check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kymco Super 8 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1097
Gaźnik kompletny GY6 4T 139QMB 50 cm3 - 56992
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

89,00 zł

Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

stars    (21)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Uszczelka kolanko - cylinder 4T - 81490
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Świeca zapłonowa A-7TC Quad ATV FMB 4T - 73838
Świeca Awina CR7HSA

6,99 zł

Świeca Awina CR7HSA

stars    (7)
Uszczelki silnika komplet 4T 50 cm3 43cm - 80140
Uszczelka pokrywy zaworów 4T o-ring - 80512
Świeca zapłonowa NGK CR6HSA - CR6HSA -10%

15,84 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Świeca zapłonowa NGK CR6HSA - CR6HSA

stars    (1)
Uszczelka cylindra i głowicy GY6 80cm3 - 73774
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM YTX7A-BS
Klucz do zaworów 3-10 mm ATV Skuter - 187323
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Uszczelka cylindra i głowicy 50cm3 - 73772
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Uszczelki silnika komplet 4T 50 cm3 40cm - 77945
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Filtr oleju 139QMB 101 Octane - BT13857
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM Motor YTX7A-BS
Świeca zapłonowa NGK BR8HSA - BR8HSA -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HSA - BR8HSA

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8HIX irydowa - BR8HIX

stars    (4)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Przekaźnik rozrusznika Kymco - 135609
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026 -10%

28,35 zł

31,50 zł

Najniższa cena: 31,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026

Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Super 8 50

  • Kymco Super 8 50 4T AC 2011
  • Kymco Super 8 50 2T AC 2011
  • Kymco Super 8 50 2T AC 2012
  • Kymco Super 8 50 4T AC 2012
  • Kymco Super 8 50 4T AC 2007
  • Kymco Super 8 50 4T AC 2008
  • Kymco Super 8 50 2T AC 2009
  • Kymco Super 8 50 4T AC 2009
  • Kymco Super 8 50 4T AC 2010
  • Kymco Super 8 50 2T AC 2010
  • Kymco Super 8 50 2T 2013
  • Kymco Super 8 50 2T 2018
  • Kymco Super 8 50 4T 2015
  • Kymco Super 8 50 4T 2018
  • Kymco Super 8 50 2T 2010
  • Kymco Super 8 50 2T 2011
  • Kymco Super 8 50 2T 2012
  • Kymco Super 8 50 2T 2014
  • Kymco Super 8 50 2T 2015
  • Kymco Super 8 50 2T 2016
  • Kymco Super 8 50 2T 2017
  • Kymco Super 8 50 2T 2019
  • Kymco Super 8 50 4T 2008
  • Kymco Super 8 50 4T 2009
  • Kymco Super 8 50 4T 2010
  • Kymco Super 8 50 4T duże koła 2010
  • Kymco Super 8 50 4T duże koła 2011
  • Kymco Super 8 50 4T duże koła 2012
  • Kymco Super 8 50 4T duże koła 2013
  • Kymco Super 8 50 4T 2016
  • Kymco Super 8 50 4T 2017
  • Kymco Super 8 50 4T euro4 i. 2019
  • Kymco Super 8 50 4T euro4 i. 2020
  • Kymco Super 8 50 4T 2014
  • Kymco Super 8 50 R 4T i. 2021
  • Kymco Super 8 50 R 4T i. 2022
  • Kymco Super 8 50 R 4T i. 2023
  • Kymco Super 8 50 X 2T 2017
  • Kymco Super 8 50 X 2T 2016
  • Kymco Super 8 50 X 4T 2021
  • Kymco Super 8 50 X 4T 2020
  • Kymco Super 8 50 X 4T 2019
  • Kymco Super 8 50 X 4T 2018
  • Kymco Super 8 50 X 4T 2016
  • Kymco Super 8 50 X 4T 2015
  • Kymco Super 8 50 R 4T 2016
  • Kymco Super 8 50 R 4T 2015

other_motorcycle_models

Kymco Super 8 50

Części motocyklowe

Kymco Super 8 to skuter pełen sprzeczności. Z jednej strony prezentuje sie agresywnie, ostre linie nadwozia i liczne atrapy wlotów powietrza nadają mu dynamiki, także wielokolorowe malowanie sugeruje sportowe aspiracje. Z drugiej zaś podczas jazdy pomruk czterosuwowej jednostki jest trudny do uchwycenia, zarówno dla kierowcy jak i otaczających przechodniów. Co więcej spokojna charakterystyka silnika o pojemności 49 cm ³ nijak nie nawiązuje do drapieżnego dizajnu.

Mimo, że takie zestawienie na pierwszy rzut oka wydaje się nie mieć racji bytu, to po dalszych rozmyślaniach nabiera sensu. Jest to bowiem kompaktowy miejski skuter optymalnie dostosowany do młodzieży, a to przecież ona będzie największym odbiorcą tego pojazdu. Młodociani posiadacze prawa jazdy kategorii AM będą mogli cieszyć się ekonomiczną jazdą i trwałą konstrukcją bez konieczności dosiadania nudnej maszyny o stonowanej kolorystyce.

Super 8 został wyposażony w sprawdzoną jednostkę napędową o bezstopniowej przekładni automatycznej, która przez wiele lat została gruntowanie przetestowana w modelu Agility 50. Niewielki singiel pracujący w czterech taktach generuje moc 3,3 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm, co gwarantuje sprawne osiąganie ustawowej prędkości 45 km/h. Za zasilanie odpowiada prosty w obsłudze, klasyczny gaźnik, a rozruch silnika możliwy jest za pomocą elektrycznego rozrusznika i kickstartera.

Pozostała konstrukcja co ciekawe wykracza poza możliwości motoroweru, ponieważ jest także używana podczas produkcji modelu 125. Jest to bezdyskusyjna zaleta dla przyszłych użytkowników, bowiem użyte zawieszenia, hamulce, rama i cała reszta została stworzona do przenoszenia dużo większych obciążeń. Przedni układ zawiera tarczę hamulcową o niespotykanym w motorowerach rozmiarze, dwa tylne elementy resorująco-tłumiące posiadają regulację wstępnego napięcia sprężyny, a 14 calowe obręcze kół zostały obute w szerokie opony. Takie zestawienie jest gwarantem wysokiego poziomu bezpieczeństwa jazdy, podręcznikowej trakcji i prowadzenia, a także komfortowego podróżowania we dwoje.

Niestety, ale Kymco ma także swoje bolączki. Dane z małego wskaźnika paliwa i nieczytelnego ciekłokrystalicznego wyświetlacza najlepiej odczytywać na postoju, przednie zawieszenie na wybojach nie zapewnia dobrego tłumienia nierówności, a wysokie osoby nie znajdą dużo miejsca na stopy i będą obijać kolanami o kierownicę podczas manewrów.

Mimo to Super 8 to nadal ciekawy kompromis pomiędzy paliwożernymi dwusuwami i nudnymi czterosuwami o nieciekawym wyglądzie. Za niewielką cenę daje prawie wszystko czego pragną adepci motocyklowej jazdy: atrakcyjną stylistykę, prostą i trwałą konstrukcję, przyzwoite osiągi i spalanie na niebotycznie niskim poziomie- jedynie 2,3 l/100 kilometrów.