check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Toros

Fresco

Toros Fresco 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, wprowadzony na polski rynek w 2014 roku. Niewielki silnik i możliwość jazdy na dowód/prawo jazdy kategorii AM idą w parze z dużymi gabarytami, prostą konstrukcją umożliwiającą samodzielne naprawy i dynamiczną stylistyką, która może się podobać. Model Fresco 50 napędza jednostka 139QMB, co oznacza duży wybór części zamiennych i eksploatacyjnych, a także szerokie pole do popisu w kwestii tuningu mechanicznego. Toros Fresco 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) oraz zapłon CDI. Niewielkie serce Fresco 50 generuje moc maksymalną 3,2 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm, co przy masie skutera na poziomie 82 kilogramów (na sucho) pozwala na satysfakcjonujące przyspieszenie w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, które ograniczają prędkość do 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Sprawdzony zestaw - wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy - to gwarancja, że przez kilka sezonów użytkownik będzie cieszył się z bezawaryjnej eksploatacji. Na pokładzie Torosa Fresco 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra. Przy spalaniu 2,5 l/100 kilometrów daje to zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu - jak na warunki miejskie, do których został stworzony skuter, to całkiem niezły wynik. Toros Fresco 50 posiada miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami i masą jednośladu. Z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe i tradycyjny hamulec bębnowy. Toros Fresco 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.