Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
223,50 zł
279,37 zł
Najniższa cena: 279,37 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Speedmaster 865
- Triumph Speedmaster 865 2011
- Triumph Speedmaster 865 2005
- Triumph Speedmaster 865 2006
- Triumph Speedmaster 865 2012
- Triumph Speedmaster 865 2007
- Triumph Speedmaster 865 2008
- Triumph Speedmaster 865 2009
- Triumph Speedmaster 865 2010
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2011
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2013
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2014
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2015
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2016
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2017
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2008
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2009
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2010
- Triumph Speedmaster 865 EFI 2012
other_motorcycle_models
- Triumph Speedmaster 800
- Triumph Speedmaster 885
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
- Triumph Thunderbird 900
- Triumph Thunderbird 1700
- Triumph Thunderbird 1600
- Triumph Daytona 750
- Triumph Daytona 1000
Triumph Speedmaster 900
Triumph Speedmaster 900 to druga generacja motocykla, którego zadaniem było wzmocnienie pozycji brytyjskiej marki na rynku amerykańskim. Masywny power cruiser posiadał niemal wszystko, aby zapewnić użytkownikom zza ocean wrażenia z jazdy do jakich przyzwyczaiły ich rodzime produkcje. Największą różnicą był oczywiście brak bulgoczącego pomiędzy nogami rasowego silnika V2, jednakże ku ogromnemu zaskoczeniu typowy dla Triumpha rzędowy "twin" dawał genialną odskocznię od "widlastej" rutyny i przyjął się na podwórku Harleya-Davidsona nad wyraz dobrze.
Druga generacja Speedmastera została wyposażona w jednostkę napędową o zwiększonej pojemności skokowej. Dodatkowe 75 cm³ i pojawienie się nowoczesnego systemu wtrysku paliwa (niezbędnego do uzyskania homologacji drogowej wraz z wejściem w życie nowej normy emisji spalin Euro 3) poskutkowało zwiększeniem mocy maksymalnej do 61,5 KM i maksymalnego momentu obrotowego do 74 Nm. Pozornie drobne modyfikacje dwucylindrowego silnika pozwoliły podnieść prędkość maksymalną do niespełna 200 km/h i zmniejszyć czas przyspieszenia 0-100 km/h do 4,5 sekundy. Reszta konstrukcji "serca" brytyjskiego krążownika pozostała bez zmian. Nadal w głowicy znajdziemy osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, precyzyjna skrzynia biegów wciąż oferuje pięć przełożeń i współpracuje z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. Zmianie uległo jednak spalanie, które mimo wzrostu masy własnej motocykla jest korzystniejsze niż w pierwszej generacji. Zużycie paliwa zmniejszyło się o ponad 0,5 l/100 kilometrów, co wraz z lekko powiększonym (do 16,6 litra) zbiornikiem benzyny zaowocowało zasięgiem ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Podwozie także nie doczekało się większych modyfikacji, jednakże w tym przypadku nie powinno to nikomu przeszkadzać, ponieważ wyjściowa konstrukcja była bardzo udana. Jednostkę napędową osadzono w solidnej ramie kołyskowej ze stali nierdzewnej, dając sztywny i wytrzymały szkielet dla całego pojazdu. W skład zawieszenia niezmiennie wchodziły dwa amortyzatory hydrauliczne i klasyczny widelec teleskopowy, a w układzie hamulcowym nadal widniały dwie tarcze o średnicy 310 mm z przodu i jedna, 285 mm z tyłu. Jedyną zmianą było zastosowanie jednotłoczkowego tylnego zacisku zamiast dwutłoczkowego, aczkolwiek dzięki dwóm pływającym zaciskom hydraulicznym z przodu jakość hamowania, a w efekcie poziom bezpieczeństwa jazdy nie uległy znaczącej zmianie. Tak jak w poprzednim modelu zaciski hamulcowe pochodzą z zasobów renomowanej marki Nissin.
Najważniejsze jest jednak to, że wrażenia z jazdy uległy zmianie na plus. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny od niższego pułapu obrotów, popracowano nad ergonomią pozycji kierowcy, zastosowano nieco "sztywniejsze" zawieszenie i poczyniono wiele innych "małych kroczków" na drodze do stworzenia optymalnego power cruisera.
Triumph Speedmaster to doskonały wybór dla wielbicieli dobrego brzmienia, egzotycznych motocykli i ponadczasowej stylistyki. Jak przystało na produkt angielskiej marki do jakości wykonania i spasowania poszczególnych elementów nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Zwartą konstrukcję opływającą matową czernią zdobią liczne detale (np. logo producenta grawerowane na podnóżkach), w których każdy odkryje prawdziwe piękno i z chęcią przygarnie jednego ze Speedmaster'ów do własnego garażu.