Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 557
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(24)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-15%
19,98 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 133 Suzuki GR GS GSF GSX - HF133
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
-10%
14,31 zł
15,90 zł
Najniższa cena: 15,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 29x36x5,6 - S410510012004
(2)
-10%
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067
(2)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX 400 Katana
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1981
- Suzuki GSX 400 SS Katana 1992
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1982
- Suzuki GSX 400 FE Katana 1983
- Suzuki GSX 400 SS Katana 1993
- Suzuki GSX 400 SS Katana 1994
other_motorcycle_models
- Suzuki GSX 400
- Suzuki GSX 1100
- Suzuki GSX 250
- Suzuki GSX 600
- Suzuki GSX 1300 Hayabusa
- Suzuki GSX 750
- Suzuki GSX 550
- Suzuki GSX 500
- Suzuki GSX 1200 Inazuma
- Suzuki GSX 1200
- Suzuki GSX 1400
- Suzuki GSX 1000 Katana
- Suzuki GSX 750 Katana
- Suzuki GSX 750 Inazuma
- Suzuki GSX 1100 Katana
- Suzuki GSX 650
- Suzuki GSX 1250
- Suzuki GSX 1300 B-King
- Suzuki GSX 750 Silver Suzi
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki GSX-8S 800
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX-R 1100
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-S 125
- Suzuki GSX-R 125
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX-R 50
- Suzuki GSX-S 1000 Katana
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
Suzuki GSX 400
Suzuki GSX 400 to motocykl klasy naked, który w 1980 roku wraz z modelem GSX 250 zapoczątkował serię GSX. Gama GSX wywodzi się z serii GS, lecz pod kątem konstrukcji (szczególnie silnika) niewiele ma wspólnego ze swoimi poprzednikami. Pierwsza generacja Suzuki GSX 400 pozostała w sprzedaży przez 7 lat, a po bardzo długiej przerwie - w 2018 roku - powróciła na rynek w zupełnie nowej, współczesnej formie.
Suzuki GSX 400 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 398 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał - jako jeden z pierwszych małolitrażowych motocykli Suzuki - rozrząd DOHC, czyli cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu. Na pokładzie GSX 400 nie zabrakło również gaźnikowego układu zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 34 mm, model BS34SS), zapłonu tranzystorowego i elektrycznego rozrusznika. Niepozorne serce Suzuki generuje moc maksymalną 44 KM i maksymalny moment obrotowy 36 Nm, które przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, GSX 400 waży tylko 175 kilogramów - gwarantuje naprawdę dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 160 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Niewielka pojemność silnika, niska masa i markowy układ zasilania zapewniły idealne warunki dla niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 4 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 16 litrów zapewnia 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki GSX 400 jest rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano ze stali. O komfort podróżowania dbają: widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym i dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego. Nad bezpieczeństwem podróżujących czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który przy tych osiągach i masie zapewnia odpowiednią skuteczność.