Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway X-Ray 50
- Keeway X-Ray 50 2007
- Keeway X-Ray 50 SM 2007
- Keeway X-Ray 50 2008
- Keeway X-Ray 50 SM 2008
other_motorcycle_models
- Keeway X-Ray 125
- Keeway TX 50
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
Keeway X-Ray 50 2T
Keeway X-Ray to idealna propozycja dla początkujących motocyklistów z prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę w świecie off-road'u. Solidna konstrukcja, mocny silnik dwusuwowy, niewielka masa własna i wytrzymałe zawieszenie o dużym skoku- krótko mówiąc, jednoślad doskonale przygotowany na największe szaleństwa w wymagającym terenie. Niewątpliwą zaletą X-Ray'a był również koszt zakupu, który od pierwszych dni obecności w polskich salonach węgierskiej marki plasował go na średniej półce cenowej, jednakże ze względu na bogate wyposażenie miał znikomą konkurencję w tym samym budżecie.
Sercem modelu X-Ray jest nowoczesna jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, której nie powstydziłby się żaden markowy jednoślad. Chłodzony cieczą dwusuw generuje moc maksymalną 6,3 KM przy 8500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 5,6 Nm przy 7000 obr./min., co w maszynie o wadze nieco ponad 85 kilogramów (ze wszystkimi płynami) zapewnia niesamowite przeżycia. Dynamiczne przyspieszenia na kopnym podłożu czy jazda po asfalcie z prędkością maksymalną 80 km/h nie są dla niego żadnym problemem. Keeway jest niezwykle uniwersalnym motorowerem, więc niezależnie od miejsca w jakim poruszać się będą jego użytkownicy, z pewnością spełni ich wszystkie potrzeby dotyczące tempa jazdy. Oczywisty jest fakt, że takie osiągi pociągają za sobą większe spalanie, a jednostka X-Ray'a nie jest wyjątkiem od tej reguły. Średnie zużycie paliwa plasuje się na poziomie aż 3,5 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim). Całe szczęście użytkownicy mają do dyspozycji pojemny zbiornik paliwa o kubaturze 10 litrów, który przy najbardziej optymistycznym scenariuszu zapewni zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Osprzęt jednostki napędowej również prezentuje się pozytywnie: poprowadzony pod kanapą wyczynowy układ wydechowy z komorą dekompresyjną polepsza reakcję na ruch manetki gazu, manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach i klasyczny łańcuch fenomenalnie przenoszą moc na drogę, a gaźnikowy układ zasilania w pełni wywiązuje się z powierzonego zadania i daje możliwość tuningu mechanicznego.
Podwozie X-Ray'a zostało zbudowane tak, aby nastoletni miłośnicy jazdy w terenie mogli w pełni wykorzystać potencjał silnika i wraz ze wzrostem umiejętności wybierać się co raz bardziej wymagający off-road. Szkieletem dla najważniejszych podzespołów stała się solidna rama z rur stalowych o dużej sztywności i wytrzymałości na przeciążenia, dzięki czemu niemalże całkowicie wyeliminowano ryzyko poważnych uszkodzeń. Amortyzację kół (21 cali z przodu i 18 cali z tyłu) powierzono widelcowi teleskopowemu typu Upside-down i centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej (gazowa, z pełną regulacją) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem X-Ray'a zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, dzięki którym osiągnięto niecodziennie krótką drogę hamowania (jak na tę klasę pojemnościową) i dużą skuteczność w terenie.
Keeway X-Ray przez kilka lat obecności na rynku skradł serca wielu fanów pokonywania ciężkiego terenu. Przy odrobinie umiejętności jego konstrukcja pozwalała na dużo off-road'owych szaleństw, które doskonale udowadniały, że motocykl z najniższej klasy pojemnościowej również może wygenerować spore dawki adrenaliny. Węgierski koncern widząc sukces wersji Enduro postanowił wprowadzić wariant Supermoto, który także mógł liczyć na ciepłe przyjęcie na naszym rynku. Oprócz kół (w wersji SM zastosowano 17-calowe obręcze z lekkich stopów aluminium i szosowe opony) ich konstrukcja niczym się nie różniła i nadal we wprawnych dłoniach pozwalała na wiele, z tą różnicą, że użytkownicy zamiast do lasu udawali się na tory wyścigowe/kartingowe lub na drogi o nieskazitelnej nawierzchni i dużej liczbie zakrętów.