprzęgła kpl 5 sztuk AM6 - 63367

Posiadamy Części motocyklowe do Keeway X-Ray 50

  • Keeway X-Ray 50 2007
  • Keeway X-Ray 50 SM 2007
  • Keeway X-Ray 50 2008
  • Keeway X-Ray 50 SM 2008

other_motorcycle_models

Keeway X-Ray 50 2T

Keeway X-Ray to idealna propozycja dla początkujących motocyklistów z prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę w świecie off-road'u. Solidna konstrukcja, mocny silnik dwusuwowy, niewielka masa własna i wytrzymałe zawieszenie o dużym skoku- krótko mówiąc, jednoślad doskonale przygotowany na największe szaleństwa w wymagającym terenie. Niewątpliwą zaletą X-Ray'a był również koszt zakupu, który od pierwszych dni obecności w polskich salonach węgierskiej marki plasował go na średniej półce cenowej, jednakże ze względu na bogate wyposażenie miał znikomą konkurencję w tym samym budżecie.

Sercem modelu X-Ray jest nowoczesna jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, której nie powstydziłby się żaden markowy jednoślad. Chłodzony cieczą dwusuw generuje moc maksymalną 6,3 KM przy 8500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 5,6 Nm przy 7000 obr./min., co w maszynie o wadze nieco ponad 85 kilogramów (ze wszystkimi płynami) zapewnia niesamowite przeżycia. Dynamiczne przyspieszenia na kopnym podłożu czy jazda po asfalcie z prędkością maksymalną 80 km/h nie są dla niego żadnym problemem. Keeway jest niezwykle uniwersalnym motorowerem, więc niezależnie od miejsca w jakim poruszać się będą jego użytkownicy, z pewnością spełni ich wszystkie potrzeby dotyczące tempa jazdy. Oczywisty jest fakt, że takie osiągi pociągają za sobą większe spalanie, a jednostka X-Ray'a nie jest wyjątkiem od tej reguły. Średnie zużycie paliwa plasuje się na poziomie aż 3,5 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim). Całe szczęście użytkownicy mają do dyspozycji pojemny zbiornik paliwa o kubaturze 10 litrów, który przy najbardziej optymistycznym scenariuszu zapewni zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Osprzęt jednostki napędowej również prezentuje się pozytywnie: poprowadzony pod kanapą wyczynowy układ wydechowy z komorą dekompresyjną polepsza reakcję na ruch manetki gazu, manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach i klasyczny łańcuch fenomenalnie przenoszą moc na drogę, a gaźnikowy układ zasilania w pełni wywiązuje się z powierzonego zadania i daje możliwość tuningu mechanicznego.

Podwozie X-Ray'a zostało zbudowane tak, aby nastoletni miłośnicy jazdy w terenie mogli w pełni wykorzystać potencjał silnika i wraz ze wzrostem umiejętności wybierać się co raz bardziej wymagający off-road. Szkieletem dla najważniejszych podzespołów stała się solidna rama z rur stalowych o dużej sztywności i wytrzymałości na przeciążenia, dzięki czemu niemalże całkowicie wyeliminowano ryzyko poważnych uszkodzeń. Amortyzację kół (21 cali z przodu i 18 cali z tyłu) powierzono widelcowi teleskopowemu typu Upside-down i centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej (gazowa, z pełną regulacją) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem X-Ray'a zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, dzięki którym osiągnięto niecodziennie krótką drogę hamowania (jak na tę klasę pojemnościową) i dużą skuteczność w terenie.

Keeway X-Ray przez kilka lat obecności na rynku skradł serca wielu fanów pokonywania ciężkiego terenu. Przy odrobinie umiejętności jego konstrukcja pozwalała na dużo off-road'owych szaleństw, które doskonale udowadniały, że motocykl z najniższej klasy pojemnościowej również może wygenerować spore dawki adrenaliny. Węgierski koncern widząc sukces wersji Enduro postanowił wprowadzić wariant Supermoto, który także mógł liczyć na ciepłe przyjęcie na naszym rynku. Oprócz kół (w wersji SM zastosowano 17-calowe obręcze z lekkich stopów aluminium i szosowe opony) ich konstrukcja niczym się nie różniła i nadal we wprawnych dłoniach pozwalała na wiele, z tą różnicą, że użytkownicy zamiast do lasu udawali się na tory wyścigowe/kartingowe lub na drogi o nieskazitelnej nawierzchni i dużej liczbie zakrętów.