Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Scrambler 865
- Triumph Scrambler 865 2011
- Triumph Scrambler 865 2006
- Triumph Scrambler 865 2012
- Triumph Scrambler 865 2007
- Triumph Scrambler 865 2008
- Triumph Scrambler 865 2009
- Triumph Scrambler 865 2010
- Triumph Scrambler 865 EFI 2011
- Triumph Scrambler 865 EFI 2013
- Triumph Scrambler 865 EFI 2014
- Triumph Scrambler 865 EFI 2015
- Triumph Scrambler 865 EFI 2016
- Triumph Scrambler 865 EFI 2017
- Triumph Scrambler 865 EFI 2008
- Triumph Scrambler 865 EFI 2009
- Triumph Scrambler 865 EFI 2010
- Triumph Scrambler 865 EFI 2012
- Triumph Scrambler 865 EFI 2018
- Triumph Scrambler 865 2013
- Triumph Scrambler 865 2014
- Triumph Scrambler 865 2016
other_motorcycle_models
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
- Triumph Speedmaster 800
- Triumph Speedmaster 865
- Triumph Thunderbird 900
- Triumph Thunderbird 1700
- Triumph Thunderbird 1600
- Triumph Daytona 750
- Triumph Daytona 1000
Triumph Scrambler 900
Obecnie każdy producent, który chcę się liczyć na ogólnoświatowym rynku ma w swojej ofercie chociaż jeden motocykl z gatunku Scrambler. Triumph, brytyjska marka szczycąca się najdłuższymi tradycjami w Europie, produkowała maszyny tej klasy na długo przed tym, zanim stało się to modne.
Pierwszym przedstawicielem tego nurtu i zarazem pradziadem współczesnego Scrambler'a 900 był model TR6 Trophy, który już w roku debiutu (w 1956 roku) przyczynił się do wzrostu popularności tej kategorii jednośladów. Tak jak "900-tka" miał wysoko poprowadzony układ wydechowy, kostkowe opony oraz bardzo okrojone wyposażenie zmniejszające masę własną pojazdu. Schemat był dość prosty i realizowano go w bardzo łatwy sposób. Ograniczano zdolność poruszania się po drogach utwardzonych, na rzecz lepszej sprawności w trudnych warunkach terenowych.
W 2006 roku w katalogach angielskiej marki pojawił się kolejny przedstawiciel tego nurtu. Scrambler 900, bo o nim mowa, to w pełni nowoczesny motocykl stylizowany na najlepsze maszyny ze złotego wieku Brytyjczyków. Jego zaprojektowaniem zajął się John Mockett, czyli główny design'er Triumpha od 1989 roku. Od czasu przystąpienia do zespołu był odpowiedzialny za tworzenie aspektu stylistycznego prawie wszystkich modeli wprowadzonych do 2006 roku, więc Scrambler był jego ostatnim dziełem. Duże doświadczenie pozwoliło osiągnąć spektakularny efekt końcowy. Surowa linia nadwozia przeplata się z klasycznymi detalami podwozia, szprychowe koła współgrają z wiekową bryłą silnika, zaś delikatnie wyprofilowany zbiornik paliwa przypomina dawne czasy, w czym wtórują mu płaska kanapa pozbawiona najmniejszego zagłębienia i tradycyjne oświetlenie oprawione chromowanymi obwódkami.
Sercem jednośladu jest dwucylindrowa jednostka napędowa zasilana elektronicznym systemem wtrysku paliwa wielopunktowego. Co ciekawe, aby nie zaburzyć klasycznego wyglądu nowoczesny podzespół został ukryty pod obudową imitującą gaźniki. Z chłodzonego powietrzem silnika o pojemności 865 cm³ wykrzesano moc 59 KM i moment obrotowy na poziomie 68 Nm, tak więc zarówno dynamiczne przyspieszenia jak i duża prędkość maksymalna są jak najbardziej w jego zasięgu. Przeniesieniem ujarzmionej mocy na tylne koło zajmuje się pośrednio pięciostopniowa skrzynia biegów, która dzięki dość "krótkim" przełożeniom pozwala w dość szybkim tempie rozpędzić się do 190 km/h.
Od zawieszeń i układu hamulcowego bije klasyczny styl, aczkolwiek gwarantują one jak najbardziej współczesne działanie oraz parametry. Przy przednim kole widnieje tradycyjny widelec teleskopowy z masywnymi goleniami o średnicy 41 mm oraz jedna tarcza hamulcowa o średnicy 310 mm, trzymana w ryzach przez dwutłoczkowy, pływający zacisk hydrauliczny. Na przeciwległej osi znajdziemy dwa amortyzatory z pięknymi, chromowanymi sprężynami (z regulacją wstępnego napięcia) osadzone na dwustronnym wahaczu oraz pojedynczy dysk o średnicy 255 mm z identycznym zaciskiem jak z przodu. Komponenty zawieszenia tradycyjnie wybrano z oferty renomowanej Kayaby, zaś podzespoły układu hamulcowego pochodzą od jednego z przodowników w tej dziedzinie- marki Nissin. Taki zestaw zapewni bezpieczeństwo oraz komfort jazdy w każdych warunkach drogowych i pogodowych, a także zachęci do zbadania terenowej natury Scrambler'a. Zapuszczając się w niezbadane zakątki lądu motocykliści z pewnością docenią duży zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów. Taka objętość połączona z ekonomicznym układem zasilania i niewysilonym źródłem napędu zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Triumph Scrambler 900 to z pewnością kolejny udany produkt brytyjskiej marki. Doskonałe właściwości jezdne, spore możliwości podróżowania po nieutwardzonych drogach oraz styl, który z pewnością wyróżni użytkowników spośród zgiełku maszyn o zbyt nowoczesnym wyglądzie, to tylko niektóre pozycje z niezwykle długiej listy zalet.