Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 26
461,90 zł
Akumulator BS Battery litowo-jonowy ze wskaźnikiem 12V 3Ah BSLI-03 LiFePO4 - 360103
118,00 zł
Niedostępny
Akumulator żelowy 12V 6 Ah Power Force YTX7A-BS (WPX7A-BS) Produkt wycofany z oferty
(79)
106,29 zł
Niedostępny
Akumulator żelowy 12V 6 Ah Unit WTX7A-BS - YTX7A-BS Produkt wycofany z oferty
(79)
Posiadamy Części motocyklowe do Tauris Cubana 50
- Tauris Cubana 50 2T 2011
- Tauris Cubana 50 4T 2011
- Tauris Cubana 50 2T 2012
- Tauris Cubana 50 4T 2012
- Tauris Cubana 50 2T 2010
- Tauris Cubana 50 4T 2010
- Tauris Cubana 50 Military 2T 2012
- Tauris Cubana 50 2T 2013
- Tauris Cubana 50 Military 2T 2013
- Tauris Cubana 50 2T 2014
- Tauris Cubana 50 2T 2015
- Tauris Cubana 50 2T 2016
- Tauris Cubana 50 4T 2013
- Tauris Cubana 50 4T 2014
- Tauris Cubana 50 4T 2015
- Tauris Cubana 50 4T 2016
Tauris Cubana 50
Tauris Cubana 50 to elegancki skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany w Azji w latach 2011-2016. Wystarczy jedno spojrzenie, aby zobaczyć daleko posuniętą inspirację Aprilią Habana. Linia nadwozia, wersje kolorystyczne, charakterystyczna odsłonięta kierownica z centralnie umieszczonym reflektorem, chromowane dodatki i sama nazwa modelu - ten skuter to wierna kopia kultowego jednośladu włoskiej produkcji, której z daleka nie sposób odróżnić od oryginału.
Tauris Cubana 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (elektryczny i nożny/kopniak). Niewielkie serce modelu Cubana 50 generuje moc maksymalną 3 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm przy 7250 obr./min, co przy masie 107 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na sprawne przyspieszanie w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi osiągami Taurisa konieczny jest demontaż blokad fabrycznych. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Tauris Cubana 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja skutera Tauris Cubana 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych. To ona stała się bazą dla wydajnego układu hamulcowego i miękko zestrojonego zawieszenia. Warto zaznaczyć, że model Cubana 50 - jak na skuter z niskiej półki cenowej - posiada bogate wyposażenie (dwa hamulce tarczowe) i niecodzienne rozwiązania (przednie zawieszenie). Z przodu znajdziemy wahacz pchany z dwoma amortyzatorami hydraulicznymi i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i tarczę hamulcową z zaciskiem 1-tłoczkowym. Tauris Cubana 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12 (przód/tył).