Posiadamy Części motocyklowe do Tauris Cubana 50
- Tauris Cubana 50 2T 2011
- Tauris Cubana 50 4T 2011
- Tauris Cubana 50 2T 2012
- Tauris Cubana 50 4T 2012
- Tauris Cubana 50 2T 2010
- Tauris Cubana 50 4T 2010
- Tauris Cubana 50 Military 2T 2012
- Tauris Cubana 50 2T 2013
- Tauris Cubana 50 Military 2T 2013
- Tauris Cubana 50 2T 2014
- Tauris Cubana 50 2T 2015
- Tauris Cubana 50 2T 2016
- Tauris Cubana 50 4T 2013
- Tauris Cubana 50 4T 2014
- Tauris Cubana 50 4T 2015
- Tauris Cubana 50 4T 2016
other_motorcycle_models
- Tauris Cubana II 125
- Tauris Cubana 125
- Tauris E3 0
- Tauris Avenida 125
- Tauris Samba 50
- Tauris Firefly 50
- Tauris E3
- Tauris Strada 50
- Tauris Strada 125
- Tauris Ricambi 125
- Tauris Piccadilly 50
- Tauris Piccadilly 125
- Tauris Movida 50
- Tauris Mistral 50
- Tauris Movida 125
- Tauris Fuego II 50
- Tauris Freccia 125
- Tauris Freccia 50
- Tauris Fiera 50
- Tauris Fiera 125
- Tauris Estoril 50
- Tauris Corona 50
- Tauris Capri 50
- Tauris Capri 125
- Tauris Broadway 125
- Tauris Brisa 50
- Tauris Avenida II 125
- Tauris Blitz
- Tauris Grand King 125
- Tauris Rumba 125
- Tauris Brio 50
- Tauris Fuego 50
- Tauris Mambo 125
- Tauris Mambo 50
Tauris Cubana 50
Tauris Cubana 50 to elegancki skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany w Azji w latach 2011-2016. Wystarczy jedno spojrzenie, aby zobaczyć daleko posuniętą inspirację Aprilią Habana. Linia nadwozia, wersje kolorystyczne, charakterystyczna odsłonięta kierownica z centralnie umieszczonym reflektorem, chromowane dodatki i sama nazwa modelu - ten skuter to wierna kopia kultowego jednośladu włoskiej produkcji, której z daleka nie sposób odróżnić od oryginału.
Tauris Cubana 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (elektryczny i nożny/kopniak). Niewielkie serce modelu Cubana 50 generuje moc maksymalną 3 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm przy 7250 obr./min, co przy masie 107 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na sprawne przyspieszanie w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi osiągami Taurisa konieczny jest demontaż blokad fabrycznych. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Tauris Cubana 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja skutera Tauris Cubana 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych. To ona stała się bazą dla wydajnego układu hamulcowego i miękko zestrojonego zawieszenia. Warto zaznaczyć, że model Cubana 50 - jak na skuter z niskiej półki cenowej - posiada bogate wyposażenie (dwa hamulce tarczowe) i niecodzienne rozwiązania (przednie zawieszenie). Z przodu znajdziemy wahacz pchany z dwoma amortyzatorami hydraulicznymi i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i tarczę hamulcową z zaciskiem 1-tłoczkowym. Tauris Cubana 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12 (przód/tył).