Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1347
Posiadamy Części motocyklowe do PGO T-Rex 25
- PGO T-Rex 25 2006
- PGO T-Rex 25 2007
- PGO T-Rex 25 2009
- PGO T-Rex 25 2008
other_motorcycle_models
- PGO T-Rex 150
- PGO T-Rex 125
- PGO T-Rex 50
- PGO XL-Rider 150
- PGO XL-Rider 50
- PGO Tigra 125
- PGO PMS 110
- PGO X-Hot 125
- PGO X-Hot 150
- PGO X-Fire 300
- PGO Libra 150
- PGO Libra 125
- PGO Ligero 50
- PGO Bug Xter 150
- PGO G-Max 220
- PGO G-Max 150
- PGO Bug Rider 200
- PGO Bug Rider 50
- PGO Bug Rider 150
- PGO PMX 110
- PGO PMX 50
- PGO TR3 50
- PGO Star 50
- PGO Star 80
- PGO Tornado 50
- PGO X-Rider 50
- PGO X-Rider 125
- PGO Rider 150
- PGO Rider 110
- PGO PMS 50
- PGO Ligero 125
- PGO J Bubu 125
- PGO Galaxy 50
- PGO G-Max 50
- PGO G-Max 125
- PGO Comet 50
- PGO X-Rider 200
- PGO X-Rider 150
- PGO G-Max 250
- PGO Bug Rider 250
- PGO Bug Racer 500
- PGO Big Max 50
- PGO Big Max 125
- PGO TR3 25
- PGO Tornado 90
- PGO RodoShow 50
PGO T-Rex 50
PGO T-Rex 50 to sportowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez tajwański koncern w latach 1999-2016. Dynamiczna linia nadwozia, mocny silnik dwusuwowy i nieskomplikowana budowa pozwalająca na samodzielne naprawy i tuning mechaniczny - czego więcej chcieć od skutera tej klasy, zbudowanego z myślą o młodych motocyklistach, którzy zaczynają swoją przygodę z dwoma kołami? 17 lat obecności na rynku i duża popularność to chyba najlepsze dowody na to, że tyle wystarczy.
PGO T-Rex 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można je prowadzić już od 14 roku życia na podstawie prawa jazdy kategorii AM. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy cechuje się rozrządem membranowym, gaźnikowym układem zasilania, zapłonem CDI, dwoma rozrusznikami (nożny/kopniak i elektryczny) i układem wydechowym z katalizatorem, który spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 3. Niewielki singiel generuje moc maksymalną 4,5 KM przy 6250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 5 Nm przy 6000 obr./min, co przy masie 99 kilogramów umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 85 km/h (po zdjęciu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h) i pozwala dość sprawnie przyspieszać w ruchu miejskim. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. PGO T-Rex 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 6,7 litra, który gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu (średnie spalanie w mieście wynosi 3 l/100 kilometrów).
Szkieletem skutera PGO T-Rex 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, która daje pewne oparcie optymalnie zestrojonemu zawieszeniu i wydajnemu układowi hamulcowemu. Amortyzacją kół zajmują się dwa amortyzatory hydrauliczne (z tyłu) i konwencjonalny widelec teleskopowy (z przodu). Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa sprawdzony zestaw: przy przednim kole wentylowana tarcza hamulcowa z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym, a przy tylnym mechaniczny hamulec bębnowy. PGO T-Rex 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12 (przód/tył).