check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
PGO Big Max 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1675
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Cylinder + głowica 47mm 70cm3 2T - 59485
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Świeca zapłonowa Champion OE038 L82YC - OE038/T10
Świeca zapłonowa Awina BPR7HS
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning - 80964
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Seger tłoka 10 mm (zabezpieczenie sworznia) - 201
Przerywacz kierunkowskazów 2 wejścia - 56956
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Rolki wariatora 16x13 5,5g - 56958
Cylinder 2T 50 cm3 sworzeń 10mm 3KJ - 74503
Dysza główna 70 M6 x 0,75 - 81366
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Dysza główna 90 M6 x 0,75 - 81370
Cylinder 2T 65 cm3 sworzeń 10mm - 74504

Posiadamy Części motocyklowe do PGO Big Max 50

  • PGO Big Max 50 Edition 2005
  • PGO Big Max 50 1995
  • PGO Big Max 50 1996
  • PGO Big Max 50 1997
  • PGO Big Max 50 1998
  • PGO Big Max 50 1999
  • PGO Big Max 50 2000
  • PGO Big Max 50 2001
  • PGO Big Max 50 2002
  • PGO Big Max 50 Edition 2004
  • PGO Big Max 50 R Cromo 2002
  • PGO Big Max 50 R 2003
  • PGO Big Max 50 R Cromo 2003
  • PGO Big Max 50 Sport 1996
  • PGO Big Max 50 Sport 1997
  • PGO Big Max 50 Sport 1998
  • PGO Big Max 50 Sport 1999
  • PGO Big Max 50 Sport 2000
  • PGO Big Max 50 Sport 2001
  • PGO Big Max 50 Sport 2002
  • PGO Big Max 50 Sport
  • PGO Big Max 50 Sport 2004
  • PGO Big Max 50 1994
  • PGO Big Max 50
  • PGO Big Max 50 2004
  • PGO Big Max 50 2005
  • PGO Big Max 50 2006
  • PGO Big Max 50 2007
  • PGO Big Max 50 2008
  • PGO Big Max 50 2009
  • PGO Big Max 50 2010
  • PGO Big Max 50 2011
  • PGO Big Max 50 2012
  • PGO Big Max 50 2013
  • PGO Big Max 50 2014
  • PGO Big Max 50 2015
  • PGO Big Max 50 2016
  • PGO Big Max 50 2017

other_motorcycle_models

PGO Big Max 50

PGO Big Max 50 to skuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez tajwański koncern w latach 1995-2005. Na tle konkurencyjnych jednośladów model Big Max 50 wyróżnia się off-roadowym zacięciem - terenowe opony z grubą kostką i gumowe osłony przedniego zawieszenia zachęcają do zjechania z asfaltu i udania się na przygodę poza utartymi szlakami. PGO Big Max 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można je prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM (dawna Karta Motorowerowa) lub dowodu osobistego (dotyczy osób pełnoletnich). Zastosowany silnik dwusuwowy ma bardzo prostą konstrukcję: system chłodzenia powietrzem, rozrząd membranowy, zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny). Nieskomplikowana budowa i duży wybór części sprawiają, że samodzielne naprawy lub tuning mechaniczny nie powinny sprawić problemu początkującym motocyklistom. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 2,8 KM przy 5700 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,7 Nm przy 5400 obr./min. Takie osiągi przy masie 85 kilogramów (na sucho) to gwarancja dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim i jazdy z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. PGO Big Max 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów zapewniają zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem skutera PGO Big Max 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, będąca wytrzymałą bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową typu wave z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy jeden amortyzator hydrauliczny i mechaniczny hamulec bębnowy. PGO Big Max 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony terenowe o rozmiarach 120/90-10 i 130/90-10 (przód/tył).