check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
PGO Big Max 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. PGO Big Max 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji PGO Big Max 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 275
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Dysza główna 70 M6 x 0,75 - 81366
Dysza główna 90 M6 x 0,75 - 81370
Dysza główna 65 M6 x 0,75 - 81365
Dysza główna 100 M6 - 81372

6,00 zł

Dysza główna 100 M6 - 81372

stars    (25)
Dysza główna 95 M6 x 0,75 - 81371
Gaźnik ssanie na linkę AM6 + dysze - 60220
Dysza główna 105 M6 x 0,75 - 81373
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Gaźnik do silnika Minarelli 3KJ - 81482
Dozownik oleju - 74860

73,57 zł

Dozownik oleju - 74860

stars    (3)
Gaźnik 2T 3KJ Power Force
Zaworek iglicowy gaźnik 2T - 222003

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do PGO Big Max 50

  • PGO Big Max 50 Edition 2005
  • PGO Big Max 50 1995
  • PGO Big Max 50 1996
  • PGO Big Max 50 1997
  • PGO Big Max 50 1998
  • PGO Big Max 50 1999
  • PGO Big Max 50 2000
  • PGO Big Max 50 2001
  • PGO Big Max 50 2002
  • PGO Big Max 50 Edition 2004
  • PGO Big Max 50 R Cromo 2002
  • PGO Big Max 50 R 2003
  • PGO Big Max 50 R Cromo 2003
  • PGO Big Max 50 Sport 1996
  • PGO Big Max 50 Sport 1997
  • PGO Big Max 50 Sport 1998
  • PGO Big Max 50 Sport 1999
  • PGO Big Max 50 Sport 2000
  • PGO Big Max 50 Sport 2001
  • PGO Big Max 50 Sport 2002
  • PGO Big Max 50 Sport
  • PGO Big Max 50 Sport 2004
  • PGO Big Max 50 1994
  • PGO Big Max 50
  • PGO Big Max 50 2004
  • PGO Big Max 50 2005
  • PGO Big Max 50 2006
  • PGO Big Max 50 2007
  • PGO Big Max 50 2008
  • PGO Big Max 50 2009
  • PGO Big Max 50 2010
  • PGO Big Max 50 2011
  • PGO Big Max 50 2012
  • PGO Big Max 50 2013
  • PGO Big Max 50 2014
  • PGO Big Max 50 2015
  • PGO Big Max 50 2016
  • PGO Big Max 50 2017

other_motorcycle_models