Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
83,04 zł
Lampa tył - 77563
29,00 zł
Króciec gaźnika lewy - 92130
41,99 zł
Króciec gaźnika prawy - 92131
31,00 zł
Gumy manetki manetka gazu - 76828
65,99 zł
Łańcuch rozrządu - 98549
26,00 zł
Linka gazu Kingway - 77375
24,00 zł
Filtr powietrza - 76979
other_motorcycle_models
- Kingway Choper 150
- Kingway Varadero 50
- Kingway Touran 50
- Kingway Barracuda 50
- Kingway Ufo 50
- Kingway Eurostar 50
- Kingway Allegro 50
- Kingway Purga 50
- Kingway Euroboy 50
- Kingway Coliber 50
- Kingway Cobus 50
- Kingway Chinaboy 50
- Kingway Crossfire 50
- Kingway Arrow 50
- Kingway Aeon 50
- Kingway Street 50
- Kingway Yamasaki 50
- Kingway Apollo 50
- Kingway Naked 50
- Kingway Cub Father 50
- Kingway Gallus 50
- Kingway Zibo 50
- Kingway Yuxin 50
- Kingway Yarox 50
- Kingway Tommy 50
- Kingway Tiggero 50
- Kingway Swift 50
- Kingway Tanco 50
- Kingway Shark 50
- Kingway Qurier 50
- Kingway Rocky 50
- Kingway Quattro 50
- Kingway Poster 50
- Kingway Paulo 50
- Kingway Mosquito 50
- Kingway Koyot 50
- Kingway Martinelli 50
- Kingway Ibis 50
- Kingway Guliver 50
- Kingway Hooligan 50
- Kingway Fox 50
- Kingway Forever 50
- Kingway Fonero 50
- Kingway Falcon 50
- Kingway El Passo 50
- Kingway Fennari 50
- Kingway Cub Sport 50
Kingway Chopper 250
Kingway Chopper 250 to rasowy motocykl klasy chopper produkowany w ChRL, który na tle japońskiej czy europejskiej konkurencji nie ma się czego wstydzić. Ponadczasowa linia, jakość wykonania i trwałość użytych podzespołów- to wszystko stoi w nim na najwyższym poziomie, a w połączeniu z naprawdę atrakcyjną ceną (w dniu premiery 7 200 zł) daje ciekawą propozycję dla wszystkich, co od najmłodszych lat marzyli o własnym jednośladzie ze stajni H-D, a podczas oglądania filmu Easy Rider czuli przyspieszone bicie serca.
Niegdyś flagowy model polskiej marki został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V o pojemności 249 cm³, która wraz z dwoma masywnymi wydechami gwarantuje donośne brzmienie przy każdym ruchu manetki gazu. Czterosuwowego twina charakteryzuje bardzo prosta konstrukcja, dzięki której awaryjność i koszty potencjalnych napraw lub okresowych serwisów zostały sprowadzone do minimum. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowe głowice z pojedynczymi wałkami rozrządu, manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach i gaźnikowy układ zasilania to zestaw dający pewność, że długie wieczory w garażu użytkownicy będą mogli spędzić jedynie na polerowaniu chromów, a nie na majsterkowaniu przy silniku. Bezawaryjna eksploatacja przez długie lata to również zasługa niewielkiego wysilenia jednostki. Moc maksymalna 18 KM i maksymalny moment obrotowy 10 Nm (przenoszony na tylną, 130 mm oponę za pośrednictwem klasycznego łańcucha) zapewnią dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 120 km/h. Jednakże tak dobre osiągi nie miałyby miejsca, gdyby nie niska masa Chopper'a. Ze wszystkimi płynami (w tym 13 litrami paliwa) waży on niespełna 130 kilogramów, czyli tyle, co przeciętny motocykl o dwukrotnie mniejszej pojemności skokowej silnika. Kolejnym atutem niewysilonego motoru jest niskie spalanie, które w tym przypadku oznacza średnio 3 l/100 kilometrów. Przy tak pojemnym zbiorniku paliwa daje ono prawie 450 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co w zupełności zaspokoi potrzeby większości motocyklistów udających się na bliższe lub dalsze wyprawy wokół komina.
Szkieletem podwozia jest wytrzymała rama z rur stalowych, na której osadzono wydajny układ hamulcowy i komfortowo zestrojone zawieszenie. Pracę kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy oraz dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na stalowych wahaczu wleczonym, ponadto wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Na przedniej osi znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś na tylnej, tradycyjny bęben o zadowalającej średnicy. Ważnym elementem stylistycznym podwozia są 18- i 15-calowe szprychowe felgi, które oprócz rasowego wyglądu zapewniają dobre właściwości jezdne. Chopper może pochwalić się również ogromnym rozstawem osi 2110 mm, a dzięki niemu bezkonkurencyjną stabilnością w swoim segmencie.
Kingway Chopper 250 to doskonała propozycja dla osób, które nie mogą sobie jeszcze pozwolić na motocykl z oferty renomowanej marki np. przez brak odpowiedniej kategorii prawa jazdy, a chciałyby już dosiadać prawdziwego chopper'a z charakterem. Mimo niechlubnego kraju narodzin Kingway zapewni wszystko to, co jego dużo kosztowniejsi rywale, jednakże za dużo mniejsze koszty- zarówno zakupu, jak i eksploatacji.