Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 419
-10%
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
(5)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-15%
19,98 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 133 Suzuki GR GS GSF GSX - HF133
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-10%
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
(5)
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
-5%
110,30 zł
116,11 zł
Najniższa cena: 116,11 zł
Komplet naprawczy sprzęgła rozrusznika Tourmax - SCK-901
(1)
-10%
6,29 zł
6,99 zł
Najniższa cena: 6,99 zł
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015
other_motorcycle_models
- Suzuki GSX 400
- Suzuki GSX 1100
- Suzuki GSX 250
- Suzuki GSX 600
- Suzuki GSX 1300 Hayabusa
- Suzuki GSX 750
- Suzuki GSX 550
- Suzuki GSX 500
- Suzuki GSX 1200 Inazuma
- Suzuki GSX 1200
- Suzuki GSX 1400
- Suzuki GSX 1000 Katana
- Suzuki GSX 750 Katana
- Suzuki GSX 750 Inazuma
- Suzuki GSX 1100 Katana
- Suzuki GSX 650
- Suzuki GSX 400 Katana
- Suzuki GSX 1250
- Suzuki GSX 1300 B-King
- Suzuki GSX 750 Silver Suzi
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki GSX-8S 800
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX-R 1100
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-S 125
- Suzuki GSX-R 125
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX-R 50
- Suzuki GSX-S 1000 Katana
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
Suzuki GSX 750
Suzuki GSX 750 to popularny motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern od 1980 roku. Występował w trzech wersjach: Inazuma, Katana i Silver Suzi. Największą rozpoznawalnością cieszy się model GSX 750 Katana, który zdobył uznanie wśród motocyklistów za sprawą fenomenalnego prowadzenia, dużych osiągów i wysokiej jakości wykonania.
Suzuki GSX 750 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 749 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 86 KM przy 9500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 67 Nm przy 8500 obr./min. Serce GSX 750 zasilane jest gaźnikiem, który zapewnia optymalną reakcję na ruch przepustnicy i gwarantuje satysfakcjonujące spalanie - oczywiście jak na charakter i pojemność motocykla. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Motocykliści cenią Suzuki GSX 750 głównie za sposób oddawania mocy, elastyczność silnika i radość, jaką sprawia każdy ruch manetki “gazu”.
Szkieletem Suzuki GSX 750 jest stalowa rama grzbietowa, na której osadzono skuteczny układ hamulcowy, zapewniający odpowiedni poziom bezpieczeństwa na drodze, oraz zawieszenie zestrojone z myślą o bardzo dynamicznej jeździe. Z przodu znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe, a z tyłu jedną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy. Za wygodę użytkowników i precyzyjne prowadzenie odpowiadają klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem olejowym. Suzuki GSX 750 oferuje skok 130 mm i 120 mm (przód/tył). Motocykl otrzymał 17-calowe felgi z lekkich stopów aluminium, na których osadzono szosowe opony o rozmiarach 120/70-ZR17 i 170/60-ZR17.
Suzuki GSX 750 posiada 18-litrowy zbiornik paliwa, na którym użytkownik pokona ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Wysoka prędkość maksymalna (212 km/h), dynamiczne przyspieszenia i niska kanapa (wysokość siedziska - 795 mm) sprawia, że Suzuki GSX 750 to bardzo atrakcyjna i przystępna maszyna, na której bezpiecznie będą mogły poruszać się także niższe osoby. Dziś to bez wątpienia ciekawa propozycja na pierwszy “poważny” motocykl. Na rynku wtórnym znaleźć można ciekawe egzemplarze w przystępnych cenach.