other_motorcycle_models
- Kingway Barracuda 50
- Kingway Varadero 50
- Kingway Touran 50
- Kingway Ufo 50
- Kingway Eurostar 50
- Kingway Allegro 50
- Kingway Purga 50
- Kingway Euroboy 50
- Kingway Coliber 50
- Kingway Cobus 50
- Kingway Chinaboy 50
- Kingway Crossfire 50
- Kingway Arrow 50
- Kingway Aeon 50
- Kingway Street 50
- Kingway Yamasaki 50
- Kingway Apollo 50
- Kingway Naked 50
- Kingway Cub Father 50
- Kingway Gallus 50
- Kingway Zibo 50
- Kingway Yuxin 50
- Kingway Yarox 50
- Kingway Tommy 50
- Kingway Tiggero 50
- Kingway Swift 50
- Kingway Tanco 50
- Kingway Shark 50
- Kingway Qurier 50
- Kingway Rocky 50
- Kingway Quattro 50
- Kingway Poster 50
- Kingway Paulo 50
- Kingway Mosquito 50
- Kingway Koyot 50
- Kingway Martinelli 50
- Kingway Ibis 50
- Kingway Guliver 50
- Kingway Hooligan 50
- Kingway Fox 50
- Kingway Forever 50
- Kingway Fonero 50
- Kingway Falcon 50
- Kingway El Passo 50
- Kingway Fennari 50
- Kingway Choper 250
- Kingway Choper 150
- Kingway Cub Sport 50
- Kingway Corvette 50
Kingway Barracuda 50
Kingway Barracuda 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, który zapewnia użytkownikom wysoki komfort jazdy na każdym dystansie. Przestronna kanapa, montowany seryjnie kufer centralny, wygodna pozycja za kierownicą i szerokie owiewki chroniące nogi przed wiatrem i deszczem - czy w tej cenie można chcieć czegoś więcej? Projektanci modelu Barracuda 50 stwierdzili zapewne, że tak, dlatego na pokładzie Kingwaya znajdziemy również mocny silnik dwusuwowy, który zadba o odpowiednią dynamikę jazdy.
Kingway Barracuda 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, dzięki czemu można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM (dawnej Karta Motorowerowa) lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada sportowy układ wydechowy z dyfuzorem (montowany w standardzie), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny/kickstarter i elektryczny). Niewielkie serce modelu Barracuda 50 generuje moc maksymalną 3,2 KM przy 5400 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm przy 4800 obr./min, co przy masie własnej na poziomie 108 kilogramów pozwala nie tylko dość dynamicznie przyspieszać, ale także umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracuje pasek napędowy, wariator i sprzęgło odśrodkowe. Na pokładzie Kingwaya Barracuda 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu - w sam raz na weekendowe wycieczki poza miasto.
Konstrukcja Kingwaya Barracuda 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu skutera zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano jeden amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy. Kingway Barracuda 50 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 13 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 130/60-13.