Posiadamy Części motocyklowe do PGO Big Max 50
- PGO Big Max 50 Edition 2005
- PGO Big Max 50 1995
- PGO Big Max 50 1996
- PGO Big Max 50 1997
- PGO Big Max 50 1998
- PGO Big Max 50 1999
- PGO Big Max 50 2000
- PGO Big Max 50 2001
- PGO Big Max 50 2002
- PGO Big Max 50 Edition 2004
- PGO Big Max 50 R Cromo 2002
- PGO Big Max 50 R 2003
- PGO Big Max 50 R Cromo 2003
- PGO Big Max 50 Sport 1996
- PGO Big Max 50 Sport 1997
- PGO Big Max 50 Sport 1998
- PGO Big Max 50 Sport 1999
- PGO Big Max 50 Sport 2000
- PGO Big Max 50 Sport 2001
- PGO Big Max 50 Sport 2002
- PGO Big Max 50 Sport
- PGO Big Max 50 Sport 2004
- PGO Big Max 50 1994
- PGO Big Max 50
- PGO Big Max 50 2004
- PGO Big Max 50 2005
- PGO Big Max 50 2006
- PGO Big Max 50 2007
- PGO Big Max 50 2008
- PGO Big Max 50 2009
- PGO Big Max 50 2010
- PGO Big Max 50 2011
- PGO Big Max 50 2012
- PGO Big Max 50 2013
- PGO Big Max 50 2014
- PGO Big Max 50 2015
- PGO Big Max 50 2016
- PGO Big Max 50 2017
other_motorcycle_models
- PGO Big Max 125
- PGO Big Max 90
- PGO XL-Rider 150
- PGO XL-Rider 50
- PGO Tigra 125
- PGO PMS 110
- PGO X-Hot 125
- PGO X-Hot 150
- PGO X-Fire 300
- PGO T-Rex 150
- PGO Libra 150
- PGO Libra 125
- PGO Ligero 50
- PGO Bug Xter 150
- PGO G-Max 220
- PGO G-Max 150
- PGO Bug Rider 200
- PGO Bug Rider 50
- PGO Bug Rider 150
- PGO PMX 110
- PGO PMX 50
- PGO T-Rex 125
- PGO TR3 50
- PGO Star 50
- PGO Star 80
- PGO Tornado 50
- PGO X-Rider 50
- PGO X-Rider 125
- PGO Rider 150
- PGO Rider 110
- PGO PMS 50
- PGO Ligero 125
- PGO J Bubu 125
- PGO Galaxy 50
- PGO G-Max 50
- PGO G-Max 125
- PGO Comet 50
- PGO X-Rider 200
- PGO X-Rider 150
- PGO G-Max 250
- PGO Bug Rider 250
- PGO Bug Racer 500
- PGO TR3 25
- PGO Tornado 90
- PGO T-Rex 50
- PGO RodoShow 50
- PGO Galaxy 90
PGO Big Max 50
PGO Big Max 50 to skuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez tajwański koncern w latach 1995-2005. Na tle konkurencyjnych jednośladów model Big Max 50 wyróżnia się off-roadowym zacięciem - terenowe opony z grubą kostką i gumowe osłony przedniego zawieszenia zachęcają do zjechania z asfaltu i udania się na przygodę poza utartymi szlakami.
PGO Big Max 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można je prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM (dawna Karta Motorowerowa) lub dowodu osobistego (dotyczy osób pełnoletnich). Zastosowany silnik dwusuwowy ma bardzo prostą konstrukcję: system chłodzenia powietrzem, rozrząd membranowy, zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny). Nieskomplikowana budowa i duży wybór części sprawiają, że samodzielne naprawy lub tuning mechaniczny nie powinny sprawić problemu początkującym motocyklistom. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 2,8 KM przy 5700 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,7 Nm przy 5400 obr./min. Takie osiągi przy masie 85 kilogramów (na sucho) to gwarancja dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim i jazdy z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. PGO Big Max 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów zapewniają zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem skutera PGO Big Max 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, będąca wytrzymałą bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową typu wave z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy jeden amortyzator hydrauliczny i mechaniczny hamulec bębnowy. PGO Big Max 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony terenowe o rozmiarach 120/90-10 i 130/90-10 (przód/tył).