Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Super 9 50
- Kymco Super 9 50 Sports AC 2011
- Kymco Super 9 50 2T 2000
- Kymco Super 9 50 2T 2007
- Kymco Super 9 50 2T LC 2009
- Kymco Super 9 50 2T LC 2007
- Kymco Super 9 50 Sports AC 2007
- Kymco Super 9 50 2T 2008
- Kymco Super 9 50 2T LC 2008
- Kymco Super 9 50 Sports AC 2009
- Kymco Super 9 50 Sports AC 2008
- Kymco Super 9 50 AC Sports 2010
- Kymco Super 9 50 AC 2002
- Kymco Super 9 50 AC 2004
- Kymco Super 9 50 AC 2006
- Kymco Super 9 50 AC 2008
- Kymco Super 9 50 AC Sports 2009
- Kymco Super 9 50 AC 2009
- Kymco Super 9 50 AC Sports 2011
- Kymco Super 9 50 LC 2001
- Kymco Super 9 50 LC 2002
- Kymco Super 9 50 LC 2003
- Kymco Super 9 50 LC 2004
- Kymco Super 9 50 LC 2006
- Kymco Super 9 50 LC 2007
- Kymco Super 9 50 LC 2008
- Kymco Super 9 50 LC 2009
- Kymco Super 9 50 AC 2001
- Kymco Super 9 50 AC 2003
- Kymco Super 9 50 AC 2005
- Kymco Super 9 50 LC 2000
- Kymco Super 9 50 LC 2005
- Kymco Super 9 50 2001
- Kymco Super 9 50 2T AC 2010
other_motorcycle_models
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco Top Boy 50
- Kymco K-XCT 300
- Kymco ZX 50
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Like II 125
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 500
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 8 50
- Kymco Super 8 150
- Kymco Super 8 125
- Kymco Quannon 150
- Kymco Grandvista 250
- Kymco Quannon 125
- Kymco MXU 375
- Kymco MXU 400
- Kymco MXU 550
- Kymco MXU 270
- Kymco MXU 250
Kymco Super 9 50
Kymco Super 9 to jednoślad stworzony dla początkujących motocyklistów, którzy posiadając prawo jazdy kat. AM chcieli by dosiadać jak najmocniejszej maszyny. W dniu swojej premiery był najbardziej usportowionym modelem skutera w ofercie tajwańskiego producenta.
Model Super 9 dostępny jest w dwóch wersjach silnikowych, z czego największą uwagę przyciąga wariant jednostki chłodzonej cieczą. To w jej przypadku z niewielkiej pojemności 49 cm³ uzyskano moc maksymalną prawie 5 KM i moment obrotowy na poziomie 5,2 Nm, lecz bynajmniej nie jest to koniec jej możliwości. Perspektywy tuningu mechanicznego, jak zapewniają użytkownicy, są porównywalne do produktów Minarelli, więc dobór podrasowanych podzespołów raczej nie będzie stwarzał kłopotów. Już po samym demontażu fabrycznych blokad Super 9 zapewnia bardzo dobre przyspieszanie, a prędkość maksymalna wzrasta z 45 km/h do zadowalających 75 km/h.
O bezpieczeństwo podróżujących dba efektywny układ hamulcowy. Na obu osiach znajdziemy hamulec tarczowy zintegrowany z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, co w tej klasie pojemnościowej jest niecodziennym widokiem. Zastosowany zestaw sprawia, że nawet duża sucha masa własna 106 kilogramów nie koliduje z krótką drogą hamowania i zapewnia spokój w każdej sytuacji.
Jednakże wysoka masa własna jednośladu odbiła się niekorzystnie na spalaniu wysilonego silnika dwusuwowego. Przy nonszalanckim traktowaniu manetki gazu użytkownicy mogą osiągnąć wartość nawet 4 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa nie gwarantuje imponującego zasięgu na jednym tankowaniu. Nie mniej jednak wygodna kanapa, pojemne schowki i bagażnik przygotowany do montażu kufra centralnego zachęcają do dalszych podróży. Jedyną przeszkodą w swawolnym doborze bagaży będzie wysoki tunel wyłaniający się z płaskiej powierzchni podestu pod nogami.
Kymco Super 9 to niezwykle ciekawa alternatywa dla skuterów produkcji japońskiej i zachodnioeuropejskiej. Równie mocny i wytrzymały co konkurencja, a sprzedawany w dużo korzystniejszych cenach zarówno w przypadku nowych, jak i używanych egzemplarzy.